جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کسب درآمد از روبیکا

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
کسب درآمد از روبیکا

نرم افزار یا اپلیکیشن روبیکا یک برنامه چند کاره کاربردی در تلفن همراه است که تقریبا دو سالی می شود که با تبلیغات گسترده تلویزیونی سرو صدای زیادی در ایران به راه انداخته به گونه ای که همه ی بینندگان تلویزیون با این برنامه آشنایی دارند و کاربران زیادی تا به امروز روبیکا را دانلود و نصب کرده اند و از امکانات متنوع آن استفاده می کنند.

روبیکا نرم افزاری کاربردی می باشد که جهت استفاده کاربران ایرانی خدمات بیشمار، متنوع و جذابی را به طور یک جا در کنار هم آورده تا افراد فقط از این اپلیکیشن بهره بگیرند و به واسطه ی امکانات آن به هر آنچه که در گوشی موبایل خود متصور هستند، دسترسی داشته باشند. این نرم افزار با کمک تیم خبره استارتاپی و متخصصان و متعهدان درصدد است بهترین و بالاترین خدمات را برای کاربران خود تهیه کند.

روبیکا وظیفه دارد، پرکاربرد ترین، راحت ترین، به موقع ترین، به صرفه ترین و در عین حال، ایمن ترین امکانات، خدمات و تجهیزات را فقط و فقط به وسیله یک پلتفرم ساده فراهم آورد.

با توجه به اینکه روبیکا متعلق به شرکت توسکا است اما بنا به تبلیغات گسترده ای که در بیشتر برنامه های پر مخاطب صدا و سیما از روبیکا شده، کاملا واضح است که صدا و سیما به عنوان سهامدار یا یکی از سهامداران اصلی این برنامه می باشد.

در حقیقت اپلیکیشن روبیکا یک نرم افزار همه کاره است که خدمات زیادی را یکجا گرد آوری کرده و به مخاطبان خود می دهد.

امکانات روبیکا شامل: به طور زنده می توان تلویزیون، سریال و فیلم ‌های سینمایی و آموزشی تماشا کرد، تولید کانال و پیج، امکان ساخت کیف پول، شارژ، پرداخت قبوض، و سایر خدمات ارزش افزوده‏ مالی مثل مدیریت کردن حساب شخصی و … را برای مصرف کنندگان خود فراهم آورده است. به اضافه فروشندگان کالا و خدمات قادرند با استفاده از درگاه ‏های پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، امکان پرداخت درون برنامه ‏ای آسان و مطمئن را برای مشتریان خود داشته باشند.

حال می خواهیم در مورد نقاط قوت روبیکا صحبت کنیم:

- خدمات بسیار زیاد و کاربردی ارائه می دهد

- در زمینه ‌های متفاوتی فعالیت می کند

- دارای امنیتی بالا می باشد (رمز کارت، کد CVV2 و…)

- طرح‌ های منحصر به فرد و مختص به خود را دارد

- در یک فضا همه ی امکانات را می توان تجربه کرد

- به راحتی و با ایمنی بالا می توان خریئ و پرداخت انجام داد

- برای اپراتورهای ایرانسل و همراه‌اول اینترنت داخلی محسوب شده و اینترنت کسر نمی گردد

- برای باقی اپراتورها اینترنت بسیار کم مصرف می شود

و حالا نقاط ضعف این اپلیکیشن (روبیکا):

- نوارهای تبلیغاتی در این نرم افزار بسیار زیاد می باشد

- گاهی اوقات در بخش فیلم و سریال باید پول پرداخت کرد

- نایت ‌مود ندارد

- آیکن‌های تکراری در بعضی نقاط مختلف اپ دیده می شود

- فونت نوشته‌ها بسیار کوچک می باشد

- به قسمت تنظیمات توجه زیادی نشده است

- دیزاین داخلی روبیکا در قسمت‌های مختلف دچار کاستی و سستی شده است

کسب درآمد حرفه ای از روبیکا

از آنجایی که تلگرام امکاناتی مانند ساخت کانال و گروه و غیره را دارد و محیط بسیار کاملی برای کسب و کارها ایجاد کرده است و همچنین یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است و افراد زیادی از طریق کانال های تلگرام کسب و کارهای پر درآمد دارند. هدف روبیکا ساخت فضایی شبیه به تلگرام برای رونق و راه اندازی مشاغل اینترنتی است. روبیکا برای بهتر عمل کردن محتواهای یونیک، ویدئویی و صوتی و …. همه را در یک نرم افزار جمع کرده و مخاطبانش را از سردرگمی ‌های همیشگی دور کرده است. شما باید پست ها و محتواهای مناسب را در روبیکا بارگزاری کنید تا بتوانید به ازای میزان بازدید و دانلود آن از سوی مخاطبین راه درامد کسب کنید، که در ادامه به آن می پردازیم.

هم اکنون کاربران این اپلیکیشن از چند راه می توانند به درآمدزایی و کسب درآمد از روبیکا (روبینو) برسند:

- شما می توانید همانند اینستاگرام پیج بسازید و مطلب یا محتواهایی که ساخته اید را پست کنید و انتشار دهید. در این نرم افزار شما می توانید ده پیج برای خودتان بسازید و البته این پیج ها باید ویژگی های خاصی را دارا باشند. برخی از این ویژگی ها به قرار زیر اند:

- موضوع پر مخاطب و چالش برانگیز

- آیدی ای که برای پیج انتخاب می کنید مرتبط با آن موضوعی باشد که در موردش می خواهید صحبت کنید.

- بیوگرافی کامل و جامعی در مورد پیج خود بنویسید تا باعث جذب مخاطب شوید.

- تعدد پست هایتان کم نباشدو سعی داشته باشید که هر روز پستی را به اشتراک بگذارید.

- از هشتگ های مرتبطی در متن و محتوای خود استفاده کنید.

- عکس پروفایل پیجتان عکس شخصی نباشد و متناسب با موضوع خودتان عکس انتخاب کنید.

- از قسمتی به نام پیام رسان کانالی (مشابه به کانال تلگرام) بسازید و بعد از آن در کانال خود شروع به بارگذاری محتوا و مطالب مفید کنید.

با بازی کردن در این اپ درآمد کسب کنید! بله شما می توانید در بازی های آسان و ساده روبیکا شرکت کرده و هر روز  چهار صد هزار تومان جایزه برنده شوید. امتیاز کسب شده توسط بازیکن های جدول برترین های هر روز، هر شب ساعت 12 صفر می شود و جوایز پنجاه نفر اول به موجودی کیف پولشان اضافه  می شود. توجه داشته باشید که هر بازیکن فقط یک مرتبه می تواند جوایز نقدی دریافت کند و فقط برای 9 روز این فرصت وجود دارد که مبلغ کیف پول به پانصد هزار تومان برسد تا به حساب بانک واریز شود و امکان برداشت برایش فراهم گردد در غیر این صورت موجودی کیف پول صفر می شود.

با تبلیغات کردن  برای خودتان درآمد بسازید: شما می توانید پس از به شهرت رسیدن در این نرم افزار و در واقع پس از اینکه فالوورهایتان از پنج هزار هم بیشتر شد در بیوگرافی پیج خود و یا در توضیحات پست ها قید کنید که آماده پذیرش تبلیغات هستید بعد خواهید دید که افرادی به شما پیام می دهند که تعرفه تبلیغاتتان را برای آنها شرح دهید. شما هم سعی کنید که قیمت مناسب بگویید تا بتوانید تبلیغ های زیادی بگیرید و از این راه سریع تر به شهرت خواهید رسید.

نکته ای بسیار ضروری!

حتما حواستان باشد که که محتواهای تولیدی شما باید مطابق با قوانین و مقررات پیام رسان و عرف اخلاقی و اسلامی جامعه باشد، درصورتی که خلاف قوانین عمل کنید درآمدتان از این راه زمان بررسی انتقال وجه مسدود می شود.

کسب درآمد از روبیکا

سوالاتی در این باره مطرح شده که میخواهیمبه این سوالات پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید:

درآمد به چه شکل واریز می شود؟

در مرحله اول درآمد شما با حداقل مقدار صد هزار تومان برای شما قابلیت واریز دارد بود اما در روزهای آینده این مبلغ به ده هزار تومان تقلیل پیدا خواهد کرد.

آیا مبلغی که به عنوان درآمد ایجاد شده بعد از درخواست انتقال، واریز می گردد؟

توجه داشته باشید که پس از درخواست انتقال وجه، محتواهای تولید شده ی کانالتان به وسیله ادمین بازبینی می شود و در صورت مناسب بودن محتوا از همه ی جنبه ها، مبلغ مورد نظر به حساب معرفی شده از طرف شما واریز می شود.

آیا پیام هایی که فوروارد شده اند هم به ما درامد می رسانند؟

بله، مبلغ به شخص اصلی که محتوا را بارگذاری کرده تعلق می گیرد، بنابراین هرچقدر که محتوای شما جذابیت بیشتری داشته باشد و فوروارد شود به طبع درآمد شما بالاتر می رود.

برای کسب درآمد بالاتر باید چه کارهایی انجام دهیم؟

شما می بایست محتوای جذاب تولید و در کانال و صفحات خود انتشار دهید. هرچه که محتوا جذاب تر و تعداد اعضای صفحه و یا کانال شما بالاتر برود، برای فایل های دانلود بیشتری صورت می گیرد. لازم به ذکر است که اگر محتواهای شما جذاب نباشد، کاربر محتوا را کاملا دانلود نمیکند، بنابراین گفته ها رعایت اصول اخلاقی و جذاب بودن محتوا بسیار ضرورت دارد.

میزان درآمد از روبیکا حدودا چقدر است؟

با تحقیقاتی که انحام گرفته است و با پرس و جوهایی که از ادمین کانال های طنز روبیکا صورت گرفته به عنوان مثال کانالی با دو هزار عضو و هر روز بارگزاری مطلب طنز و مفید که غالبا همه کلیپ بودن نه عکس و متن درآمدی تقریبا روزانه سه هزارتومن به دست می آمده!!! این مبلغ، بسیار مبلغ کمی است و اصلا کسی را قانع نمی کند. پس در صورتی که روبیکا درآمدی هم داده مبلغ آن بسیار ناچیز بوده ! شاید اگر که این اپلیکیشن مطابق بازدید کانال ها به شما درآمد میداد، مبلغ بیشتری عاید هر فرد می شد اما متاسفانه روبیکا بر اساس میزان حجم فایل های که از کانال شما دانلود شده از اپراتورها مبلغی را می گیرد و مقداری از آن را که خیلی هم ناچیز است را به ادمین کانال ها می دهد که در واقع این مقدار ابدا به صرفه نیست.

در صفحه ی درآمدی این نرم افزار، اعدادی وجود دارند این اعداد بعد از چند روز بروز رسانی می شوند؟

این اعداد حدودا هر ده دقیقه یکبار بروز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید