جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

باشگاه بدنسازی جیم سنتر

  • author منتشر کننده
باشگاه بدنسازی جیم سنتر

سرویس جیم سنتر با هدف تسهیل ارتباط ورزشکاران٬ مربیان و باشگاه های ورزشی طراحی شده است تا بتواند اثر بسزایی در جامعه بزرگ ورزشی کشور داشته باشد.

ما در جیم سنتر بستری حرفه ای را فراهم نموده ایم تا حدود ۷۰۰ مربی ورزشی٬ قابلیت ها ، دستاوردها و مهارت های خودشون رو به جامعه معرفی کنند و همچنین فرصتی عالی برای ورزشکاران فراهم شده تا با اطلاعات بیشتری که در اختیار دارند ، انتخاب دقیق تری هم داشته باشند.

به علاوه در بخش معرفی مجموعه های ورزشی و باشگاه های بدنسازی٬ حدود ۴۰۰۰ باشگاه ورزشی را در سطح ایران به علاقمندان ورزش معرفی کرده ایم.

کاربران به راحتی با مشاهده تصاویر٬ امکانات مجموعه ورزشی٬ مقایسه امتیاز مجموعه٬ نظر سایر کاربران و موقعیت مکانی باشگاه ٬ می توانند انتخاب مناسب تری داشته باشند.

یا در صورت مسافرت و یا تغییر محل کار یا سکونت٬ به راحتی با فعال کردن اجازه دست‌یابی به موقعیت مکانی٬ نزدیک ترین باشگاه های ورزشی اطراف خود را پیدا کنند.

ما در جیم سنتر با افتخار در تلاشیم مقاله های بروز ورزشی و ویدیو های ورزشی متنوعی نیز در اختیار شما قرار دهیم تا شما نیز بتوانید بهترین عملکرد ورزشی خود را داشته باشید و یک گام به سمت زندگی سالم تر بردارید و در کنار مشغله‌های روزمره، خودتان را از یاد نبرید.

کمتر جستجو کنید ٬ بیشتر تمرین کنید

با استفاده از بخش ویدیو های تمرینی جیم سنتر٬ زمان کمتری را برای جستجوی تمرینات مورد علاقه خود در اینترنت سپری کنید و در مقابل با دسترسی به مجموعه زیادی از ویدیو های تمرینی و ورزشی در یک جا ٬ زمان بیشتری را به تمرین و فعالیت های ورزشی خود بپردازید.

شما در در بخش ویدیو های تمرینات ورزشی در سایت جیم سنتر٬ به مجموعه ای رایگان شامل بیش از ۱۰۰۰ ویدیو ورزشی دسترسی خواهید داشت.

جیم سنتر تنها یک استارت آپ نیست بلکه یک سبک و روش برای داشتن زندگی سالم تر است و ما فهمیدیم که آگاهی رساندن درباره ی سلامت و ورزش٬ و قدردانی مخاطبین کشورمان، میتواند باعث خوشحالی ما و آن ها شود.



اطلاعات بیشتر در رابطه با باشگاه بدنسازی جیم سنتر


شماره تماس : -

وب سایت : -







+ برای معرفی کسب و کار خود کلیک نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید