جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

  • author منتشر کننده
فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

فروشگاه اینترنتی دایان شاپ پس از حدود یک دهه فعالیت در حوزه فروش محصولات مختلف، موفق شده مشتریان زیادی را از سراسر ایران جذب کند. داشتن بیشتر از ۱۰,۰۰۰ مشتری وفادار در حال حاضر، نشان‌دهنده اعتماد و رضایت مشتریان از فروشگاه محبوبشان است. دایان شاپ در سال‌های ابتدایی فعالیت خودش در حوزه فروش آفلاین فعالیت داشت و همراه با پیشرفت تکنولوژی و استقبال مردم از خرید آنلاین، فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرد. تمرکز فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بر روی ۴ دسته اصلی شامل پوشاک و کفش مردانه، پوشاک و کفش زنانه، اکسسوری و لوازم دیجیتال است.

مزیت‌های اصلی دایان شاپ عبارت‌اند از:

  • پرداخت در محل
  • 3 روز ضمانت بازگشت کالا
  • به صرفه بودن قیمت نسبت به کیفیت

تمرکز فروشگاه اینترنتی دایان شاپ بر روی 3 دسته اصلی شامل پوشاک و کفش مردانه، پوشاک و کفش زنانه و اکسسوری است. تیم جوان و متخصص ما همواره تلاش دارند تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه کنند.

فروشگاه اینترنتی دایان‌شاپ، راهکاری آسان برای خریدهای آنلاین شماست. پرداخت در محل، ارائه درگاه‌های امن، پیگیری سریع سفارشات، تضمین سلامت و کیفیت کالا از جمله کلیدی‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است. کالاهای دایان شاپ در ۳ دسته بندی اصلی شامل پوشاک مردانه، زنانه و اکسسوری طبقه‌بندی می‌شوند. با خرید از دایان شاپ؛ شیک بپوشید، به‌روز باشید همچنین با خرید از اکسسوری‌های دایان شاپ یک استایل عالی داشته باشید، فراموش نکنید، تفاوت بین خوب و عالی در توجه به جزئیات است! همچنین از دسته‌بندی شگفت‌انگیز می‌توانید، یک سبد خرید به‌صرفه انجام دهید و تمام محصولات تخفیفی را یکجا بررسی کنید.



اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه اینترنتی دایان شاپ


شماره تماس : ۰۵۱۹۱۰۰۱۳۲۱

وب سایت : -





آدرس : مشهد، اداره پست مرکزی خراسان رضوی، طبقه همکف، فروشگاه اینترنتی دایان شاپ

+ برای معرفی کسب و کار خود کلیک نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید