جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بازی فیفا جذاب ترین بازی

author منتشر کننده
نظرات (2) 15 0
بازی فیفا جذاب ترین بازی

امروزه هزاران بازی وجود دارد که ممکن است پرمخاطب باشد. بازی فیفا یکی از جذاب ترین بازی­‌ها هست که امروزه به هزاران روش قابل بازی کردن است. فوتبال یکی از ورزش‌­های جذاب یا حتی جذاب‌ترین ورزش به حساب می‌­آید. دلیل این جذابیت تعلیق و هیجانی است که در فوتبال می­‌توان تجربه کرد. در فوتبال برد و باخت هیچ تیمی از قبل مشخص نیست و همین موضوع یکی از جذابیت­‌های این بازی است. فوتبال با جهانی شدنش به یک صنعت تبدیل شده که سرمایه‌­های زیادی را به دست می‌­آورد. بازی فوتبال توسط دو کمپانی ارائه می‌­شود. فیفا توسط ای ای گیمز و پی ای اس توسط کونامی ساخته می­‌شود که در هرکدام تفاوت‌­هایی وجود دارد. فیفا سعی می‌­کند بازی هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک باشد اما پی ای اس تمام تلاشش را می‌­کند تا بازی سرگرم کننده­ای را بوجود بیاورد.

بازی فیفا

در بازی فیفا برنده کیست؟

بازی فیفا بیشتر از اینکه نیاز به یک شگرد خاص یا رمز موفقیت داشته باشد، نیاز به تمرین و ممارست دارد. در فیفا هزاران روش برای برد وجود دارد. با شناخت تاک­تیک‌­های تیم مقابل، شناخت تیم خودتان، نوع چینش درست و در برخی مواقع ریسک پذیری بالا می­‌توانیم برنده باشیم. بازی فیفا را نه مثل یک واحد درسی بلکه مثل زندگی کردن باید تجربه کرد تا آن را یاد گرفت. گاهی لازم است که نوع تاک­تیک‌­مان را عوض کنیم و گاهی باید با همان تکنیک قبلی بازی کرد. تجربه‌­هایی که بدست می‌­آوریم در این بازی به ما کمک می­‌کند.

بازی فیفا پی اس فور و شگردهایش

برای یادگرفتن شگردهای بازی فیفا بهتر است تا این بازی را در کنار یک فرد حرفه ای و بازیکن قدیمی فیفا یاد بگیریم. فضای مجازی و اینترنت نیز برای یادگیری فیفا به ما کمک می‌­کنند. اما بهترین روش بجز روش‌­های تئوریک، تجربی یادگرفتن آن است. برای مثال بازی فیفا 19 تاک­تیک‌­های  جدیدی را برای یادگیری ارائه داده است که با یادگیری آن‌ها می­‌توانیم فیفا را بیشتر یاد بگیریم. برای مثال انواع پرس کردن، ایستادن درست در زمین و یادگیری بازی­‌های دفاعی یا تهاجمی را در فیفا 19 یاد می­‌گیریم.

بازی فیفا جدید

بازی فیفا 20 جدید ترین بازی فیفایی هست که از آن رونمایی شده اما هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته است. فیفا برای هر آپدیت جدیدش تحولات روز فوتبال را به طراحی بازی اضافه می­‌کند و نهایت تلاشش را می­‌کند که بازی را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کند. در فیفا 20 بزرگ­ترین تحولی که صورت گرفته است، اضافه کردن فیفا استریت یا فیفا خیابانی است که در آن تعداد کمتری بازیکن به بازی ­می‌­پردازند. برخی حدس می‌­زنند که شاید سیستم وی ای آر نیز به این آپدیت اضافه شود.

لیگ‌های بازی فیفا

برای شناخت لیگ‌­هایی که در بازی فیفا حضور دارند مباحث کمی تخصصی‌تر می‌­شود. اما بطور کلی هر تیمی حق پخش دارد، برای مثال با خرید کپی رایت لیگ انگلستان فیفا می‌­تواند برای طراحی‌­های چهره­‌ی بازیکنان وارد کمپ آن‌ها شود و عکاسی سه بعدی انجام دهد. هنگامی که فیفا یک تیمی را می­‌خرد دیگر کمپانی رقیب یعنی پی اس نمی­‌تواند آن را خریداری کند. تیم‌­های خریداری شده به اسامی واقعیشان نمایش داده نمی­‌شوند و لیگ­‌ها بصورت بسیار واقعی مثل برنامه­‌های تلوزیونی دارای تبلیغات خاص و جدی­ای هستند.

چرا بازی فیفا محبوب است؟

بازی فیفا به دلایل مختلفی در میان مردم طرفدار دارد. یکی از این دلایل واقعی بودن این بازی است که باعث می‌­شود مردم تجربه­‌هایی نزدیک به واقعیت را داشته باشند. طرفداران یک بازیکن خاص وقتی جای آن بازیکن قرار می‌­گیرند حس بسیار خوب و نزدیک به واقعیت را دارند. واقعیتی که در فیفا به نمایش درآمده شامل گرافیک صحنه­‌ها، شبیه‌­سازی بازیکنان و کادر فنی، جایگاه دوربین­‌های داخل استادیوم‌­ها و طراحی درست خود استادیوم‌­ها است. بازی فیفا بخش جالب توجهی دارد که به آن فیفا التیمیت می­‌گویند. در این بخش که به نوعی بازی فیفا آنلاین انجام می­‌شود به شما تعدادی بازیکن شانسی داده می­‌شود که توسط آن‌ها یک تیم را می­‌سازید. تیم شما در ابتدا ضعیف اما به مرور با تلاش­‌های شما قوی خواهد شد و در این میان به رقابت با بقیه تیم‌­ها می‌­پردازد.

چگونه بازی فیفا را یاد بگیریم؟

تجربه کسب کردن در بازی فیفا یکی از مهم‌­ترین راهکارها برای یادگیری این بازی است. بازی فیفا آفلاین به شما کمک می‌­کند تا بدون قرار داشتن در یک رقابت جدی با خودتان یادگیری را تمرین کنید. تماشای فوتبال، قرار داشتن در جمع‌­های فوتبالی و درنهایت داشتن دوستانی که به شما فیفا را بصورت تجربی بیاموزند کمک می­‌کند تا خیلی زود فیفا را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (2)

  1. ولی به نظر من بازی pes راحت تر و بهتره و کاملا اصول رقابتی با فیفا رو رعایت کرده

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید