جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گوگل قصد دارد بخشی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کند

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
گوگل قصد دارد بخشی از کارمندان خود را با هوش مصنوعی جایگزین کند

در حال حاضر بخش فروش گوگل شامل حدود ۳۰ هزار نفر کارمند است که به گفته گوگل می‌توان ۴۵ درصد از آنها را با هوش مصنوعی بارد یا جمینای جایگزین کرد

گوگل قصد دارد کارکنان بخش فروش خود را با هوش مصنوعی جایگزین کند. در حال حاضر بسیاری از وظایف این کارمندان اکنون توسط ابزارهای هوش مصنوعی جدید و به صورت خودکار انجام می‌شود. گوگل به کارمندان بخش فروش و تبلیغات این شرکت که تعداد آنها به بیش از ۳۰ هزار نفر می‌رسد اعلام کرده است قصد دارد سازماندهی مجددی در این بخش انجام دهد.

گزارشی که د اینفورمیشن در این مورد منتشر کرده است هنوز مشخص نیست چه تعداد کارمندان گوگل در اثر این تصمیم اخراج شده و یا به بخش‌های دیگر منتقل می‌شوند. این شرکت از اوایل سال جاری میلادی تبلیغات خود را بر مبنای هوش مصنوعی آغاز کرد. ارائه محتوای تبلیغاتی در صفحات لندی به طور خودکار و با کمک فناوری هوش مصنوعی ارائه شده است.

گوگل به کارمندان بخش تبلیغات اعلام کرد قصد دارد کسب و کار این بخش را سازماندهی مجدد کند. اگرچه این عبارت به طور مستقیم به اخراج کارمندان ارتباط ندارد اما می‌تواند در نهایت به جایگزینی آنها با هوش مصنوعی منتهی شود. اگرچه هوش مصنوعی همانند یک انسان باهوش نیست اما قادر است بسیاری از کارها را همانند انسان و با سرعت بیشتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید