جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کره جنوبی گوگل را ۳۲ میلیون دلار جریمه کرد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
کره جنوبی گوگل را ۳۲ میلیون دلار جریمه کرد

رگولاتور ضد انحصار کره جنوبی، شرکت آلفابت مالک گوگل را به دلیل ممانعت از انتشار بازی‌های ویدئویی موبایلی بر روی پلتفرم رقیب، ۴۲.۱ میلیارد وون (۳۱.۸۸ میلیون دلار) جریمه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کمیسیون تجارت منصفانه کره (KFTC) روز سه‌شنبه اعلام کرد گوگل تسلط خود بر بازار بازی‌های ویدئویی آنلاین را تقویت کرده و به درآمد و ارزش بازار اپلیکیشن‌های محلی شرکت وان استور به عنوان یک پلتفرم لطمه می‌زند زیرا از سازندگان بازی‌های ویدئویی می‌خواهد در ازای ارائه خدمات، عناوین خود را به طور انحصاری در گوگل پلی و نه وان استور منتشر کنند.

بیشتر بخوانید:‌ طرح اتصال پیام رسانهای بومی تا هفته آینده رونمایی می شود

گوگل در واکنش اعلام کرد تصمیم نهایی رگولاتور کره جنوبی را برای ارزیابی روند بعدی بررسی خواهد کرد. یکی از سخنگویان این شرکت گفت: "گوگل سرمایه گذاری قابل توجهی برای موفقیت برنامه نویسان و توسعه دهندگان انجام می‌دهد و ما با احترام با نتیجه گیری های کره جنوبی مخالفیم.

رگولاتور ضد انحصار کره جنوبی نیر تصریح کرد این اقدام علیه غول فناوری ایالات متحده بخشی از تلاش‌های دولت برای تضمین شکل‌گیری بازارهای منصفانه است.

این رگولاتوری قبلاً در سال ۲۰۲۱ نیز گوگل را به علت بلوکه کردن نسخه‌های شخصی سازی شده اندروید، حدود ۹۰ میلیون دلار جریمه کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید