جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

7 مزیت سری مانیتورهای با وضوح تصویر بالا سامسونگ

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
7 مزیت سری مانیتورهای با وضوح تصویر بالا سامسونگ

برای تجربه تماشای عالی و افزایش بهره‌وری، مانیتورهای دسکتاپ جدید به وضوح بالاتری تغییر می‌کنند که جزئیات بیشتری را به شما ارائه می‌کنند، هم برای کار و هم برای اوقات فراغت.

تحقیقات بازار انجام‌شده توسط سامسونگ نشان می‌دهد که تقاضای بازار برای نمایشگرهای با وضوح بالا در محل کار و خانه‌ها مورد توجه قرار گرفته است. مردم ساعت‌های زیادی را جلوی صفحه‌نمایش خود می‌گذرانند و تقاضا برای کیفیت و وضوح تصویر پیشرفته افزایش یافته است.

سری جدید مانیتورهای با وضوح بالا سامسونگ - از جمله S6، S65، S7 و S8 - 4K طراحی شده‌اند. فن‌آوری‌های بصری بهینه‌شده و ویژگی‌های ارگونومیک این صفحه‌نمایش‌ها نیز راحتی دید شما را افزایش می‌دهند، مخصوصاً برای روزهای کاری طولانی مفید است.

مانیتورهای سری S شامل این شش ویژگی کلیدی هستند:

1. کاهش خستگی چشم

در سال 2020 متوسط زمان استفاده از صفحه نمایش برای بزرگسالان ایالات متحده به بیش از 13 ساعت در روز افزایش یافت که نگرانی ها در مورد فشار چشم و افزایش خستگی را تشدید کرده است. مانیتورهای رومیزی جدید سامسونگ با وضوح بالا همگی مجهز به فناوری مراقبت از چشم هوشمند هستند که توسط آزمایشگاه‌های مشهور آلمانی TUV Rheinland آزمایش و تایید شده است.

این مانیتورها همچنین دارای فناوری تصویر تطبیقی هستند که به طور خودکار سطح روشنایی و دمای رنگ را در پاسخ به شرایط اتاق تنظیم می‌کند تا دیدی بهتر و راحت‌تر داشته باشید و همچنین فشار چشم را کاهش دهید. با حالت Eye Saver نیز می توانید ناراحتی ناشی از انتشار نور آبی را کاهش دهید و برای تکمیل این راه‌حل‌ها، فناوری Flicker-Free چشمان شما را شادتر نگه می‌دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا با سردرد کمتری کار کنید.

2. تجربیات بصری بهینه شده

با پیکسل‌های بیشتر، جزئیات بیشتری را می توانید ببینید. چه در حال طراحی خلاقانه باشید و چه در حال تجزیه و تحلیل فنی فیلم، تفاوت واضحی در جلوه‌های بصری پیشرفته نمایشگرهای با وضوح بالا مشاهده خواهید کرد. در حالی که همه مانیتورهای این سری وضوح فوق العاده ای ارائه می دهند، طیف وسیعی از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد QHD (2560×1440)،WQHD (3440×1440) ، UHD (3840×2160)که دقیقاً چهار برابر تراکم پیکسلی یک صفحه نمایش است.

تمام جزئیات روی صفحه نمایش با فناوری‌های بهینه‌سازی بصری، مانند:

محدوده دینامیکی بالا 10 (HDR10) که به آشکار شدن تمام رنگ‌ها و عناصر بصری در صحنه‌های تاریک یا روشن غیرمعمول کمک می‌کند، جزئیاتی که اغلب در نمایشگرهای دیگر گم می‌شوند.

سوئیچینگ درون هواپیما (IPS) که بهترین رنگ ها و زاویه دید ممکن را تولید می کند، در مانیتورهای 24 و 27 اینچی موجود است.

3. حالت Eco برای صرفه جویی در مصرف برق

با مانیتورهایی که با فناوری Eco Saving Plus مهندسی شده اند، قبض برق خود را در خانه یا محل کار کاهش دهید. با دریافت گواهی انرژی ستاره برای محصولات صرفه جویی در انرژی، حالت صرفه جویی در انرژی سامسونگ به صورت پویا سطوح روشنایی را تنظیم می کند و مصرف انرژی را تا 10 درصد کاهش می دهد.

مانیتورهای رزولوشن بالا با مجموعه‌ای از چراغ‌های LED کوچک روشن می‌شوند که از طریق فناوری موسوم به کاهش نور محلی قابل تنظیم هستند. مانیتور قسمت‌های سیاه و جامد تصاویر روی صفحه را تشخیص می‌دهد، این LED‌ها را خاموش می‌کند تا بینندگان در واقع سیاه را ببینند، نه خاکستری یا ذغالی با کنتراست پایین‌تر که در مانیتورها بدون کنترل تیرگی موضعی معمول است.

4. ارگونومی نوآورانه

مانیتور خود را در ارتفاع دید مناسب قرار دهید، قدردان خواهید بود که سری های با وضوح بالا دارای تنظیماتی هستند که تقریباً همه نیازها را برآورده می کند.

نمایشگرهای رزولوشن بالا سامسونگ با پایه‌های استاندارد سازگار هستند، به این معنی که دارای سوراخ‌های رزوه‌دار داخلی مشابه اکثر نمایشگرها و تلویزیون‌های تجاری بزرگ‌تر هستند. این سازگاری باعث می‌شود که مانیتور خود را به راحتی روی میز یا دیوار نصب کنید و از مزایای پایه‌های مفصلی (چرخش به بیرون) برای انعطاف‌پذیری سطح بعدی استفاده کنید. شما همچنین گزینه های مختلفی برای کج کردن و چرخاندن صفحه دارید، بنابراین به راحتی می توانید تنظیمات خود را به درستی انجام دهید. پایه مانیتور مینیمالیستی همچنین فضای بیشتری را برای میز آزاد می کند.

طراحی ارگونومیک چیزی بیش از ستون فقرات شماست. مانیتور 34 اینچی S65UA دارای انحنای 1000R، انحنای مقعر ملایم است که باعث می‌شود صفحه نمایش چشم‌ها و گردن شما را اذیت نکندو به راحتی به کار خود ادامه دهید.

5. فضای کاری بهینه

پشتیبانی از USB-C در برخی از مانیتورهای سری High Resolution تعبیه شده است که هزینه ها را کاهش می دهد، به هم ریختگی ایستگاه کاری را به حداقل می رساند. استاندارد USB-C به شما امکان می دهد دستگاه های خارجی را تغذیه کنید و داده ها را با یک کابل انتقال دهید، مانیتور خود را به یک ایستگاه اتصال و هاب USB تبدیل کنید.

برخی از مانیتورهای سری High Resolution همچنین دارای یک پورت اترنت یکپارچه برای سرعت بیشتر اینترنت، افزایش امنیت و کاهش وقفه و کاهش سرعت هستند.

برای باز کردن فضای بیشتری در دسکتاپ فیزیکی شما، طراحی مانیتورهای با وضوح بالا شامل پایه های فلزی باریک است.

6. رنگ های تقویت شده

مانیتورهای سری High Resolution از نظر فنی 10 بیتی هستند که شامل بیش از 1 میلیارد رنگ است. بسیاری از مانیتورهای موجود در بازار 8 بیتی هستند و تنها از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کنند. طیف گسترده‌تر رنگ‌ها در سری S باعث می‌شود که تمام تصاویر روی صفحه کاملاً زنده باشد و دقت مطلق را تضمین می‌کند به ویژه در حرفه‌هایی که شامل تصحیح رنگ دقیق هستند، مانند ویرایش فیلم و ویدیو.

7. سوئیچ ورودی سریع

ویژگی Auto Source Switch نیازی به جستجوی ورودی مناسب در منوی خود پس از اتصال دستگاه جدید را از بین می برد. بلافاصله پس از وصل کردن دستگاه، مانیتور سری S شما آن را تشخیص داده و سیگنال صحیح را نمایش می دهد. می‌توانید ورودی‌ها را بدون دردسر تغییر دهید و کار را آسان‌تر کنید.

زمان تماشای با کیفیت

از مانیتور خود برای کدنویسی، نوشتن، طراحی، تجزیه و تحلیل یا فقط استراحت استفاده کنید، یک صفحه نمایش با وضوح بالا می تواند فشار چشم و عضله را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و با اطمینان از دیدن تمام جزئیات و هر رنگ با دقت مطلق می تواند بهره وری شما را افزایش دهد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید