جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپل با انتشار iOS 16، به پشتیبانی نرم افزاری از کدام آیفون‌ها پایان می‌دهد؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
اپل با انتشار iOS 16، به پشتیبانی نرم افزاری از کدام آیفون‌ها پایان می‌دهد؟

اپل به پشتیبانی بلندمدت از گوشی‌هایش معروف است و آیفون‌ها تا سال‌های سال نسخه‌های جدید iOS را دریافت می‌کنند، اما با انتشار نسخه‌های جدید سیستم عامل اپل، معمولا چندین آیفون از دریافت آن محروم می‌مانند. حالا که به زمان معرفی iOS 16 نزدیک شده‌ایم، اپل به پشتیبانی نرم افزاری از کدام آیفون‌ها خاتمه می‌دهد؟

بنابر اخبار منتشر شده، ظاهرا زمان آن فرا رسیده که آیفون 6s ،6s پلاس و نسل اول آیفون SE با پشتیبانی نرم‌افزاری کمپانی اپل خداحافظی کنند. این پیش‌بینی با توجه به اینکه مدل‌های مذکور با iOS 9 عرضه شدند و تا iOS 15 مورد پشتیبانی قرار گرفتند، چندان دور از ذهن هم نیست.

 اپل با انتشار iOS 16، به پشتیبانی نرم افزاری از کدام آیفون‌ها پایان می‌دهد؟

بیشتر بخوانید: رونمایی از سیستم عامل IOS 14 در کنفرانس ویدئویی اپل

ویژگی‌های احتمالی iOS 16

در گزارش جدید دوباره به قابلیت InfoShack اشاره شده که به کاربران iOS 16 امکان می‌دهد تا از ویجت‌های تعاملی بزرگ استفاده کنند. همچنین در اخبار به ویژگی دیگری به اسم Quick Actions اشاره شده و به واسطه آن می‌توان از لاک اسکرین به اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن آن‌ها دسترسی داشت.

دیگر تغییرات عمده این نسخه در Files and Reminder است اما اعلان‌ها و اپلیکیشن ایمیل نیز دستخوش تغییرات شده‌اند. گفتنی است که به اپ موزیک هم قابلیتی به نام Apple Classical اضافه خواهد شد و احتمالا با خرید اشتراک از سوی کاربران قابل استفاده خواهد بود. همچنین در گزارش‌ها گفته شده که ویژگی «پیشنهادات» نیز تغییرات عمده‌ای به خود خواهد دید.

سایر تغییرات احتمالی iOS 16 برای آیفون ها عبارتند از طراحی دوباره اپلیکیشن Health، اپ پادکست و حالت‌های Focus اضافی که قرار است به سایر حالت‌های نسخه قبلی اضافه شوند؛ حالت‌هایی که خودشان احتمالا بروزرسانی می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی این سیستم عامل، پشتیبانی از قابلیت نمایشگر همیشه روشن است که شاید با نسل بعدی آیفون‌ها از راه برسد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید