جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گوشی خوب سامسونگ تا 20 میلیون چی بخریم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
گوشی خوب سامسونگ تا 20 میلیون چی بخریم؟

سامسونگ یکی از آن برندهایی است که در بازار جهانی به پیشرو و در دسترس بودن شناخته می‌شود. پیشرو به این خاطر که شانه به شانه برندهای بزرگی مثل اپل جلو می رود و هر سال فیچرهای هوشمند و جدیدی به گوشی‌هایش اضافه می‌کند، و در دسترس به این خاطر که سری‌های اقتصادی و مناسبی دارد که به «همه» مخاطبان اجازه می‌دهند یک گوشی خوب و کارآمد داشته باشند. در حال حاضر سامسونگ گوشی‌هایی از ۵ تا نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان در بازار ایران دارد.

خرید گوشی سامسونگ قسطی، آن هم با قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان یک  گزینه مناسب و آسان است که می‌تواند شما را در کمترین زمان ممکن به گوشی مورد علاقه‌تان برساند. در این مطلب می‌خواهیم ۶ مدل از گوشی‌های بسیار کاربردی اما اقتصادی سامسونگ را در طیف قیمت ۵ تا ۲۰ میلیون بشناسیم، و مسیر خرید اقساطی آن‌ها را هم بررسی کنیم.

چرا سامسونگ یک برند مناسب برای خرید گوشی است؟

می‌شود گفت که سامسونگ برای هر فرد، هر استفاده‌ و هر نوع بودجه‌ای گوشی موبایل باکیفیت و مناسب دارد. بعضی از برندها مانند اپل، تعداد گوشی‌‌های خود را محدود کرده و تا بروزرسانی بعدی، همان مدل را در اختیار مشتریان می‌گذارند (که البته این موضوع کاربردهای مارکتینگی هم دارد). سامسونگ اما سال‌هاست که تصمیم گرفته تعداد گوشی‌ها را بالا ببرد، تا با ایجاد تنوع قیمت و فیچر، همه بتوانند یک موبایل از این برند بخرند.

سامسونگ چند سری متفاوت با کاربردها و طیف قیمت گوناگون به بازار می‌فرستد که هر کدام برای یک گروه مخاطب طراحی شده‌اند. مثلا گوشی‌های سری A اقتصادی هستند و امکانات عادی و روزمره دارند، و گوشی‌های سری S پرچمدارهای سامسونگ هستند که فیچرهای رقابتی و خاص را در اختیار کاربر می‌گذارند. از طرف دیگر سری M تعداد محدودی گوشی دارد که میان رده هستند و روی صفحه نمایش و گرافیک مناسب تمرکز کرده‌اند.

۶ گوشی سامسونگ با قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان

این گوشی‌های میان رده با وجود قیمت مناسبشان، کاربردهای کامل یک تلفن هوشمند را در اختیار شما می‌گذارند:

- سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت

یک گوشی میان رده دیگر با رزولوشن عالی و نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز؛ موبایلی که هم وضوح تصویر خیلی بالایی دارد و هم سرعتش شما را شگفت‌زده می‌کند. توانایی فیلمبرداری 4K در این گوشی، آن را برای عکاس‌ها مناسب کرده و به هر کسی اجازه می‌دهد محتواهای باکیفیت و حرفه‌ای تولید کند. همچنین با استفاده از سامسونگ Galaxy A34 می‌توانید بازی‌های متوسط و سنگین را بدون لگ و با سرعت خیلی بالایی اجرا کرده و لذت ببرید.

- سامسونگ مدل Galaxy A15 دو سیم کارت

ظرفیت ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، قدرت این گوشی را در اجرای برنامه‌های موبایلی و حتی بازی‌های متوسط بالا برده‌اند، و آن را به یکی از سریع‌ترین مدل‌های این طیف قیمت تبدیل کرده‌اند. شما می‌توانید مقدار زیادی عکس، فایل و ویدیو در گوشی‌ Galaxy A15 ذخیره کنید، و اگر از طریق موبایلتان کار می‌کنید، حتما این مدل برایتان مناسب است. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و تا ۲ روز با یک بار شارژ، باقی می‌ماند.

- سامسونگ مدل Galaxy A24 4G

این گوشی با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان، درست در میانه طیف گوشی‌های اقتصادی قرار دارد. قبل از هر چیز، بیایید به سراغ رزولوشن صفحه برویم: ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل، یک رزولوشن بسیار عالی که قابلیت پخش ویدیوهای فول اچ دی و تصاویر واضح را به این مدل سامسونگ داده‌اند. علاوه بر این، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن را برای عاشقان عکاسی مناسب کرده‌اند.

- سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت

بدنه گوشی Galaxy A05 بسیار مدرن و شیک طراحی شده و خطوط عمودی آن، بین گوشی‌های میان رده سامسونگ منحصر به فرد هستند. اما جذابیت‌های سامسونگ Galaxy A05 تنها ظاهری نیستند! صفحه نمایش این گوشی ابعاد ۶.۷ اینچی دارد و تصاویر و پیام‌ها را در واضح‌ترین و گیراترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد (البته با کمک رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ و ۲۶۲ پیکسل وضوح تصویر).  این گوشی یک دوربین با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و در کنارش، سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق دارد که توانایی عکاسی در نور آن را بالا می‌برند.

- سامسونگ مدل Galaxy M13 دو سیم کارت

گلکسی M13 یکی از خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ که قیمت آن زیر ۶ میلیون تومان است، و رنگ‌های جذاب سبز و‌آبی‌اش حسابی آن را بین طرفداران سامسونگ محبوب کرده‌است. با وجود قیمت مناسب، این تلفن چیزی کم ندارد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، طول عمر باتری ۲ روز با یک بار فول شارژ‌ و یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶ اینچی.

- سامسونگ مدل Galaxy A35 دو سیم کارت

یکی از گوشی‌های سه لنزی سامسونگ که دوربین آن حسابی برای عکاسی و فیلمبرداری مناسب است. دوربین این گوشی شامل یک سنسور اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل، یک سنسور ۸ مگاپیکسل فوق‌عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو است که می‌توانید با آن عکس‌های بسیار واضح و خوبی بگیرید. رزولوشن صفحه نمایش این مدل برابر با ۱۰۸۰×۲۴۰۰ است که برای تماشای فیلم و سریال یا محتواهای ویدیویی بسیار مناسب است. این گوشی مناسب افرادی است که زیاد با شبکه‌های اجتماعی کار می‌کنند و یک تلفن با سرعت بالا و کیفیت تصویر عالی نیاز دارند.

خرید گوشی سامسونگ قسطی در ازکی‌وام

اگر قصد خرید گوشی را دارید، پرداخت مبلغ آن با اقساط از هر جهت به نفع شما خواهد بود. با این روش می‌توانید بدون پرداخت یک‌جا، یک گوشی نو و به‌روز داشته باشید. پلتفرم «ازکی‌وام» به شما اعتبار ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومانی می‌دهد، تا گوشی موبایل، لوازم برقی، انواع وسایل خانه و حتی طلا و بلیط سفر را به صورت قسطی بخرید و بعد با اقساط تسویه کنید.

کافی است در سایت ثبت نام کنید و مدارک هویتی و شغلی و چک صیادی را ارائه دهید. تنها ضمانت خرید قسطی در ازکی وام همین یک برگ چک است، و نیازی به ضامن شخص نخواهید داشت. بعد از خرید، شما می‌توانید اقساط را به صورت ۱۲ یا ۱۸ ماه تنظیم کرده و مبلغ گوشی خودتان را تسویه کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید