جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کسب درآمد از صنعت سیستم های خورشیدی

author منتشر کننده
نظرات (1) 4 0
کسب درآمد از صنعت سیستم های خورشیدی

امروزه با توجه به اهمیت روز افزون استفاده از انرژی برق و با توجه به آلودگی هایی که نیروگاه های فسیلی ایجاد می کنند، دولت های دنیا به این فکر این افتاده اند که چگونه آلودگی حاصل از سوخت نیروگاه های برق را کاهش دهند، از این رو نیروگاه های تجدیدپذیر اهمیت مهمی پیدا کرده اند و در تمام دنیا استفاده از انرژی های نو جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
باتوجه به اقلیم و منطقه جغرافیایی کشورمان ایران، بهترین نوع نیروگاه های تجدیدپذیر برای احداث، نیروگاه های خورشیدی از نوع فتوولتائیک می باشند.

پنل های خورشیدی بدون هیچ آلودگی انرژی تابشی خورشیدی را دریافت و آن را به برق جریان مستقیم تبدیل می کنند، سپس توسط دستگاهی بنام اینورتر برق DC تولید شده را به برق متناوب یا AC تبدیل می کند.

خرید برق تولید شده از نیروگاه های خورشیدی

طی سالیان اخیر، طبق ضوابط سازمان انرژی های تجدیدپذیر ایران و وزارت نیرو، برق تولید شده از نیروگاه های خورشیدی خریداری می شود و این صنعت به یک بیزینس بسیار خوب تبدیل شده است و زنجیره ای از افراد در قسمت های مختلف این صنعت مشغول بکار شده اند.

خرید برق تولید شده از نیروگاه های خورشیدی

نرم افزار طراحی سیستم های خورشیدی

با توجه به پیچیدگی ها و اهمیت طراحی یک سیستم خورشیدی در سطوح کیلوواتی و مگاواتی، از نرم افزار های خاصی برای طراحی این سیستم ها استفاده می گردد. یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه طراحی سیستم های فتوولتائیک، نرم افزار PVsyst است، که مورد تائید سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق ایران می باشد که در عین سادگی و کاربرپسند بودن از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دانلود این نرم روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نرم افزار PVsyst

آموزش طراحی سیستم های خورشیدی با نرم افزار PVsyst

متاسفانه علیرغم استفاده متخصصان از نرم افزار Pvsyst و وجود علاقه زیاد در میان مبتدیان برای یادگیری، تاکنون مرجع کاملی برای مخاطبین تهیه نشده است و این آموزش در نوع خود اولین و تخصصی ترین می باشد.

آموزش طراحی سیستم های خورشیدی با نرم افزار PVsyst

پکیج آموزش نرم افزار PVsyst شامل فیلم های آموزشی به همراه کتاب می باشد و تاکنون بیش از 6000 نفر در طی پنج سال اخیر این آموزش را تهیه کرده اند و یکی از پرطرفدارترین آموزش های حوزه صنعت سیستم های خورشیدی می باشد.
مدرس این آموزش مهندس علی زهرائی با چندین سال سابقه تدریس و فعالیت در زمینه سیستم های خورشیدی می باشند.

مهمترین ویژگی های پکیج آموزش نرم افزار PVsyst

- بروزرسانی مداوم آموزش بصورت رایگان

- ارتباط با اساتید فنی و علمی مجموعه جهت پرسش و پاسخ بصورت دائمی

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. چقدر عالی. کاش این آموزش در کشور فراگیر می شد و همه می تونستن از چنین امکانی بهره مند بشن. برام سؤاله که چرا کارخونه ها ازش بهره نمی برن!!!!!

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید