جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کلینیک بین المللی پوست و مو هلیا

  • author منتشر کننده
کلینیک بین المللی پوست و مو هلیا

کلینیک بین المللی پوست و مو هلیا با سابقه چندین ساله (18سال) و دارای پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات پزشکی با آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا می‌باشد و همین امر باعث شد تا کلینیک تخصصی به عنوان یکی ار بهترین کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی در خاورمیانه مطرح باشد.

بهترین دکتر کاشت مو در ایران

دکتر حمیدرضا خراسانی با سابقه درخشان 18 سال کار کاشت مو و آموزش دیده در کشورهای مختلف، در حال حاضر از نوین‌ترین روش‌های کاشت مو به صورت انحصاری در کلینیک هلیا استفاده می‌کنند. دکتر حمیدرضا خراسانی با تجربه‌ای که دارند توانایی انجام کلیه موارد شامل بانک موی ضعیف و بانک‌های آسیب دیده که ناشی از انجام کاشت‌های ناموفق در گذشته بوده را هم نیز دارند.

با توجه به اینکه کلینیک هلیا بین‌المللی می‌باشد و دکتر حمیدرضا خراسانی دوره‌های به روز کاشت مو رو در کشورهای مختلف گذراندند لذا از تجهیزاتی استفاده می‌کنند که کار کاشت مو را با کیفیت بهتر به متقاضیان ارائه دهند. تجهیزاتی که سهولت، سرعت و کیفیت کار را بیشتر می‌کند و هم آسودگی و رفاه متقاضیان را به ارمغان می‌آورد و همچنین باعث از بین رفتن مشکلاتی که در روش‌ها و ابزارهای قدیمی برای کاشت مو وجود داشت می‌شود.

با توجه به سابقه درخشان دکتر حمیدرضا خراسانی که 18 سال می‌باشد و همچنین وجود شعبه های متعدد کلینیک، خود به تنهایی بالاترین ضمانت کار برای مراجعه‌کنندگان می‌باشد. علاوه بر این استفاده از جدیدترین روش‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته احتمال ناموفق بودن کاشت رو به غیر ممکن یا صفر می رساند.



اطلاعات بیشتر در رابطه با کلینیک بین المللی پوست و مو هلیا


شماره تماس : 02179547

وب سایت : -





آدرس : تهران-کامرانیه شمالی-خ تاجیکی-پلاک1

+ برای معرفی کسب و کار خود کلیک نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید