جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

راه اندازی اپلیکیشن برای آموزش زبان های خارجی

author منتشر کننده
بدون نظر 3 0
راه اندازی اپلیکیشن برای آموزش زبان های خارجی

راه اندازی استارت آپ اپلیکیشن برای تدریس زبان های خارجی؛ یک کسب و کار پر درآمد

از آنجایی که یادگیری زبان فواید زیادی برای زبان آموزان و آموزگاران دارد، مشغول شدن به این حیطه و کسب مهارت در زمینه آموزش زبان های غیر مادری می تواند به یک کسب و کار پر رونق تبدیل شود و زندگی شما را تغییر دهد. یادگیری یک زبان دیگر به شما این امکان را می دهد که با افراد از ملیت ها و فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کنید و با آنها آشنا شوید. همانطور که می دانید شرکت کردن در کلاس های زبان نیازمند صرف زمان و هزینه است و غالب مردم تن به این کار نمی دهند. از طرفی پیشرفت هایی که در زمینه گوشی های هوشمند اتفاق افتاده موجب آسان شدن و تسریع فرآیند فراگیری زبان شده، به این شکل که فقط با دانلود کردن یک اپلیکیشن می توانید یادگیری زبان را آغاز کنید. اپلیکیشنی که شما می بایست طراحی کنید باید بتواند نیازهای کاربران را پاسخ دهد و بر مهارت های زبانی مثل گرامر، ریدینگ، مکالمه و غیره مسلط باشد.

نیاز انسان ها به زبان های دیگر بر چه اساس است؟

صحبت کردن درباره ی این مقوله کمی پیچیده به نظر می رسد اما اگر بخواهیم خلاصه و کوتاه از نیاز انسان ها به زبان های دیگر صحبت کنیم باید بگوییم که بسته به شرایط هر کسی به یک زبانی نیاز دارد مثلا شخصی برای تحصیل به فرانسه مهاجرت کرده و می بایست این زبان را به خوبی بلد باشد و یا کسی که قصد کار کردن در آلمان را دارد احساس نیاز به یادگیری زبان آلمان در او پدیدار می شود و حتی از حس نیاز چیزی فراتر است و در حقیقت جزیی از واجبات است زیرا اگر در این شرایط افراد زبان دیگر کشور ها را یاد نگیرند نمی توانند حتی به کشور مدنظرشان مهاجرت کنند و این یعنی نقش زبان چیزی بالاتر از 50 درصد است پس در صورتی که به سوی استارت آموزش زبان های خارجی بروید بدون شک مخاطبان زیادی خواهید داشت.

نیاز انسان ها به زبان های دیگر بر چه اساس است؟

داشتن پیج فعال در اینستاگرام جهت آموزش زبان های خارجی

به طور کلی شما باید از اصولی پیروی کنید که موجب مشود در اینستاگرام یک صفحه ی اجتماعی موفقی داشته باشید. از آنجایی که اینستاگرام از شبکه های محبوب اجتماعی است شما می توانید در این بستر درآمدزایی خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ترفند های افزایش بازخورد از اینستاگرام

راه کارهایی برای داشتن یک پیج موفق در زمینه آموزش زبان در اینستاگرام وجود دارد که به شرح زیر است:

حتما پیج آموزش زبان خود را با هشتگ به افراد معرفی کنید

وقتی که شما مطلبی آموزشی را به اشتراک می گذارید و از هشتگ استفاده می کنید موجب می شود که پست شما یک شناسه به خود بگیرد و بعد از بارگذاری آن پست هر زمان که شخصی یک کلمه کلیدی که از آن پست را به یاد داشته باشد می تواند با سرچ کردن دوباره وارد صفحه شما شود و این تاثیر هشتگ است! شما حتما باید از هشتگ های مرتبط با آموزش زبان استفاده کنید تا در صفحات گردشی بیشتر و بالاتر دیده شوید.

مطالب آموزشی پیج تان را به گونه تهیه کنید که بازدید پست هایتان بالا برود

در اپلیکیشن اینستاگرام، بر خلاف دیگر پیام رسان ها این امکان وجود دارد که آمار درستی از تعداد پست های منتشر شده را به شما نشان می دهد که تا کنون بیشترین بازدید را داشته اند. این اتفاق به این شکل است که مطالبی که بازدید بالایی داشته و بین فالوورهایتان محبوب بوده باشند، در صدر لیست مطالب شما قرار می گیرند و شما با استفاده از این امکان می توانید بفهید که کدام یک این مطالبتان محبوبیت بالاتری دارد و می توانید تصمیم بگیرید که از کدام دسته مطالب استفاده بیشتری داشته باشید.

از عکس ها و ویدئو های با کیفیت برای تهیه ی پست های آموزشی استفاده کنید

به طور کلی کیفیت و رنگ عکس در جذب مخاطبان بسیار اهمیت دارد زیرا در وهله اول، همه چیز از فیلتر چشم گذر می کند و در اینستاگرام اولین چیزی که می بینیم، عکس و یا ویدئو است. پس سعی کنید ویدیوهای خلاقانه در مورد آموزش زبان بگذارید و با این حرکت مخاطب بسیاری را جذب خواهید کرد.

اگر قصد گذاشتن لینک را دارید از بخش معرفی استفاده کنید

اپلیکیشن اینستاگرام برای استفاده از برچسب و کامنت در برخی از جایگاه ها، یک سری محدودیت هایی ایجاد کرده و شما می توانید به جایی اینستاگرام در پی نوشت پست هایتان از لینک سایت یا اپلیکیشن هایی مثل تلگرام استفاده کنید تا این محدودیت برای شما رفع شود. برای این عمل دو راه دارید یکی اینکه از قسمت استوری استفاده  و در آن جا لینک مورد نظرتان را بگذارید یا اینکه از قسمت معرفی یا همان بیو استفاده کنید تا لینکی که مد نظرشماست، کار کند.

صفحه آموزش زبان خود را تبلیغ کنید

حتما این جمله مشهور را شنیده اید که تبلیغات هزینه نیست سرمایه است و شاید با خودتان گفته بتشید که تبلیغ کنندگان به اصطلاح برای بازار گرمی خودشان است که این حرف را می زنند اما نه! واقعا تبلبغ یک هزینه ی با بازگشت است و در واقع سرمایه ایست که شما با انجام دادن آن چندین برابر هزینه ای که کردید را پس می گیرید پس درمورد این حساس باشید و تحقیق کنید.

رفتارهایی که با قوانین اینستاگرام اند از پست های خود حذف کنید

به عنوان آخرین نکته می خواهیم بگوییم که اپلیکیشن اینستاگرام در زمینه ی فعالیت های رباتیکی بسیار اکتیو است و در صورتی که در پست های خود از ربات ها و الگوریتم های غیر معمول استفاده کنید، موجب کاهش دیده شدن و کم شدن تعامل به دستیابی شما به مخاطبان جدید می شود و در نهایت بازده صفحه ی شما بسیار پایین می آید.

زبان دیگر و استارتاپی بی هزینه

بهترین راه درآمد زایی آن راهی است که سرمایه اولیه نخواهد! شاید با خود بگویید مگر امکان دارد که استارت آپی احداث کنیم آن هم بدون سرمایه اولیه و صرف هزینه؟؟؟! بله تا حدودی می توان گفت که آموزش زبان از آن دسته از استارت آپ هاست که شما می توانید از علم و دانش خود درآمد بالایی کسب کنید فقط کافیست که صبور باشید و البته بسیار خلاق.

راه اندازی اپلیکیشن برای آموزش زبان های خارجی

زبان های پر مخاطب

از بین تمامی زبان های خارجی زبان انگلیسی حدودا زبان مادری 375 میلیون انسان در دنیاست و از این لحاظ سومین زبان مادری جهان محسوب می‌شود و زبان های چینی و اسپانیایی به ترتیب اولین و دومین رتبه را در میان زبان‌های مادری دارند. و زبان های بین‌المللی‌ زبان ‌هایی مثل انگلیسی و اسپانیایی هستندکه افراد زیادی در کشورهای مختلف به این زبان صحبت میکنند.

همانطور که خودتان نیز می دانید در بین تمامی زبان ها، زبان انگلیسی طرفداران بسیاری در سطح دنیا دارد و از پر مخاطب ‌ترین زبان ‌های جهان است. زبان انگلیسی از اواخر قرن 19 به خارج از بریتانیا گسترش یافت و به مرور زمان به یک عنوان زبان اصلی در کشورهای آمریکا و کانادا شناخته شد. اقتصاد آمریکا به سرعت رشد کرد و تاثیر این موضوع خصوصا بعد از جنگ جهانی دوم به طرز عجیبی باعث سرعت پیشروی زبان انگلیسی در سراسر سیاره زمین گردید.

بنا بر دلایلی که گفته شد آشنایی با زبان انگلیسی در خیلی از زمینه ‌های علمی و در مشاغل مختلف مثل شاخه‌ های علوم مهندسی و پزشکی دارای اهمیت فراوانی است. همین موضوع موجب شده است امروزه بالغ بر یک میلیارد نفر در سراسر جهان حداقل در سطوح تدایی با این زبان آشنا باشند و بتوانند تا حدودی با مردم کشورهای دیگر رابطه برقرار کنند.

هم اکنون کارشناسان مطابق بر میزان سواد و مهارت افرادی که به عنوان زبان دوم خود از انگلیسی استفاده می ‌کنند را حدودا بین چهار صد و هفتاد میلیون تا بیش از یک میلیارد نفر برآورد می کنند. به ترتیب کشور های آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، نیجریه، ایرلند، آفریقای جنوبی و نیوزلند بالا ‌ترین تعداد انگلیسی زبان را به خود اختصاص داده ‌اند.

پس از انگلیسی، زبان اسپانیایی در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و بیش ‌ترین تعداد صحبت‌ کننده را به خود اختصاص داده است. بر اساس آماری که به تازگی گرفته شده است حدودا چهار صد تا پانصد میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان اسپانیایی حرف می زنند. این زبان در حال حاضر در بیست کشور گوناگون جهان صحبت می‌شود. به علاوه اسپانیایی در کشورهایی مانند انگلستان، فرانسه و آلمان نیز علاقه‌ مندان فراوانی را به خود جذب کرده است.

همچنین فرانسوی یکی از زبان ‌های پرطرفدار دنیاست. تقریبا دویست و هفتاد میلیون نفر در کل دنیا به زبان فرانسوی حرف میزنند و تقریبا صد و ده میلیون نفر این زبان را به عنوان زبان دوم خود انتخاب می‌کنند.

آخرین زبان که می خواهیم از آن صحبت کنیم زبان عربی است. این زبان از زبان ‌های پر طرفدار دنیا علی الخصوص در میان کشورهای منطقه خاور میانه است. زبان عربی، زبان مادری دویست و هشتاد میلیون نفر در دنیاست که غالبا در خاور میانه و آفریقای شمالی واقع اند.

سخن پایانی

در نهایت باید گفت شما با توجه به نیاز خود و یا علاقه تان می توانید در حوزه آموزش زبان کسب درآمد کنید و به عنوان یک استارت آپ بی هزینه از انجام این عمل لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید