جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ده مورد از بهرتین لوازم جانبی اندروید در سال 2019

author منتشر کننده
نظرات (3) 20 0
ده مورد از بهرتین لوازم جانبی اندروید در سال 2019

بازار لوازم جانبی در سال 2019

دنیا دنیای پیشرفت سریع است. کالاهای دیجیتالی نیز از این قافله نه تنها جا نمانده‌اند بلکه سردمدار آنند. بسیار پیش آمده که ما برای خرید لپ تاپ یا موبایل مدت‌ها به جستجو و نظرسنجی مشغول بوده‌ایم اما برای خرید لوازم جانبی اختیار را به صاحب مغازه سپرده‌ایم و بین پیشنهادات او انتخاب کرده‌ایم بدون آنکه شناختی از آن وسیله داشته باشیم. حال آنکه لازم است بدانید دنیای لوازم جانبی نه تنها دنیای بسیار گسترده‌ای ست بلکه به سرعت نیز در حال تغییر است. با کمی تحقیق می‌توانید انتخابی داشته باشید که تجربهٔ استفاده از موبایل یا لپ تاپ را برای همیشه برایتان تغییر دهد. در ادامه به معرفی پرامتیازترین لوازم جانبی سیستم عامل اندروید در سال 2019 می‌پردازیم.

بهترین مونوپاد در بین لوازم جانبی

تا بحال شده است که دستتان را تا جایی که می‌توانسته‌اید دراز کرده باشید تا بتوانید زیبایی منظرهٔ پشت سرتان را در قاب تصویر به نمایش بگذارید اما باز هم نتوانسته‌اید؟ دیگر به لطف مونوپاد نیازی به این کار ندارید. مونوپادها چندسالی است که به بازار آمده‌اند و شکل و شمایل و امکاناتشان مدام در حال تغییر می‌باشد. محبوب‌ترین مونوپاد در سال 2019 مونوپاد Mpow iSnap X  معرفی شده است. این مونوپاد به بلوتوث مجهز بوده و طراحی آن بسیار کاربردی و قابل حمل می‌باشد به طوری که در حالت بسته طول آن به 7.1 اینچ می‌رسد که به راحتی حتی در جیب شما نیز جا می‌شود و همین خاصیتان را به بهترین مونوپاد سفری تبدیل کرده است. چرخش 270 درجه، سازگاری با هرگوشی با عرض 2.1 تا 3.3 اینچ که طیف وسیعی از گوشی‌ها را دربر می‌گیرد و عرضه در سه رنگ سفید مشکی و صورتی از دیگر مزایای این مونوپاد به شمار می‌روند.

لوازم جانبی

بهترین شارژر سیار در بین لوازم جانبی

امروزه شارژهای سیار به یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی تبدیل شده‌اند. بهترین شارژر سیار معرفی شده در سال 2019 Anker Powercore II, است که تا 10000 میلی آمپری در ساعت شارژ انجام می‌دهد و قادر به شارژ تمام گوشی‌های با سیستم عامل اندروید می‌باشد. این شارژر بسیار سبک و وزنی معادل 6.9 اونس دارد و به راحتی در جیب جا می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی این دستگاه مجهز بودن به تکنولوژی تشخیص نوع دستگاه متصل شده است که می‌تواند مقدار ولتاژ را بسته به نوع دستگاه تنظیم کتد تا عمل شارژ کردن تا حد امکان سریع انجام شود.

بهترین بلندگو در بین لوازم جانبی

به خاطر 12 ساعت کار بی وقفه، درجهٔ IPX7  ضد آب و ارتباط وایرلسی به دو گوشی به طور همزمان، بلندگوی JBL Flip 4 به بهترین بلندگوی سیار در بین لوازم جانبی برای کاربران اندروید تبدیل شده است. این بلندگو در زیر 3 فوت آب به مدت 30 دقیقه کار می‌کند. این بلندگو در شش رنگ عرضه می‌شود. بعلاوه عملکرد بسیار قدرتمند این بلندگو را نیز نباید نادیده گرفت. طراحی این بلندگو به گونه‌ای ایست که می‌تواند به صورت ایستاده روی میز قرار بگیرد.

لوازم جانبی

بهترین هدفون در بین لوازم جانبی

جستجو را متوقف کنید زیرا قطعاً هدفون بی سیم مغناطیسی SoundPEATS در بین لوازم جانبی بهترین هدفون سال 2019 است. نه تنها کیفیت صدا در این هدفون‌ها بینظیر است بلکه طراحی آن نیز به گونه‌ای ست که به خوبی در گوش کیپ می‌شود که تجربهٔ شنیدن صدای باکیفیت را به شما می‌دهد. و به علاوه می‌توانید در هنگام ورزش نیز از آن استفاده کنیده بدون آنکه نگران افتادنش باشید. عمر باتری این هدفون‌ها 8 ساعته است که می‌تواند استفادهٔ کامل یکروزه را پشتیبانی نماید. این هدفون مجهز به وایرلس بوده و قابیت اتصال همزمان به دو گوشی را دارد. همچنین برای برقراری تماس به میکروفون نیز مجهز است.

بهترین لنز دوربین در بین لوازم جانبی

از دیگر لوازم جانبی می‌توان به بستهٔ لنز Amir 3-in-1 اشاره کرد که شامل 3 عدد لنز بوده که توسط یک گیرهٔ پلاستیکی محکم و سیاه روی دوربین شما فیکس می‌شوند. لنزهای این بسته شامل لنز چشم ماهی 180 درجه؛ لنز زاویهٔ وسیع 36x برای تصاویر پانورامیک و یک لنز ماکروی 25x بزرگ می‌باشد. نه تنها تصاویر این لنزها بسیار با کیفیت و در رزولوشن های بالاست بلکه قیمت مقرون به صرفه ی این بسته آن را به یکی از مناسب ترین گزینه های خرید در بین لوازم جانبی اندروید تبدیل کرده است. به کمک این لنزها شما می توانید تجربه ی جدیدی از عکاسی با موبایل داشته باشد.

لوازم جانبی

بهترین صفحه کلید در بین لوازم جانبی

برای بسیار از افراد موبایل‌های امروز کار لپ تاپ را انجام می‌دهند تنها مشکل موبایل در اجرای نقش یک لپ تاپ، مشکل نوشتار است. برای رفع این مشکل بیشتر افراد از صفحه کلیدهای جانبی استفاده می‌کنند. اگرچه صفحه کلیدهای لمسی نیز در بازار وجود دارند اما بیشتر افراد صفحه کلیدهای دکمه‌ای را ترجیح می‌دهند. امروزه نسل جدید صفحه کلیدهای بلوتوثی به بازار عرضه شده است که می‌توان به جرات گفت صفحه کلید بلوتوثی تاشوی 1byone1 بهترین آن‌هاست. این صفحه کلید سه لایی ست که امکان گذاشتن آن در فضایی حتی به اندازهٔ یک جیب را نیز میسر می‌سازد. باتری لی یونی امکان استفادهٔ 114 روزه و بدون نیاز به شارژ را فراهم می‌سازد.

لوازم جانبی

بهترین قاب گوشی ضد آب در بین لوازم جانبی

قاب گوشی ضد آب JOTO قابلیت اتصال به تمام گوشی‌ها تا بزرگی 6 اینچ را دارد. طراحی این قابل به سبک حداقلی ست و شامل مجموعه پنجره‌های فوق العاده روشن حساس به لمس درون یک قاب سیاه یا سفید است به همراه یک گیره که گوشی شما را به طرز محکمی نگه می‌دارد. این قاب تا عمق 100 فوتی فشار آب را تحمل می‌کند. صفحهٔ لمسی به شما این امکان را می‌دهد که بدون درآوردن گوشی از قاب، از آن استفاده کنید و حتی تصاویر شفاف زیر آب بگیرد. بند دستی تعبیه شده در بالای این قاب به شما این امکان را می‌دهد تا تلفنتان را به شکلی مطمئن در طول مسیر کنار خودتان داشته باشد.

بهترین هولدر گوشی در بین لوازم جانبی

لوازم جانبی هولدر یکی از راحت‌ترین وسایل برای نگه داشتن گوشی روی میز یا در ماشین برای مشاهدهٔ راحت اعلان‌ها و حتی تماشای فیلم است. هولدر گوشی Lamicall می‌تواند تمام گوشی‌های بین 4 تا 8 اینچ را نگه دارد و بسیار محکم و بدون لرزش است. گیره‌های پلاستیکی تعبیه شده در زیر این هولدر خیالتان را از امنیت گوشی مطمئن می‌سازد. این هولدر قابلیت نگه داشتن گوشی در حالت عمودی و افقی را دارد. و در سه رنگ سیاه، قرمز و خاکستری عرضه می‌شود.

لوازم جانبی

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. مرسی جالب بود. اما جالب تر لوازم جانبی های گرانی هست که برخی مواقع از خود گوشی و لپ تاپ ها هم گران تر هستند

  1. دانگل های میراکست برای لتصال گوشی به صفحات نمایشی از بهترین لوازم جانبی این چند سال اخیر هستش

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید