جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

رمان «مردی که همه چیز را می‌دانست» به کتابفروشی‌ها می‌آید

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
رمان «مردی که همه چیز را می‌دانست» به کتابفروشی‌ها می‌آید

رمان «مردی که همه‌چیز را می‌دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع)» نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و راهی بازار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «مردی که همه‌چیز را می‌دانست؛ روایت زندگی امام محمد باقر (ع)» نوشته مریم بصیری توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) به زودی منتشر و روانه بازار می‌شود.

بصیری، نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی این رمان را با صرف ۲ سال مطالعه و تحقیق در بیش از هفتاد عنوان کتاب و بیشتر از آن نزدیک به دویست پایان‌نامه و مقاله معتبر از سایت‌های فقهی و شیعی و فصلنامه‌های تخصصی تاریخ اسلام نوشته است.

این رمان با ۱۰ فصل روایتگر یک دوره زمانی دوساله در اوایل دهه ۱۱۰ هجری درباره زندگی، خانواده، دوستان و دشمنان امام پنجم و دورانی است که ایشان بیشتر درگیر غلوکنندگان در دین و مذاهب بودند.

رمان «مردی که همه‌چیز را می‌دانست»؛ اولین رمان درباره امام محمد باقر (ع) براساس مستندات تاریخی معتبر در حوزه بزرگسال است که نویسنده آن سعی کرده احادیثی که مربوط به دوره زمانی زندگی حضرت و وقایع رمان بوده را انتخاب و آن‌ها را به منولوگ و دیالوگ امام با دیگران تبدیل کند. شیوه تدریس امام در آن دوران بیشتر مبتنی بر پرسش و پاسخ بود و با شیوه‌های آموزش امروزی فرق داشت. این دیالوگ‌ها در کلاس‌های درس ایشان بیشتر استفاده شده است. زاویه دید در این رمان دانای کل غیر محدود است و هر بار یکی از شخصیت‌های اصلی از دید خود داستان را روایت می‌کند.

این کتاب در ۴۴۰ صفحه، قطع رقعی و قیمت ۱۵۰ هزار تومان به زودی روانه بازار می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید