جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

بررسی مانیتور BenQ EX3501R

author منتشر کننده
بدون نظر 10 0
بررسی مانیتور  BenQ EX3501R

مانیتور BenQ EX3501R یک مانیتور فراپهن منحنی تقریبا گران قیمت (حدودا 850 دلار) است که مخصوصا با هدف ایجاد سرگرمی و "لذت بردن از ویدئو" ساخته شده است. وقتی که از کارکنان شرکت  BenQ که می‌پرسیم کدام مانیتور را برای گیمینگ پیشنهاد می‌دهید همه یک صدا می‌گویند BenQ EX3501R. در حالی که مانیتور‌های بزرگ بسیار عالی هستند اما مدل‌های فراپهن منحنی جز قدم های بعدی در این دسته از مانیتورها هستند. تا به حال بسیاری از فروشندگان اعتراف کرده اند که علی رغم قیمت بالای این محصول بازخورد خیلی خوبی از آن داشته اند.

مانیتور BenQ EX3501R

طراحی مانیتور BenQ EX3501R

طراحی مانیتور فراپهن BenQ EX3501R به گونه ای است که یک قاب باریک را در بالا و طرفین به یکدیگر وصل می‌کند که به زیبایی تمام مکمل لبه‌ها می‌شود. طراحی مهندسی فوق العاده‌ی محصول این امکان را ایجاد می‌کند که بتوان مانیتور را 5 تا 20 درجه کج کرد. تصویر منحنی این مانیتور با شعاع 1800 می‌تواند همه را در دنیای گیمینگ غرق کند.  شما می‌توانید از دایره‌ی بزرگ در پشت مانیتور استفاده کنید تا کابل ها را به صورت کاملا مرتب از درون آن عبور دهید.

مانیتور BenQ EX3501R

عملکرد مانیتور BenQ EX3501R

برای لذت بردن از بازی هیچ چیز بهتر از مانیتور BenQ EX3501R نیست چراکه این مدل با میزان نوسازی تصویر 100 هرتزی در هر ثانیه حدود 100 بار تصاویر را نوسازی می‌کند تا تصویری روان و بدون توقف داشته باشید. صفحه‌ی نمایش عظیم 35 اینچی این مانیتور فراپهن با رزولوشن WQHD باعث می‌شود تصاویر خیره کننده ای با گستره ی 100% از انواع رنگ‌ها را نظاره گر باشید. با داشتن یک جفت اسپیکر درون کار می‌توان کیفیت صدای مطلوبی از این مانیتور انتظار داشت. در پشت دستگاه، فراوانی انواع پورت های رایج در بازار را ملاحظه خواهید کرد.

    2 عدد HDMI2 2.0
    1 عدد  DisplayPort
    1 عدد USB تیپ C
    2 عدد USB تیپ A
    1 عدد ورودی DC
    1 عدد ورودی هدفون

مانیتور BenQ EX3501R

نظر نهایی درمورد مانیتور BenQ EX3501R

به طور کلی، نظر نهایی ما این است که مانیتور BenQ EX3501R یک سیستم نمایش فراپهن خیره کننده است که علاوه بر گیمینگ می‌تواند مصارف دیگری هم داشته باشد. به همین ترتیب، اغلب مدیران، کارمندان و عاشقان فیلم و تصویر از داشتن این مانیتور ابراز خرسندی می‌کنند. این مانیتور از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای محافظت چشم ها در برابر اشعه بهره می‌گیرد. BenQ EX3501R هم چنین نمایش رنگ وسیعی دارد، به گونه ای که از استاندارد RGB هم یک پا فراتر می‌گذارد و طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش می‌گذارد. پس اگر که یک گیمر هستید حتما این گزینه را در خرید خود مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید