جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

تامین پارچه روچی

  • author منتشر کننده
تامین پارچه روچی

روچی یک شبکه هوشمند تامین پارچه، پوشاک، الگوی خیاطی و مزومات دوخت مورد نیاز کاربران صنعت نساجی می باشد که به نوعی ارتباط درون اجزای این زنجیره را تسهیل می‌کند.

چشم انداز روچی، ایجاد یکپارچگی میان تمامی اجزای شبکه های صنعت نساجی ایران و حتی خارج از ایران است. با توجه به این هدف و تمرکز تخصصی بر حوزه پارچه، پوشاک و ملزومات دوخت و همچنین تکیه بر تیم حرفه ای، بتواند ارتباط بهینه تری میان تامین کنندگان و خریداران برقرار نماید و مسائل پیچیده حوزه تولید و فروش پوشاک را حل نماید.

روچی امروز، با ارائه سرویس های متنوع در صنعت پوشاک در کنار شماست. با توسعه و پیاده سازی پنل های فروش تخصصی خرد و عمده، گام مهمی در راستای پیشرفت صنعت نساجی و پوشاک کشورمان ایران برداشتیم. خدمات روچی را میتوان در سه بخش اصلی روچی، روچی مارت و روچی اسمارت تعریف نمود که هر کدام از این بخش ها با خدمات منحصر به فردی که دارند گره بزرگی از بخش های مختلف صنعت نساجی و پوشاک ایران می گشایند و به تسهیل ارتباطات درون این شبکه می پردازند.
برای خدمات بخش روچی می توان به فروش تخصصی پارچه، پوشاک، ملزومات خیاطی و همچینین ارائه الگوی های اختصاصی دوخت اشاره نمود.

هدف روچی مارت ارائه بستری تخصصی به فعالان صنعت نساجی است تا از این طریق به بازاری نامحدود در داخل و خارج از کشور دسترسی داشته و محصولات خود را مستقیما به مشتریان عرضه نمایند. همچنین خریداران بتوانند بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن، به تولیدکنندگان و تامین کنندگان صنعت نساجی کشور در محیطی تخصصی و ایمن دسترسی داشته باشند. ارائه پلتفرم منحصر به فرد ارتباط بین فروشنده و خریدار پارچه عمده از خدمات ویژه روچی مارت است.

روچی اسمارت نخستین سامانه اینترنتی تولید سفارشی و همده پوشاک است. شما هرکجای این زنجیره هستید روی آن حساب کنید. روچی اسمارت متشکل از گروهی متخصص و با تجربه است. تمامی خدمات تامین، نیازمندی ها، تولید پوشاک و حتی فروش محصولات نهایی را برای کمک به شما در تمامی مراحل این مسیر ارائه میدهد.



اطلاعات بیشتر در رابطه با تامین پارچه روچی


شماره تماس : 02143000044

وب سایت : -





آدرس : تهران، سعادت آباد، علامه‌ی جنوبی، ۳۸ غربی، شماره ۴۱، واحد ۴

+ برای معرفی کسب و کار خود کلیک نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید