جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ساخت حساب Paypal

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
ساخت حساب Paypal

با توسعه هرچه بیشتر اینترنت همکاری های بین المللی افراد بیش از پیش صورت می‌گیرد. وجود یک حساب Paypal برای واریز ارز و امکان خرید از سایت های خارجی باعث راحت تر شدن هرچه بیشتر امور خواهد شد.

Paypal یک سیستم پرداخت ارزی بوده که از محبوبیت زیادی برخوردار است و در این نوشتار به بررسی آموزش ساخت حساب کاربری در این سرویس می‌پردازیم.

برای ساخت حساب Paypal دو گزینه Personal و Business را می‌توان انتخاب کرد.

مراحل ساخت حساب Paypal

1. در ابتدا وارد سایت https://www.paypal.com شوید. (برای دسترسی به وب سایت و ثبت نام می بایست آی پی خود را تغییر دهید.)

2. بر روی گزینه Sign UP کلیک کنید.

3. در این مرحله می بایست نوع حساب Paypal مورد نظر خود را انتخاب کنید. حساب Personal به معنی حساب شخصی و برای اشخاص حقیقی و حساب Business مربوط به شرکت ها است. اگر قصد ساخت حساب تجاری را داشته باشید برای احراز هویت می‌بایست مدارک مختلفی ارائه کنید بنابراین توصیه می‌شود گزینه Personal را انتخاب کنید.

4. برای ثبت نام می‌بایست یک ایمیل معتبر، شماره تلفن و مشخصات را وارد نمایید. (کد تایید به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد.)

5. پس از کلیک بر روی گزینه Next وارد صفحه جدید شده که در آن می‌بایست مشخصات صاحب حساب را وارد نمایید. این مشخصات شامل آدرس دقیق، شهر، ایالت و کد پستی می‌‌شود. در انتخاب کشور توجه داشته باشید که کشور های آسیایی مالیات و کارمزد کمتری در سیستم پی پل دارند و برای انتخاب مناسب هستند. البته اگر برای مثال امارات را انتخاب کرده باشید، حتما باید با آی پی امارات ثبت نام کنید و برای ورود به حساب کاربری در دفعات بعد، آی پی شما تغییری نداشته باشد.

نکته مهم: دقت داشته باشید به دلیل تحریم های وضع شده علیه ایران شهروندان ایرانی امکان افتتاح حساب Paypal را ندارند. برای این کار می بایست مشخصات فردی یک شخص ساکن در خارج کشور را به صورت دقیق وارد نمایید.

6. در انتها پیام موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما نمایش داده می‌شود و Paypal خدمات خرید و ارسال وجه را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای گذر از این مرحله بر روی گزینه Add Card to use later کلیک کنید.

7. در مرحله بعد می‌بایست یک کارت اعتباری را به حساب کاربری خود اضافه کنید. اطلاعات درخواستی از شماره کارت، تاریخ انقضا، کد CVV و آدرس صدور کارت است. دقت داشته باشید که در قسمت آدرس صدور کارت نشانی که در بخش ثبت نام وارد کرده اید به طور خودکار قرار می‌گیرد اما می‌توانید برای تغییر آن بر روی گزینه Add New Address کلیک کنید.

پس از پایان ورود اطلاعات بر روی گزینه Link Card کلیک می‌کنیم.

برای ساخت حساب Paypal می‌توانید از مشخصات صوری استفاده کرده و با استفاده از شماره تلفن همراه مجازی مراحل را طی کنید. اما باید بدانید در صورتی که هویت اصلی و تابعیت شما افشا شود حساب شما مسدود شده و دارایی شما بلوکه خواهد شد.

ورود به حساب Paypal

پس از ثبت نام و ساخت حساب Paypal بر روی گزینه Go to your account کلیک کرده تا وارد پنل اصلی خود شوید.

در گذشته برای Verify حساب می‌بایست کد ارسال شده به شماره موبایل و ایمیل را وارد کرده تا آن ها مورد تایید قرار گیرند. اما در حال حاضر تایید شماره تلفن در همان مرحله نخست صورت گرفته و تایید ایمیل پس از ساخت اکانت انجام می‌شود.

دقت داشته باشید چناچه برای ساخت حساب Paypal از شماره مجازی استفاده کرده اید و حالا به هر دلیل قصد تغییر آن را دارید می‌توانید با مراجعه به قسمت Mobile number شماره خود را تغییر دهید. پس از تغییر شماره کد تایید برای شما ارسال شده که می بایست آن را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

همان طور که پیش تر عنوان شد تحریم های بین المللی سبب شده ساخت حساب Paypal برای کاربران ایرانی با محدودیت هایی مواجه باشد. به وسیله ابزارهای تغییر آی پی می‌توان به این محدودیت ها غلبه کرد. اما Paypal به طور مداوم به وسیله ربات های کنترلی آی پی های کاربران را بررسی کرده و با هرگونه نقض قوانین برخورد می‌کند. با توجه به اینکه ابزارهای تغییر آی پی در هر بار اتصال یک آی پی متفاوت را به شما اختصاص می‌دهند برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بهتر است ار ارائه دهندگانی از جمله فیت نت، وی پی اس یا وی پی ان آی پی ثابت تهیه کنید تا با دارا بودن یک آی پی ثابت از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. لازم است بدانید با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی رایگان بیشتر در معرض بلوکه شدن حساب خواهید بود.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید