جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کالای استوک چیست؟

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
کالای استوک چیست؟

در کشور های مدرن و پیشرفته پس از خرید یک محصول الکترونیکی این امتیاز به مشتریان داده می‌شود که تا مدتی مشخص (معمولا 30 روز) دستگاه خود را مرجوع کنند. این پس دادن محصول می‌تواند به علت تغییر نظر خریدار پس از خرید دستگاه و یا وجود ایراد فنی هر چند جزئی در آن محصول باشد. بدون توجه به علت بازگرداننده شدن محصول به فروشگاه، محصول مرجوع شده توسط فروشگاه (یا نمایندگی آن برند) به شرکت تولید کننده بازگردانده می‌شود. در کارخانه محصول مجددا تست شده و دستگاه هایی که ایراد جزئی دارند مشکل آن برطرف شده یا به اصطلاح ریفوربیش شده (Refurbish) و پس از آن با برچسب کالای استوک در بازار عرضه می‌شوند. این دستگاه ها در هنگام فروش بسته به میزان سلامتشان رتبه بندی شده و به فروش می‌رسند. البته در ایران و بسیاری دیگر از کشورها به کالاهای دست دوم که از سلامت خوبی برخوردار می‌باشند و از کارکرد آن اطمینان خاطر دارند نیز برچسب کالای استوک می‌زنند.

چرا بازار به کالای استوک روی خوش نشان داده است؟

امروزه شاید شما نیز بیش از پیش واژه‌ی "استوک" به خصوص در حوزه ی دستگاه های الکترونیکی به گوشتان خورده باشد. افزایش تورم و سیر صعودی قیمت ها در تمام جوانب زندگی احساس می‌شود. یکی از حوزه هایی که افزایش قیمت های آن در مرکز توجه قرار دارد، دستگاه ها و گجت های الکترونیکی است که وجود آن ها به امری حیاتی در زندگی بسیاری از ما بدل شده است. به همین علت خرید دستگاه هایی مقرون به صرفه تر و با کارایی بیشتر از دستگاه های نو، معقول تر بنظر می‌رسد. برای خریداران، علل خصوص برای افراد متخصص و حرفه ای که آشنایی بیشتری با وسایل الکترونیکی مانند کیس های آماده، مانیتور، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر و دیگر موارد مشابه دارند، پذیرش قیمت های بازار ناخوشایند است و به راحتی حاضر به تقبل هزینه های گزاف برای خرید دستگاه های رده پایین نمی شوند. همین مسئله موجب سوق طیف زیادی از مشتریان به سمت کالای استوک شده است. کالاهایی که این روزها جای خود را در دل بسیاری از مخاطبین باز نموده اند.

استوک

20 استوک

برند 20 استوک با بیش از یک دهه سابقه در زمینه کامپیوتر و تجهیزات جانبی، امروزه به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان بازار استوک با تمرکز بر لپ تاپ های استوک، در حوزه فروش محصولات استوک به صورت عمده و خرده فعالیت می‌کند. 20 استوک با بهره گیری از نیرو های مجرب در زمینه ‌ی نرم افزار، سخت افزار و فروش، و همچنین با مدیریتی با تجربه، با هدف  اطمینان هرچه بیشتر محصولات خود را با شرایطی چون مهلت تست و تعویض و گارانتی مدت دار به فروش می‌رساند. سعی ما بر اینست تا با فراهم نمودن  لپ تاپ و تجهیزات جانبی از برند های مختلف و مطرح همانند دل، اچ پی، ایسوس، لنوو و... و با قیمت های رقابتی نیاز های تمام اقشار جامعه اعم از دانش آموزان، دانشجویان، مهندسین و ... را برآورده نماییم. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با لپ تاپ های استوک و راهنمای خرید محصولات به بخش مقالات وبسایت 20 استوک مراجعه نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید