جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اختراع لباس Iron Man در دنیای حقیقی

author منتشر کننده
نظرات (3) 15 0
اختراع لباس Iron Man در دنیای حقیقی

اختراع لباس IronMan در دنیای حقیقی برای بسیاری از مردم تنها در رویا بود. این رویا ها پرواز مانند مرد آهنین و تیراندازی به آسمان هستند و این در حالی است که در حال حاضر نسخه آزمایشی از یکی از محبوب‌ترین ابر قهرمانان مارول توسط Adam Savage ساخته شده، که توانایی پرواز نیز دازد و می‌تواند رویای بسیاری از عاشقان ابر قهرمانان را به واقعیت تبدیل کند. رویای پرواز در آسمان با لباس IronMan که در این مطلب به آن می‌پردازیم توسط یکی از متخصصان ناسا که بر اساس تصاویر کامپیوتری و چاپگر سه بعدی ساخته شده.

لباس Iron Man

اختراع لباس Iron Man

Savage یک تیم از دانشکده معادن کلرادو را برای اختراع لباس IronMan استخدام کرد تا به کمک او لباس مرد آهنین را از تیتانیوم و به وسیله چاپگر سه بعدی چاپ کنند. ایده این بود که لباس پرنده را با یک جت پک از صنایع Gravity Industries، توسط دوست Savage، بریتیش کلاسیک Richard Brauning، کنترل کنند، جت پکی که دارای پنج موتور 1000 اسب بخار مینی جت می‌باشد.

"من قسم می‌خورم... اگر تونی استارک تخیلی نبود و او در حال ساختن لباس پرنده مرد آهنین بود، این دقیقا همان چیزی است که او انجام می‌داد و این دقیقا همان فن آوری است که او استفاده می‌کرد."

بیشتر بخوانید: مرد عنکبوتی، انقلابی در عرصه بازی و فیلم

تست لباس Iron Man

او در یک عصر پنج شنبه برای تست کردن لباس پرنده IronMan به بیرون رفت. هرچند کمی می‌ترسید که لباس را بپوشد و پرواز کند، ولی توانست 4.5 متر از زمین فاصله بگیرد که اگر چه به اندازه یک آسمان خراش یا پرواز ناگهانی تا یک سیاره دیگر نیست ولی امیدی است برای افرادی که می‌خواهند تونی استارک آینده باشند.

"پس از آزمایش لباس پرنده، Savage گفت: "این سرگرم کننده‌ترین کاری بود که من تا به حال در تمام عمر با 1000 اسب بخار کرده بود. شگفت انگیز بود."

جنس لباس Iron Man

جنس لباس IronMan علاوه بر داشتن اجزای تیتانیوم، لباس دارای قطعات ساخته شده از اوره، فایبرگلاس و نایلون چاپ شده با چاپگر سه بعدی است. همچنین دارای مفاصل لوله‌ای و انگشتان محکم است. به خاطر اینکه Savage نمی‌خواست فقط مانند Iron Man پرواز کند. او می‌خواست مانند او به نظر برسد. در یک مقاله، او تلاش کرد تا نسخه ای از یکی از معروف‌ترین شکست های مهندسی تاریخ ، جنگنده جنگ جهانی دوم را به دست بیاورد. در یکی دیگر، او با نیتروگلیسیرین مایع بسیار ناپایدار آزمایش کرد. چرا که این چیزی است که شما انجام می‌دهید زمانی که شما یک سازنده و پرسشگری هستید که به نام علم می سازد و می‌کشد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. امیدوارم توش تهویه مناسب باشه تا مثل شخصیت فیلمه اینقدر عرق نکنیم مطلب جالبی یود

  1. مطلب جالبی بود. موفق باشید.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید