جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بالگرد تهاجمی که یاسمین مقبلی خلبان آن بوده‌است!/ عکس

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
بالگرد تهاجمی که یاسمین مقبلی خلبان آن بوده‌است!/ عکس

یاسمین مقبلی قبل از آنکه فضانورد ناسا باشد، در دوره لیسانس به دانشگاه افسری رفته‌است و به عنوان خلبان بالگرد سوپر کبرا AH-۱W آموزش دیده‌است.

تینا مزدکی_ یاسمین مقبلی توسط ناسا برای پیوستن به کلاس کاندیدای فضانوردی ۲۰۱۷ انتخاب شد. او مدرک لیسانس علوم در مهندسی هوافضا با فناوری اطلاعات در موسسه فناوری ماساچوست و کارشناسی ارشد در مهندسی هوافضا از دانشکده تحصیلات تکمیلی نیروی دریایی گرفت.

مقبلی که اکنون فضانورد است، خلبان سوپر کبرا AH-۱W است و بیش از ۱۵۰ ماموریت رزمی و ۲۰۰۰ ساعت پرواز در بیش از ۲۵ هواپیمای مختلف را در کارنامه خود دارد.

بالگرد تهاجمی که یاسمین مقبلی خلبان آن بوده‌است!/ عکس

هلیکوپتر سوپر کبرا که یاسمین مقبلی خلبان آن بوده است، برای هماهنگی حملات زمینی استفاده می‌شوند و خلبان آن ها به گونه ای آموزش می بینند تا در هنگام گردش در بالای میدان نبرد، خمپاره ها را به هدف برسانند.

بالگرد تهاجمی که یاسمین مقبلی خلبان آن بوده‌است!/ عکس

سوپر کبرا اولین هلیکوپتر تهاجمی بود که هم موشک هوا به هوا Sidewinder و هم موشک ضد تشعشع Sidearm را داشت. هر دو موشک می توانند از یک پرتابگر ریلی LAU-۷ استفاده کنند. سایدآرم بردی بیش از ۱۵ کیلومتر دارد. AIM-۹L Sidewinder یک موشک هوا به هوا با برد کوتاه و همه جانبه است که توسط لاکهید مارتین و ریتون تولید شده است و برد این موشک ۱۵ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید