جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ویندوز 11 پرو به‌زودی برای نصب به حساب کاربری مایکروسافت نیاز خواهد داشت

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ویندوز 11 پرو به‌زودی برای نصب به حساب کاربری مایکروسافت نیاز خواهد داشت

مایکروسافت قصد دارد ویندوز 11 پرو را به گونه‌ای بروزرسانی کند که هنگام راه‌اندازی و نصب اولیه علاوه بر اتصال اینترنت، به حساب مایکروسافت نیز نیاز داشته باشد. تاکنون نسخه هوم این سیستم عامل از زمان ویندوز 10 به حساب کاربری مایکروسافت برای نصب نیازمند بوده اما کاربران بدون نیاز به این حساب می‌توانستند نسخه پرو را نصب کنند.

همانطور که مایکروسافت در گزارش تغییرات بیلد 22557 ویندوز 11 توضیح می‌دهد، کاربران ویندوز 11 پرو اکنون برای نصب این نسخه از سیستم عامل روی سیستم خود ملزم به وارد کردن حساب مایکروسافت خواهند بود. البته این امر فقط برای کاربران شخصی در نظر گرفته شده، بنابراین دستگاه‌های سازمانی همچنان با حساب‌های سازمانی راه‌اندازی می‌شوند. مایکروسافت در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد:

«مانند نسخه هوم، نسخه پرو ویندوز 11 اکنون در طول راه‌اندازی اولیه فقط به اتصال اینترنت نیاز دارد. زمانی که قصد داشته باشید دستگاه را برای استفاده شخصی راه‌اندازی کنید به حساب مایکروسافت نیاز پیدا خواهید کرد.»

ویندوز 11 پرو به‌زودی برای نصب به حساب کاربری مایکروسافت نیاز خواهد داشت

تغییر جدید ویندوز 11 پرو در به‌روزرسانی آینده؟

مایکروسافت هم اکنون در حال آزمایش این تغییر در بیلدهای ویندوز 11 است و احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا آن را برای تمام کاربران خود اعمال کند. هرچند هنوز تایید نشده، اما می‌توان انتظار داشت تا این تغییر بخشی از به‌روزرسانی گسترده بعدی ویندوز 11 باشد که احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

در حال حاضر کاربران ویندوز 11 پرو با قطع اینترنت سیستم خود در حین نصب و ایجاد یک حساب کاربری محلی، می‌توانند از حساب مایکروسافت برای نصب استفاده نکنند.

ردموندی‌ها از زمان ویندوز 10 بیش از پیش کاربران ویندوز را برای استفاده از حساب مایکروسافت تحت فشار قرار داده‌اند و این تغییر جدید احتمالا برای بسیاری از کاربران خوشایند نخواهند بود، زیرا بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که استفاده از یک حساب کاربری محلی یکی از بزرگترین مزایای نسخه پرو‌ ویندوز 11 نسبت به نسخه هوم بوده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید