جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اطلاعات 3.8 میلیارد کاربر کلاب هاوس هک شد

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
اطلاعات 3.8 میلیارد کاربر کلاب هاوس هک شد

به گزارش ایندیا تایمز، طبق گفته برخی از محققان امنیتی در توئیتر، کل داده‌های کلاب هاوس هک شده و شماره تلفن کاربران نیز برای فروش در دارک نت منتشر شده است. مارک روف با انتشار توئیتی نوشت: "پایگاه داده شبکه اجتماعی کلاب هاوس برای فروش در Darknet (دارک نت) قرار گرفته است. "مارک در توئیت خود تصویری از انجمن Darknet را منتشر کرده که در آن داده‌های لورفته Clubhouse نشان داده شده است. این پست توسط کاربری با عکس پروفایل ماسک گای فاکس، با جزئیات بیشتر در مورد هک داده‌ها، ارسال شده است.

اطلاعات 3.8 میلیارد کاربر کلاب هاوس هک شد

فروشنده مرموز اطلاعات کاربران کلاب هاوس ادعا می‌کند که کلاب هاوس به تمام دفترچه‌های تلفن کاربرانش متصل است. هر بار که کاربر شماره تلفن جدیدی را در لیست مخاطبین خود اضافه می‌کند این شماره به طور خودکار به بانک اطلاعاتی مخفی Clubhouse اضافه می‌شود. پیش‌تر نیز این پلتفرم هک شده بود.

اطلاعات 3.8 میلیارد کاربر کلاب هاوس هک شد

کلاب هاوس یک برنامه چت صوتی زنده می‌باشد که کاربران در آن یک اتاق ایجاد کرده و در آن شروع به صحبت می‌کنند. این برنامه برای شروع و همینطور جذب کاربران تبلیغات هیجان انگیز زیادی را ایجاد کرد، این پلتفرم در ابتدا فقط محدود به کاربران آیفون بود و کاربران با دعوتنامه باید به این برنامه وارد می‌شدند. البته اخیراً کلاب هاوس در‌های خود را برای کاربران اندروید نیز باز کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید