جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

فروشگاه سعید اینتکس

  • author منتشر کننده
فروشگاه سعید اینتکس

فروشگاه سعید اینتکس وارد کننده محصولات بادی برندهای اینتکس ، بست وی و اینتایم و مرکز فروش محصولات بادی و تفریحی اصل از جمله استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، حلقه شنا بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، مبل بادی، چادر بازی کودک، جکوزی بادی، پمپ باد اینتکس و پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با بیش از 18 سال سابقه در ایران می باشد.

فروشگاه  اینترنتی سعید اینتکس با سابقه 18 ساله در امر فروش و واردات محصولات بادی  تفریحی اینتکس در ایران تنها مرکز فروش و خدمات پس از فروش در ایران است.همچنین این مجموعه تنها مرکز تعمیرات تخصصی انواع محصولات بادی است و شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید و یا تعمیر وسایل خود نمایید چرا که فروشگاه سعید اینتکس در کرج کلیه ی محصولات بادی اینتکس را هم جهت فروش و هم جهت تعمیرات برای شما گارانتی کتبی می نماید.

فروشگاه سعید اینتکس واردکننده اصلی و سمتقیم محصولات برند اینتکس و بست وی بوده و شما می توانید برای خرید محصولات مختلف از جمله استخر بادی ، استخر پیش ساخته ، قایق بادی ، جکوزی بادی ، تخت بادی ، تشک بادی ، تشک بادی روی آب ، حلقه شنا بادی ، مبل بادی ، مبل شنی و .... به صورت اینترنتی و یا حضوری به این فروشگاه اینتکس کرج مراجعه نمایید. همچنین جهت مشاوره و صحبت با کارشناسان واحد فروش در طی پروسه انتخاب و خرید محصول می توانید از شماره های درج شده داخل وب سایت سعید اینتکس استفاده کنید.

مشتریان  گرامی دقت نمایید که فروشگاه سعید اینتکس تنها فروشگاه اینترنتی با این  نام میباشد و سایت های مشابه هیچ ارتباطی با این مجموعه ندارند و ما  هیچگونه مسئولیتی در مورد مشکلات احتمالی در مورد خرید از فروشگاه های دیگر  نداریم.همچنین توجه نمایید که صاحب امتیاز فروشگاه اینترنتی سعید اینتکس جناب آقای سعید غلام زاده می باشد. در حال حاضر آدرس و محل فروشگاه سعید اینتکس در استان البرز شهرستان کرج واقع شده و شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام به خرید محصولات نمایید.

 



اطلاعات بیشتر در رابطه با فروشگاه سعید اینتکس


شماره تماس : 02634000310

وب سایت : -





آدرس : البرز- کرج- خیابان شهید بهشتی- میدان شهدا- خیابان مظاهری- کوچه نورالهدی (مهدیه)- مجتمع اداری سنیک- طبقه ۳ واحد ۳۰7

+ برای معرفی کسب و کار خود کلیک نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید