جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

11 راهکار بی برو برگشت برای افزایش رتبه الکسا با ترافیک جعلی

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
11 راهکار بی برو برگشت برای افزایش رتبه الکسا با ترافیک جعلی

صفحه‌ی امتیاز الکسا به ما این اجازه را می‌دهد که میزان ترافیک دریافتی یک سایت بخصوص را بفهمیم اما این صفحه به دلیل حق و حقوق سایر سایت‌ها ترافیک آنلاین شما را محاسبه می‌نماید. اگر سایتتان دارای صفحه‌ی امتیاز الکسا باشد، تبلیغ‌کنندگان ممکن است به آسانی برای انجام تبلیغات با شما متقاعد شوند. (اگر رتبه الکسای شما به درد بخور باشد، لینک متن اضافه می‌تواند نقش یک همراه برای کمک به جذب تبلیغ‌کنندگان بسیاری به وبلاگ‌تان را ایفا کند). سایت‌هایی که امتیاز الکسای خوبی دارند، رتبه‌ی بالایی در موتورهای جستجو مانند بینگ دریافت می‌نمایند.

صفحه‌ی امتیاز الکسا به همراه اینترنت الکسا یک سایت رتبه دهنده در جهت میزان محبوبیت وب‌سایت‌ها می‌باشد. این سایت اذعان می‌دارد که جهت تصمیم گیری میزان محبوبیت وب‌سایت ها عوامل و شرایطی دارد اما در واقع به دلیل نوع نوار ابزار الکسا اساساً به میزان استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده متکی است.

هرچه این رتبه بندی وسیع‌تر باشد، عددی که بدان اختصاص می‌دهند پایین‌تر و کوچک‌تر است. بر اساس تاثیر الکسا، گوگل توسط امتیاز 1 الکسا، مثا آب خوردن محبوب‌ترین وب سایت در شبکه ی اینترنت شده است که بعد از آن یاهو(2)، فیس بوک(3)، یوتیوب(4) قرار دارند.

قطعا شما شماری از راه‌های چگونگی افزایش امتیاز خود در الکسا را پیدا کرده اید. در اینجا ما 11 راهکار پرکاربرد برای افزایش امتیاز وب‌سایت خود در صفحه ی الکسا را ارائه می‌دهیم.

راهکار1 نصب نوار ابزار الکسا

در ابتدا، توصیه می‌شود که نوار ابزار الکسا را ​​همراه با پست وبلاگ خود بنابر دلایل این سایت نصب کنید. شما احتمالاً با خبرید که تنظیمات صفحه‌ی امتیاز الکسا بر مبنای چیزهایی است که از طریق نوار ابزار الکسا جمع آوری شده باشد. حتی کلیکی که بازدید کننده در هنگام دیدن سایت شما انجام می‌دهد نیز ممکن است در این رتبه بندی حساب شود.

به عنوان مدیر یک وب‌سایت شخصی، ابتدا باید این صفحه را در مرورگرتان تنظیم کنید و همچنین وب‌سایت خود را بر روی صفحه‌ی اصلی نگه دارید تا با هر بار باز کردن اینترنت، مطمئن باشید برای بهبود امتیازتان در صفحه‌ی الکسا گامی برداشته‌اید.

راهکار2 نصب دوباره ی نوار ابزار الکسا

نوار ابزار الکسا را در هر کامپیوتری که دستتان خورده نصب نمایید. حتی بر روی وبلاگ اصلی خود نیز نصب کنید. دور و اطرافیان و دوستانتان را به استفاده از این نوار ابزار تشویق کنید.

راهکار3 نصب الکسا ویجت- افزایش صفحه ی امتیاز الکسا

احتمالاً با خودتان فکر کرده اید که چرا این وبلاگر‌های حرفه ای به چه دلیل چنین مزخرفاتی را در سایت‌های خود قرار داده اند. نکته اینجاست که شما نیاز به سر و سامان دادن به یک پیشخوان الکسا ویجت دارید. در کلیک بعدی، به احتمال زیاد به عنوان ترافیک توسط الکسا شمرده می‌شود،البته جوری تنظیم کنید که این کلیک به نصب دوباره‌ی الکسا نیانجامد.

راهکار4 نوشتن یک مقاله در الکسا

چهارم، شما می‌توانید مقالاتی در مورد الکسا در وبلاگ یا وب‌سایت خود بنویسید. حتی می‌تواند یک ستون مختص به الکسا ایجاد کنید. بسیاری از وب‌مسترها به دیدن این ادعاهای دروغین تمایل دارند. در صورتی که مقالات خوبی بنویسید، آن را مستقیماً منتشر نموده یا نگاهی می‌اندازند. این کار هم برای شما ترافیک به ارمغان می آورد هم امتیاز الکسایتان را بهبود می‌بخشد.

راهکار5 استفاده از محل های تبادل نظر وب مسترها

پنجم، مجبورید که زیاد به جاهایی که وب مسترها به طور مکرر می‌روند سر بزنید ولینک آنان را در وب‌سایت خود پست کنید. به طور کلی، اکثر وب مسترها نوار ابزار الکسا رو دارند. به قسمت اتلاقی تبادل نظر وب مسترها برای نوشتن پست هایی که سایت شما را تبلیغ می‌کنند، سری بزنید.

راهکار6 تبلیغ وبسایت خود در الکسا

ششم، اجازه دهید اطرافیانتان وبلاگ شما را در وب سایت الکسا دنبال کنند. حقیقتاً ثابت نشده که این کار تا چه مقدار می‌تواند به رتبه الکسا وبلاگ شما کمک کنند اما تبلیغات کمپین های بازاریابی برای به دست آوردن یک امتیاز درست و حسابی راه بیندازید.

راهکار7 نوشتن یک مقاله ی پر مایه برای وب مسترها

شما می‌توانید به راحتی یک ستون را به برای نوشتن چیزهایی که وب مسترها به جدیت آن را دنبال کنند اختصاص دهید. مانند ستونی راجع به سئو، تا وب مسترهای بیشتری را به ارتباط با سایت خود تحریک کنید.

راهکار8 انتقال آدرس ها با الکسا

شما قادر به استفاده از کاربرد انتقال آدرس های الکسا هستید. http://redirect.alexa.com/redirect?www.binarynote.com.. به جای binarynote.com، URL وب‌سایت خودتان را بنویسید.

این URL انتقال آدرس‌ها را در قسمت نظرات بلاگ و پاورقی های قسمت تبادل نظر قرار دهید. این انتقال آدرسی تنها یکبار در طی روز برای یک آدرس IP خاص فعال است و کلیلک های مکرر برآن کمکی به دریافت ترافیک جعلی نمی‌کند. هیچ مدرک قطعی ای مبنی بر مفید بودن این کار وجود ندارد بنابراین با دقت از آن استفاده کنید.

راهکار9 مشارکت در تبادل نظرهای بیگانه

اگر امکانش را دارید ، نگاهی هم به برخی از انجمن ها یا وب‌سایت های خارجی در ساختار وب‌سایت خود بیندازید، برای خوانندگان خارجی نیز اغلب نوار ابزار الکسا را ​​نصب نموده اند. http://forums.digitalpoint.com/ بسیاری از خارجی ها و تقریباً همه‌ی بلاگر های تازه و کهنه کار که در سراسر دنیا در دسترس اند را جذب می‌کند.

پیوستن به یک انجمن خاص و محل تبادل نظر بدان معنا نیست که هر پیام بی اساسی را برای دیگران ارسال کنید. سعی خود را بر آن بگذارید که با پیشنهادات خوب خود واقعاً به دیگران کمکی کنید، پیشنهادات صادقانه و بی شیله پیله به جذب دیگران به سوی وب‌سایت شما بسیار کمک خواهد کرد.

راهکار10 آگهی دادن

اگر از نظر مالی اوضعتان رو به راه باشد می‌توانید برای وب‌سایتتان http://binarynote.com/advertise بخرید. این کار به معنای واقعی کلمه IP فراوانی برایتان به همراه خواهد داشت.

راهکار11 استفاده از محتواهای مرتبط با الکسا

شما با توجه به مقالات محبوب خود راجع به الکسا می‌توانید با بلاگ های مربوطه ارتباط برقرار کنید یا از انتقال آدرسی الکسا برای لینک های پشتیبان سایت خود استفاده نمایید.

این‌ها که گفتیم از بهترین راهکارهای مخفی نگه داشته شده برای افزایش امتیاز صفحه شما توسط الکسا می‌باشد. اگر راهکارها و حقه های بیشتری برای افزایش رتبه ی خود دارید لطفاً با ما در میان بگذارید تا اطلاعات خود را به روز سازیم.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید