جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

4 تا از بهترین مانیتورهای عمودی

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
4 تا از بهترین مانیتورهای عمودی

استفاده از یک مانیتور در جهت عمودی می تواند برای کاربران بسیار جالب باشد اگر شما از دسته کاربرانی هستید که همزمان از چند مانیتور استفاده می کنید این مدل مانیتورها برای شما خوب است. اکثر مانیتورهای موجود در بازار به طور خاص برای استفاده در جهت عمودی طراحی نشده اند. در عوض، آنها پایه هایی دارند که به صفحه نمایش اجازه می دهد تا به صورت عمودی بچرخند. در این مقاله ما در مورد نمایشگرهایی صحبت کرده ایم که می‌توانند با پایه اختصاصی به صورت عمودی بچرخند و هزینه زیادی برای آنها خرج نکنید.

در هنگام خرید مانیتوری که پایه آن به حالت عمودی می چرخد، باید در نظر بگیرید که آیا پایه مانیتور تنظیمات دیگری دارد تا به راحتی در موقعیت دید ایده‌آل شما قرار گیرد. موارد دیگری نیز وجود دارد که هنگام خرید یک مانیتور جدید باید به آنها توجه کنید تا اطمینان حاصل کنید که عملکرد خوبی برای آنچه که نیاز دارید داشته باشد. به عنوان مثال، داشتن وضوح خوب مانیتور به بهره وری مناسب از آن کمک می کند. فکر کردن در مورد بودجه شما نیز مهم است، زیرا گزینه های زیادی در این زمینه وجود دارد.

بهترین مانیتور عمودی

بهترین مانیتور عمودی که ما تست کرده ایم Dell U2723QE است هر چیزی که در یک مانیتور عمودی می خواهید دارد ، زیرا پایه آن به شما امکان می دهد صفحه را به حالت عمودی در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید، که بسیار خوب است زیرا می توانید انتخاب کنید که کابل های ورودی ها به کدام سمت باشند. همچنین سایر تنظیمات ارگونومیک رایج از جمله تنظیمات چرخشی، ارتفاع و شیب را ارائه می دهد. زوایای دید گسترده آن عالی است زیرا شما یک تصویر ثابت را از طرفین خواهید دید که اگر مستقیماً رو به مانیتور نباشید ایده آل است.

4 تا از بهترین مانیتورهای عمودی

یک مانیتور اداری چشمگیر با وضوح 4k بالا است که منجر به تراکم پیکسل و وضوح متن بالاست. همچنین به لطف هاب USB عظیم خود با پنج پورت USB-A و سه پورت USB-C دارای برخی ویژگی های بهره وری است. یکی از پورت‌های USB-C از DisplayPort Alt Mode با توان 90 وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی لپ‌تاپ خود را به آن متصل کنید و با استفاده از یک کابل آن را شارژ کنید. همچنین دارای یک خروجی DisplayPort است، به این معنی که می‌توانید مانیتور دیگری را با یک کابل تکی به نمایشگر خود متصل کنید.

بهترین مانیتور عمودی با قیمت متناسب

اگر Dell U2723QE را خیلی گران می‌دانید و به همه ویژگی‌های پیشرفته آن نیاز ندارید، Dell S2722QC را انتخاب کنید. این مانیتور یک مدل پایین تر

4 تا از بهترین مانیتورهای عمودی

در مقایسه با U2723QE است و نسبت به قیمت و عملکرد خود کارایی بسیار خوبی ارائه می دهد. اندازه صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشن 4k مشابه U2723QE است، اما ویژگی های کمتری نسبت به این مانیتور دارد، که این امر به معنای خرید ارزان تر این مانیتور است. تفاوت اصلی این مانیتور این است که یک هاب USB کوچکتر با تنها دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C دارد و از DisplayPort پشتیبانی نمی کند، بنابراین نمی توانید نمایشگر دوم را مستقیماً به این نمایشگر متصل کنید. با این حال، اگر اصلاً به هاب USB نیاز ندارید، Dell S2721QS را در نظر بگیرید که عملکرد مشابهی دارد و هزینه کمتری دارد.

علاوه بر تفاوت در ویژگی ها، S2722QC یک مانیتور عالی است که می توانید آن را در جهت عمودی در هر جهت بچرخانید و پایه آن ارگونومی عالی را ارائه می دهد. همچنین استفاده از آن در یک دفتر کار با نور خوب عالی است زیرا به راحتی به اندازه کافی روشن می شود تا با تابش خیره کننده مقابله کند و بازتاب خوبی دارد، بنابراین در دید مشکلی ندارد.

بهترین مانیتور عمودی ارزان قیمت ( ASUS ProArt PA278CV)

اگر به دنبال بهترین مانیتور برای استفاده عمودی هستید و بودجه کمی دارید، ASUS ProArt Display PA278CV را در نظر بگیرید. وضوح 1440p کمتری نسبت به Dell دارد، به این معنی که تصویر آنقدر واضح به نظر نمی رسد، اما وضوح تصویر هنوز مناسب است. از جنبه مثبت، تنظیم آن در جهت عمودی آسان است زیرا دارای پایه بسیار ارگونومیک است و در هر جهت به حالت عمودی می چرخد. حتی از خروجی DisplayPort نیز پشتیبانی می کند، که اگر بخواهید مستقیماً مانیتور دوم را به آن متصل کنید عالی است.

این مانیتور دارای چند ویژگی اضافی است که تراز کردن مانیتور در کنار نمایشگر دیگر را آسان تر می کند. این مانیتور دارای  یک هاب USB با چهار پورت USB و یک پورت USB-C اضافی است که از حالت DisplayPort Alt با توان 65 وات پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید به راحتی به لپ تاپ متصل شوید. اگر به همه این ویژگی‌ها نیاز ندارید، مانیتور ASUS ProArt Display PA278QV را در نظر بگیرید که ورودی USB-C یا خروجی DisplayPort ندارد اما عملکرد مشابهی دارد.

بهترین مانیتور عمودی ارزان (ASUS VG246H)

اگر می خواهید یک مانیتور ساده و ارزان برای استفاده به عنوان نمایشگر عمودی داشته باشید، ASUS VG246H یک انتخاب عالی است.

4 تا از بهترین مانیتورهای عمودی

از آنجایی که این صفحه نمایش ارزان است، صفحه نمایش کوچکتر و وضوح 1080p کمتری نسبت به ASUS ProArt Display PA278CV دارد، اما اگر به صفحه نمایش بزرگ نیاز ندارید و فقط به یک مانیتور ساده نیاز دارید، این مانیتور گزینه خوبی است. برخلاف اکثر نمایشگرهای ارزان قیمت قابل توجهی با پایه همه کاره دارد که به حالت عمودی در هر جهت می چرخد و آن را برای استفاده به عنوان یک مانیتور عمودی انتخابی عالی می کند.

این مانیتور دارای زوایای دید گسترده ای است که تصویر را از کناره ها ثابت نگه می دارد، که اگر نیاز به استفاده از آن در کناره داشته باشید، عالی است، مثلاً اگر در کنار نمایشگر اصلی شما باشد و مستقیماً آن را از جلو نگاه نکنید. همچنین دارای یک حالت sRGB اختصاصی است که منجر به دقت تصویر خوب می شود، اما اگر کار شما به رنگ های کاملا دقیق نیاز دارد، همچنان باید آن را کالیبره کنید. در حالی که انعکاس خوبی دارد، اما خیلی روشن نمی شود، بنابراین بهتر است از قرار دادن آن در مقابل یک پنجره روشن خودداری کنید.

نکات قابل توجه:

Acer Nitro XV275K P3biipruzx  یک مانیتور عالی است که به لطف نور پس‌زمینه LED مینی خود کیفیت تصویر بهتری نسبت به Dell U2723QE ارائه می‌دهد، اما از سوئیچ KVM پشتیبانی نمی‌کند.

ASUS ProArt Display PA279CRV جایگزین کمی ارزان‌تر برای Dell U2723QE است که عملکرد مشابهی دارد. با این حال، ویژگی های کمتری دارد، زیرا فاقد سوئیچ KVM است.

Dell U3223QE: Dell U3223QE جایگزین بزرگتری برای Dell U2723QE با بسیاری از ویژگی های مشابه است، اما برخی از افراد ممکن است صفحه نمایش 32 اینچی را برای استفاده در حالت عمودی بسیار بزرگ بدانند.

سخن آخر

توصیه‌های ما بر اساس بهترین مانیتورهای موجود در حال حاضر است. آنها برای اکثر افراد در هر محدوده قیمتی هستند. رتبه بندی ما بر اساس قیمت و بازخورد بازدیدکنندگان است.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید