جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

برترین نرم افزار های کرک پسورد

author منتشر کننده
نظرات (1) 3 0
برترین نرم افزار های کرک پسورد

پسورد یا همان رمز عبور کاراکتر هایی هستند که از اسناد مهم افراد یا سازمان ها محافظت می‌نمایند. حال با توجه به تحریم هایی که علیه کشورمان به وجود آمده که حتی دامان تکنولوژی را فراگرفته است سازمان ها و بسیاری از توسعه دهندگان خدمات خود را برای ایرانی ها کاهش و یا حتی لغو کرده اند. اکنون با این شرایط و لزوم استفاده و احساس نیاز به نرم افزار های مختلف  در رایامگ بر آن شدیم تا شما را با برترین نرم افزار های کرک پسورد آشنا کرده تا بتوانید نرم افزار های دلخواه خود را کرک کرده و استفاده نمایید. دراین قسمت ما به چند نوع از این ابزارها اشاره می‌کنیم.

1.نرم افزار کرک پسورد Brutus

نرم افزار کرک پسورد Brutus، یکی از ابزار های آنلاین از راه دور است که برای کرک پسورد استفاده می‌شود. این نرم افزار ادعا می‌کند سریع و انعطاف پذیر ( flexible) است. این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز به صورت رایگان در دسترس است. این نرم افزار از موتورهای احراز هویت چند مرحله ای پشتیبانی می‌کند.

(HTTP ، Pop3، Telnet، HTTP( HTML Form / CGI و سایر انواع مانند NetBus، IMAP، NNTP و غیره در این ابزار پشتیبانی می‌شوند. اما باید توجه داشت این نرم افزار مدت هاست آپدیت نشده اما با این وجود می‌تواند انتخاب این روزهای ما باشد.

2. نرم افزار کرک پسورد RainbowCrack

نرم افزار کرک پسورد RainbowCrack، این نرم افزار جدول هایی موسوم به Rainbow table را ایجاد می‌کند که بدین وسیله کرک پسورد را انجام می‌دهد. هنگامی که جدول آماده است، می‌تواند کلمات عبور را خیلی سریع تر از ابزارهایی که از Brute force استفاده می‌کنند تشخیص دهد.

خبر خوش این که نیازی به ساختن جدول ها توسط خودتان نیست. این نرم افزار می‌تواند به راحتی جدول های مورد نیاز را بسازد. جداول رایگان هستند پس هر کس می‌تواند آن ها را دریافت و استفاده کند. این نرم افزار برای لینکوس و ویندوز موجود می‌باشد .

3. نرم افزار کرک پسورد Cain & Abel

نرم افزار کرک پسورد Cain & Abel، این نرم افزار از محبوب ترین نرم افزار های cracking محسوب می‌شود و می‌تواند چند کار یا به اصطلاح چند task را اداره و انجام دهد. این نرم افزار تنها ضعف امنیتی یک پروتکل را برای گرفتن رمز عبور به کار می‌گیرد. این ابزار به طور عمده برای مدیران شبکه، کارکنان قانونی، متخصصان امنیتی و آزمایشکنندگان نفوذ توسعه داده شد و همچنین این نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز در دسترس می‌باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. خیلی جالب و خواندنی بود

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید