جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گوگل پلی و اپ استور هدف شکایت آنتی تراست در مکزیک

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
گوگل پلی و اپ استور هدف شکایت آنتی تراست در مکزیک

رییس سابق فدراسیون مخابرات مکزیک از اپل و گوگل شکایت کرده و اکنون این شرکت ها با تحقیقی آنتی تراست روبرو هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «مونی دی سوان آداتی» رییس سابق فدراسیون مخابرات مکزیک شکایت مذکور را در IFT، رگولاتور مخابرات این کشور ثبت کرده است. در حقیقت IFT جایگزین فدراسیون مخابرات مکزیک به حساب می آید.

او در شکایتش اپل و گوگل را متهم کرده با سواستفاده از انحصارشان در فروشگاه های اپ و اجبار به استفاده از سیستم پرداخت داخلی شان، رقابت در بازار را به طور کامل مسدود کرده اند.

دی سوان آداتی در بیانیه آنلاین خود نوشته گوگل پلی و اپ استور (فروشگاه های اپلیکیشن گوگل و اپل) با دریافت کمیسیون ۱۵ تا ۲۰ درصدی تورم در قیمت را ایجاد می کنند.

اخیرا موجی از شکایت ها و پرونده های حقوقی علیه قوانین فروشگاه های اپلیکیشن دو شرکت مذکور در کشورهای مختلف ایجاد شده است. در نتیجه این شکایت گوگل کمیسیون خود را کاهش داده و اپل نیز قوانین آزادانه تری وضع کرده، اما برخی توسعه دهندگان اپ و منتقدان همچنان معتقدند تغییرات ایجاد شده، کافی نیستند.

رییس سابق فدراسیون مخابرات مکزیک در بیانیه خود اضافه کرده بود رگولاتور رقابت این کشور درخواست وی برای انجام تحقیقات درباره دو شرکت را رد کرده بود و همین امر سبب شد او شکایتش را در IFT ثبت کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید