جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کدام مدل‌های گوشی سامسونگ قابلیت image clipper دارند؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
کدام مدل‌های گوشی سامسونگ قابلیت image clipper دارند؟

هر آپدیت و به روزرسانی موبایل، امکانات و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از بهترین قابلیت‌های جدیدترین آپدیت گوشی‌های سامسونگ، image clipper است که تنها در نسخهOneUI 5.1 ارائه می‌شود. در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که کدام مدل‌های گوشی سامسونگ قابلیت image clipper دارند و چه مدل‌هایی انتخاب بهتری برای خرید هستند.

قابلیت image clipper چیست؟

یکی از جدیدترین قابلیت‌هایی که کمپانی سامسونگ در سری Galaxy S23 ارائه کرده image clipper است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربر بتواند به سرعت تصاویر را از هر فیلم و عکسی کپی کند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید ‌اشیاء و المان‌های پس زمینه را از تصاویر جدا کرده و آن‌ها را در محلی دیگر جایگذاری کنید.

درست است که ویژگی image clipper برای اولین بار در سری Galaxy S23 معرفی شده است اما این قابلیت در بعضی از جدیدترین گوشی‌های گلکسی سامسونگ نیز وجود دارد‌. به روز‌رسانی OneUI 5.1 باعث می‌شود تا این قابلیت برای میلیون‌ها کاربر سامسونگ در سراسر جهان فعال شود. با توجه به این موضوع گوشی‌های زیر ویژگی image clipper را دریافت می‌کنند:

• 20Galaxy S7

• Galaxy S21

• Galaxy S22

• Galaxy note 20

• Galaxy note 20 ultra

• Galaxy Z Flip

• Galaxy Z Flip 3

• Galaxy Z Flip 4

• Galaxy Z Flip 5G

• Galaxy Z Fold 2

• Galaxy Z Fold 3

• Galaxy Z Fold 4

• Galaxy A53

این مدل از گوشی‌های سامسونگ پرچمدار محسوب می‌شوند و قیمت نسبتا بالایی دارند. این گوشی‌ها فروش بالایی داشته و بسیار پر قدرت هستند. به علاوه با دریافت جدیدترین آپدیت‌ها، قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. گوشی A53 نیز یکی از مدل‌های سامسونگ و مجهز به قابلیت image clipper است که شما می‌توانید این مدل از گوشی سامسونگ را از فروشگاه اینترنتی پیندو در مدل‌های مختلف بخرید.

سامسونگ A53 مجهز به قابلیت image clipper

گوشی‌های پرچمدار به لحاظ مشخصات فنی همچون رم، حافظه داخلی، دوربین، کیفیت بدنه، صفحه نمایش، طراحی ظاهری، باتری و... در سطح بالایی قرار دارند. گوشی‌های پرچمدار کمپانی سامسونگ شامل سری‌های S و Note و Galaxy Fold هستند. با توجه به این موضوع تنها گوشی‌های پرچمدار قابلیت دریافت نسخه5.1 OneUI را دارند و دیگر گوشی‌ها نمی‌توانند از قابلیت image clipper بهره‌مند شوند.

آپدیت5.1  OneUI چه قابلیت‌هایی دارد؟

این آپدیت باعث ارتقاء یافتن بسیاری از ویژگی‌های گوشی می‌شود. از جمله این ویژگی‌ها، image clipper است که باعث جدا کردن تصاویر از عکس و فیلم یا پس زمینه آن‌ها می‌شود. بخش دیگری از ویژگی‌های جدید موجود در این نسخه نیز شامل موارد زیر است:

۱. ویجت باتری

ویجت باتری جدید که باعث نمایش دادن میزان ظرفیت شارژ دستگاه می‌شود، تنها در Home Screen قابل استفاده است. برای فعال کردن این قابلیت به بخش Widgets رفته و با انتخاب گزینه battery ویجت battery status را به صفحه اضافه کنید. این ویجت به دو شکل لیست یا دایره‌ای قابل نمایش بوده و به صورت پیش فرض می‌تواند از ۴ دستگاه پشتیبانی کند. البته در صورت تغییر اندازه می‌تواند به صورت همزمان وضعیت باتری ۸ دستگاه را نمایش دهد.

۲. آپدیت مد‌ها و روتین‌ها

مود جدید Theater باعث تنظیم نور صفحه می‌شود و در کاهش توجه کاربر به اعلان‌ها نقش دارد. از طریق قابلیت‌های کاربردی این آپدیت، امکان اشتراک‌گذاری سریع فایل‌ها با Quick Share یا تغییر آسان تصاویر پس زمینه وجود دارد و دسترسی به این موارد از بخش‌های Wallpaper و Connected devices امکان‌پذیر است.

۳. قابلیت Expert RAW در دوربین

این ویژگی باعث می‌شود سخت‌افزار تصویربرداری به خوبی تحت کنترل قرار بگیرد تا عکس‌ها به صورت حرفه‌ای‌تر ثبت شوند.

۴. ثبت راحت‌تر اسکرین شات

در رابط کاربری 5.1 OneUI می‌توانید از پنل Quick Setting یا پنل تنظیمات سریع از صفحه گوشی اسکرین شات بگیرید.

۵. قابلیت Text Call

یکی از جدیدترین قابلیت‌های دستیار صوتی گوشی‌های سامسونگ، تماس متنی است. این قابلیت باعث می‌شود تا دستیار صوتی تماس را پاسخ داده و علت آن را بفهمد. کاربر نیز می‌تواند متن مکالمه را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده کند.

۶. بهبود گالری و قابلیت image clipper

یکی از ویژگی‌های کاربردی و مفید که در آپدیت 5.1 OneUI قابل دسترسی است، image clipper نام دارد. با استفاده از این ویژگی کاربر قادر است تا ‌اشیاء و المان‌ها را از پس زمینه تصاویر جدا و آن‌ها در محلی دیگر جایگذاری کند. این ویژگی تنها برای گوشی‌های پرچمدار سامسونگ فعال است و گوشی‌های میان رده یا ارزان قیمت این قابلیت را ندارند. ابزار دیگری که به حذف‌اشیاء یا اشخاص اضافی از عکس‌ها کمک می‌کند، Object Eraser است. از طرفی قابلیت Face Effects باعث ثبت تصاویری بهتر و تصحیح رنگ آن‌ها می‌شود.

چگونه از image clipper استفاده کنیم؟

در ابتدا به روزرسانی را دانلود و نصب کنید. سپس می‌توانید در برنامه‌های گالری و اینترنت از قابلیت image clipper استفاده کنید. تنها کافی است تصویری که قصد برش دادن آن را دارید لمس کرده و آن را نگه دارید. در نهایت تصویر انتخابی شما به عنوان یک تصویر جداگانه ذخیره می‌شود و امکان اشتراک‌گذاری آن فراهم است.

مزایای استفاده از قابلیت image clipper

با استفاده از این قابلیت می‌توانید تصاویر یا ‌اشیاء دلخواه خود را بدون توجه به پس زمینه آن‌ها به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید تصویر مورد نظرتان را به دلخواه خود ادیت کرده و آن را تغییر دهید. با استفاده از این ویژگی کیفیت عکس شما حفظ می‌شود و بخش مورد نظرتان از تصویر حذف می‌شود. Image clipper با داشتن سرعت بالا امکان جایگذاری سریع تصویر برش داده شده را فراهم می‌کند و استفاده راحت و آسانی دارد.

قابلیت image clipper در گوشی‌های سامسونگ

در آخر

اکنون که می‌دانید کدام مدل‌های گوشی سامسونگ قابلیت image clipper را دارند، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. اگر قابلیت برش تصاویر یا ‌اشیاء از عکس برایتان مهم است، خرید گوشی‌های پرچمدار پیشنهاد می‌شود. در غیر این صورت با صرف هزینه کمتر، امکانات محدودتری در اختیار شما قرار می‌گیرد. آپدیت 5.1 OneUI که در‌آوریل ۲۰۲۳ ارائه شد مجهز به قابلیت image clipper است و تنها می‌تواند در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دریافت شود.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید