جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

سرمایه‌گذاری مطمئن با صرافی مجاز ارز دیجیتال ompfinex

author منتشر کننده
نظرات (1) 2 0
سرمایه‌گذاری مطمئن با صرافی مجاز ارز دیجیتال ompfinex

اگر تا به حال از روی علاقه به بازار ارز دیجیتال و یا حتی از روی کنجکاوی عبارت بهترین صرافی ارز دیجیتال را در گوگل جستجو کنید، بدون شک نتایج آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ چراکه با نام‌های متعددی روبرو می‌شوید! افراد باتجربه این حوزه به یاد دارند که در مهرماه سال 1396 حساب کاربران ایرانی در سایت خارجی بیترکس، به همراه مبالغ هنگفتی از دارایی‌های آنان بلوکه شد.

پس از بروز این اتفاق، صرافی‌های ایرانی متعددی به وجود آمدند و همین امر سبب شد تا انتخاب یک صرافی معتبر با معیارهای استاندارد و خدمات باکیفیت دشوار شود. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که سرمایه گذاران این بازار همواره با آن روبرو هستند این است که کدام صرافی معتبر است و یا اینکه آیا مراکز داخل کشور، امنیت لازم را دارند یا خیر؟! این سوالات و بسیاری از پرسش‎های دیگر باعث می‌شوند افراد زیادی برای فعالیت در این عرصه دچار تردید شوند و از پیشرفت در حوزه‌های روز دنیا عقب بمانند!

صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال، فضایی است که در آن می‌توانید ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلت کوین‌ها را خرید و فروش کنید و از این طریق سرمایه خود را افزایش دهید. همان‌طور که در بخش اول هم اشاره کردیم، صرافی‌های زیادی در داخل و خارج کشور وجود دارند که شما می‌توانید بنا به صلاح‌دید خود از آن‌ها استفاده کنید. واضح است که هر کدام از این صرافی‌ها در داخل و خارج کشور یک‌سری مزایا و معایب دارند. به عنوان مثال، کسانی که در زبان انگلیسی ضعیف هستند و تسلط لازم را ندارند، بهتر است در صرافی‌های داخلی خرید و فروش کنند. همچنین در صرافی‌های داخل کشور شما می‌توانید با استفاده از کارت بانکی تحت شتاب، پول واریز کنید و ارز دیجیتال موردنظرتان را خریداری نمایید.

با صرافی مجاز ارز دیجیتال ompfinex و خدمات آن آشنا شوید

یکی از صرافی‌های داخلی معتبر که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند، ompfinex است. این صرافی، یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که اصل فعالیت خود را علاوه بر ایجاد بستری برای سرعت بالای معاملات، بر مبنای امنیت و شفافیت کامل برای مشتریان خود قرار داده است. صرافی معتبر ompfinex با به‌کارگیری نیروی کار خلاق، بااستعداد و سخت‌کوش تلاش می‌کند تا بستر امن و قابل اعتمادی را برای کاربران خود، به منظور انجام خرید و فروش‌های رمزارز، فراهم کند. هدف این صرافی، ارائه خدمات زیرساختی برای اکوسیستم بلاک‌چین و رمزارزها بوده و تلاش دارد تا آینده درخشانی برای بازار ارز دیجیتال در داخل کشور رقم بزند. در ادامه بیشتر با خدمات این مجموعه آشنا خواهید شد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال

آکادمی

یکی از خدمات قابل توجه این صرافی، ارائه آموزش‌های لازم مربوط به بازار ارز دیجیتال است. همان‎طور که می‌دانید، ورود به هر حوزه‌ای بدون دانش کامل، نه تنها نتیجه‌ای ندارد، بلکه در بسیاری از موارد افراد را با زیان‌های جبران ناپذیری روبرو می‌کند که نتیجه‌ای جز دل‌سردی و یاس در پی ندارد! مجموعه آموزشی ompfinex در کنارتان است تا از صفر تا صد این بازار را به صورت رایگان به شما آموزش دهد تا بتوانید با دیدی باز به آن وارد شوید. این مرکز به صورت آزاد در دسترس عموم و تمام علاقمندان قرار دارد و تلاش می‌کند تا با ارائه بینشی عمیق و آموزش تجزیه و تحلیل حرفه‌ای و داده‌محور یادگیری را برای علاقمندان تسهیل کند.

باشگاه مشتریان

صرافی ompfinex به منظور قدردانی از همراهان و کاربران دائمی خود، سیستمی را برای اولین بار در بین تمامی صرافی‌های داخلی، در نظر گرفته تا به واسطه آن کاربران وفادار براساس پارامترها و رویدادهای گوناگون، پاداش همراهی دریافت نمایند.

تحقیق و توسعه دقیق و علمی

همان‌طور که می‌دانید، اساس و بنیاد بازارهای ارز دیجیتال، آنالیز دقیق اطلاعات موجود و نمودارها است. به بیانی دیگر، کسانی می‌توانند در این حوزه به موفقیت برسند که یا خودشان مهارت آنالیز دیتا را داشته باشند و یا به منبع موثقی از تجزیه و تحلیل‌های معتبر متصل باشند. تیم حرفه‌ای و متخصص تحقیق و توسعه ompfinex سعی بر آن دارد تا به وسیله تجزیه و تحلیل دقیق و کارشناسی شده، اطلاعات و دیتاهای لازم را به تمامی فعالان صنعت ارز دیجیتال عرضه کند.

امکانات صرافی مجاز ارز دیجیتال ompfinex

در هر کسب و کاری، امکاناتی که در اختیار مشتری یا کاربر قرار می‌گیرد، جلب رضایت آن‌ها را در پی دارد. در این بخش، به معرفی امکانات بی‌نظیر صرافی معتبر ارز دیجیتال ompfinex می‌پردازیم.

صرافی مجاز ارز دیجیتال

ترید آزمایشی (دمو)

موفقیت در خرید و فروش رمزارزها در بازار پرنوسان، مانند هر کار دیگری، نیاز به تمرین عملیاتی مداوم دارد. جالب است بدانید که ompfinex برای اولین بار در ایران زیرساخت لازم برای انجام این تمرین‌ها را، بدون خطر از دست دادن سرمایه، فراهم کرده است. به بیانی بهتر، این صرافی اولین پلتفرم بازار ارزهای دیجیتال با قابلیت ویژه معاملات آزمایشی یا همان دمو است. شما می‌توانید در آکادمی منسوب به این صرافی، آموزش‌های لازم را دریافت کنید و برای تمرین دانسته‌های خود به بازار دموی آن مراجعه کرده و با اعتبار مجازی رایگان، شرایط واقعی ترید را تجربه کنید.

امنیت بالا

یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال، امنیت صرافی است. البته این دغدغه علاوه بر کاربران، برای تیم ompfinex هم مهم است و  جزو مسئولیت‎های آنان می‌باشد. این صرافی برای آن که با بهترین حالت ممکن امنیت دارایی مخاطبین خود را برقرار کند، آن‌ها را به صورت کاملا سرد نگهداری می‌کند. احتمال هک شدن ولت‌ها یا همان کیف پول‌های سرد، تقریبا نزدیک به صفر است.

پشتیبانی آنلاین 24 ساعته

یکی از مهم‌ترین امکانات یک صرافی معتبر، پشتیبانی آنلاین و مداوم است. از آنجایی که بازار رمزارزها تعطیلی ندارد، امکان بروز مشکل در هر لحظه‌ای وجود دارد و بسیاری از این مشکلات اگر در اولین فرصت رفع نشوند، منجر به خسارات زیادی می‌شوند. یکی از امکانات قابل توجه ompfinex پشتیبانی شبانه روزی است. تیم کاربلد پشتیبانی این مجموعه در کنار شماست تا در هر لحظه در صورت بروز مشکل و یا سوال، پاسخگو شما باشد.

چرا باید ompfinex را انتخاب کنیم؟!

صرافی ompfinex یک پلتفرم ملی در بستر بلاک‌چین می‌باشد که شما می‌توانید با عضویت در آن با خیالی آسوده، به دور از تحریم‌های بین‌المللی و با بالاترین امنیت ممکن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. در این صرافی مجاز ارز دیجیتال، هر فرد می‌تواند با هر اندازه سرمایه‌ای که دارد و با قیمت مدنظر خودش در معاملات مختلف شرکت نماید. همان‎طور که در بخش‌های قبلی گفته شد، خدمات آموزشی و امکانات بی‌نظیر این پلتفرم این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با ذهنی باز به این بازار وارد شوید و با سرمایه‌گذاری در این بازار جهانی به اهدافتان برسید! او ام پی فینکس، از جمله بهترین صرافی های ارز دیجیتال است که می‌توانید به آن اعتماد کنید!

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. مطالبتان خیلی جالب و کاربردی بود‌. جالب اینجاست من هم می خواستم به زودی موضوع همین مقاله را با تقریبا همین مطالب بنویسم. خیلی عجیب بود یکی عنوان را

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید