جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ساعت های هوشمند 2021: دستگاه های خارق العاده ای که منتظر آنها هستیم

author منتشر کننده
نظرات (3) 7 1
ساعت های هوشمند 2021: دستگاه های خارق العاده ای که منتظر آنها هستیم

ساعت های هوشمند در حال حاضر داغترین خبرها را در صنعت تکنولوژی به خود اختصاص داده اند و علی رغم اینکه هنوز در اوایل سال 2021 هستیم، تعداد زیادی از ساعت های هوشمند در دست ساخت هستند که با رونمایی از آنها در آینده نزدیک، می توانید از طراحی آنها هیجان زده شوید. تمرکز در اوایل سال 2021 معطوف به تکنولوژی ساعت های هوشمند خواهد بود، زیرا کیفیت دستگاه های زیر 100 دلار بهبود می یابد. این تا زمانی است که شرکت های معتبری مانند اپل، فیت بیت و سامسونگ به دنبال تازه سازی صنعت ساعت های هوشمند خود در نیمه دوم سال هستند. این مسابقه تسلیحاتی مقرون به صرفه توسط همان کمپانی هایی انجام می شود که قانون نامه تلفن های هوشمند را پاره کردند: شرکت هایی مانند Oppo ،OnePlus ،Xiaomi ،ZTE و Huawei در هنگام رونمایی از ساعت های هوشمند جدید خود، دارای شلوغ ترین صف های خرید هستند.

در مورد جمع بندی ساعت های هوشمند آینده که از آن هیجان زده ایم، در ادامه مطلب بخوانید.

آخرین خبرها از ساعت های هوشمند 2021

در حالی که همه دستگاه های زیر یا تأیید شده اند یا در درحال طراحی شدن هستند، تعداد زیادی دستگاه دیگر وجود دارد که ما منتظر ورود آنها به بازار دستگاه های هوشمند امسال هستیم. اپل واچ سری 7 مطمئناً در ماه سپتامبر راه اندازی می شود - و می تواند برای اولین بار در سری 4 تغییراتی در طراحی ایجاد کند. ما همچنین مشتاقانه منتظر ساعت های هوشمند Fossil Gen 6 هستیم. این برند نه تنها یک دستگاه پرچمدار جدید به همراه خواهد داشت، بلکه طرحی برای بقیه اعضای گروه فسیل شامل اسکاگن ، کیت اسپاد و مایکل کورس را برای دو سال آینده فراهم می کند. ما همچنین راه اندازی Vivoactive 5 را دنبال می کنیم. در حالی که اخیراً سطح Garmin Venu 2 را دیده ایم، ساعت هوشمند چندمنظوره دیگر Garmin یکی از اعضای اصلی خط تولید آن است و ما دوست داریم که نوع طراحی آن را ببینیم و واقعاً ارتباط ویژگی های طراحی جدید این نوع ساعت هوشمند و طراحی نوع اسپورت آن را مورد بررسی قرار دهیم.  Versa 4 و Charge 5 می توانند امسال نمایش خوبی داشته باشند و ما مشتاقانه می بینیم که اولین دستگاه هایی که تحت همکاری جدید گوگل یا فیت بیت راه اندازی شده اند چه عملکردی خواهند داشت –جدید ترین ورژن این ساعت ها ساعت های هوشمند فیت بیت لوکس خواهند بود. سرانجام، هواوی واچ GT3 نسخه مهمی از ساعت های هوشمند خواهد بود. GT2 نشان داده است که هواوی چگونه می تواند باتری طولانی مدت و ویژگی های برتر نوع اسپورت را به همراه داشته باشد و ما امیدواریم که با تمرکز جدید خود بر روی برنامه های شخص ثالث، بتواند بر این جنبه از طراحی های ساعت های هوشمند هم تأثیر بگذارد.

ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی 4

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی 4 اکنون توسط سامسونگ تأیید شده است - و تغییرات بزرگی در پیش است. شایعات درست است - ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی 4 با نسخه جدید به روز شده Wear OS که یک سرمایه گذاری مشترک بین گوگل و سامسونگ است، طراحی خواهد شد. این بدان معناست که این برنامه قادر خواهد بود از انبوهی از برنامه ها و سرویس های تازه ارتقاء یافته بهره ببرد - و این دو شرکت برای جلب توسعه دهندگان درگیر برای به چالش کشیدن اپ استور اپل برای افزایش کیفیت، همکاری هدفمندی داشته اند. ما در مورد مشخصات نسخه جدید خیلی مطمئن نیستیم. ما دقیقاً مطمعن نیستیم که ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی 4 چه ظاهری دارند و نه ویژگی خاصی از این مدل فاش شده است. ما انتظار داریم که در پایان ماه ژوئن درباره ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی 4 اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی 4

ساعت های هوشمند تیک واچ ای 3

برای یک مرور کلی می توانید اخبار کامل ساعت های هوشمند سامسونگ گلکسی 4 و اکتیو 4 را مطالعه کنید. ساعت های هوشمند تیک واچ ای 3 تنها دومین ساعت هوشمند است که تراشه Snapdragon Wear 4100 را اجرا می کند (بعد از Ticwatch Pro 3) و آن را به  ساعتی با عملکردی عالی و دارای ویژگی های کنترل تناسب اندام و سلامتی تبدیل می کند. و قدرت اسنپدراگون 4100 را به یک قیمت میان رده می رساند. این قیمت 199 دلار است - که یک قیمت رقابتی برای Wear OS است و از هواوی واچ 3 و اوپو واپ کمتر است. بند این ساعت با 12.6 میلی متر عرض باریک ترین نیست، اما برای مچ دست های باریک تر را به دردسر نمی اندازد. این مدل با یک صفحه نمایش 1.3 اینچی 360x360 که دارای یک لنز 2.5D است صدر نشین ساعت عای هوشمند نیست، اما کار خود را انجام می‌دهد. GPS (با پشتیبانی GLONASS و Beidou) روی صفحه قرار دارد که برنامه TicExercise و 20 حالت تمرین آن را تأمین می کند. از عمر باتری خبری نیست، که ناامیدکننده است. بخش عمده ای از Snapdragon 4100 و Wear OS جدید عمر باتری دارند و یک باتری 380 میلی آمپر ساعتی درون Ticwatch E3 وجود دارد - بنابراین امیدواریم عمر باطری بیش از یک روز باشد. با این وجود کمبود اطلاعات مشکوک به نظر می رسد. اما تمرکز این مدل بیشتری بر روی سلامتی است، لیستی از برنامه های مارک Tic که در بالای سیستم عامل Wear OS قرار دارند، با افزودن انبوهی از ویژگی ها، آن را به یکی از غنی ترین سیستم های ساعت هوشمند مجهز به Google تبدیل می کند.

ساعت های هوشمند تیک واچ ای 3

ساعت های هوشمند موتو واچ

به نظر می رسد موتو 360 برای نسل چهارم - این بار با سه نسخه مختلف در حال تولید است: موتو واچ، موتو وان و موتو جی. مارک های CE (شرکتی که مارک های معتبر را مجوز و راه اندازی مجدد می کند) عامل راه اندازی این طرح ها هستند - دو سال پس از تلاش بی نتیجه برای بازگرداندن موتو 360، به نظر می رسد موتو جی ابتدا با نسخه هایی که اطلاعات آنها به طور گسترده ای فاش شده و تاریخ انتشار ژوئن 2021 را نشان می دهد، روانه بازار می شود. طراحی جدید از یک Snapdragon 3100 با سیستم عامل Wear OS ، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کنند. این تقریباً موتو 360 است که برای نسل چهارم ساخته شده است. به نظر می رسد ساعت موتو از طراحی مربعی شکل برخورداراست و شباهت زیادی به ساعت اپل دارد.

و به نظر می رسد موتورولا وان یک نسخه برتر از قطعات بهتر است و شایعات بیشتر حاکی از آن است که آخرین پلت فرم Qualcomm Snapdragon Wear 4100 را اجرا خواهد کرد. موتو واچ و موروتولا وان قرار است در ژوئیه سال 2020 به بازار عرضه شوند.

ساعت های هوشمند موتو واچ

ساعت های هوشمند ریلم واچ 2

ساعت هوشمند ریلم واچ 2 اکنون به واقعیت پیوست و می خواهد ویژگی های بیشتری را نسبت به مدل قبلی خود که در اوایل سال 2020 راه اندازی شد، در یک بدنه قرار دهد. ظاهری مربع شکل دارد و از صفحه نمایش لمسی TFT 320x320 TFT 1.4 اینچی بهره می برد. در حال حاضر حداکثر 90 حالت اسپورت مانیتور ضربان قلب نوری و سنسور SpO2 برای نظارت بر سطح اکسیژن خون وجود دارد. همچنین تا 12 روز عمر باتری را تظمین می کند. یک بار دیگر، این نسخه یکی از مواردی است که فقط با تلفن های اندروید کار خواهد کرد. این طرح در مالزی به فروش رسیده است که قیمت آن در حدود 55 دلار است. این رقم بیشتر از 50 دلار برای اولین قیمت ساعت های هوشمند ریلم واچ 2 بعید نیست.

ساعت های هوشمند ریلم واچ 2

ساعت های هوشمند ویز واچ

بعد از اینکه این شرکت مستقر در ایالات متحده بیشتر با تجهیزات خانگی هوشمند خود دستگاه های تناسب اندام راه اندازی کرد، اکنون یک ساعت هوشمند وایز واچ در دست تهیه دارد و این یک پیشنهاد جدی در بازار ساعت های هوشمند است. ساعت وایز 20 دلاری با گزینه های سایز 44 و 47 میلی متر همراه است که ساعت کوچکتر دارای صفحه نمایش LCD 1.4 اینچی و گزینه بزرگتر شامل صفحه نمایش 1.75 اینچی است. از نظر ویژگی ها، شما می توانید دنبال کردن فعالیت روزانه را در بالای لیست خود قرار دهید از جمله می توانید بر خواب خود نظارت داشته باشید. همچنین می توانید از این ساعت های هوشمند برای اندازه گیری میزان ضربان قلب و برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون استفاده کنید. همچنین ساعت های هوشمند ویز واچ میانبرهای دیگری را ارائه می دهند، اگرچه بر خلاف Band آن ، آمازون الکسا در آن وجود ندارد. همه اینها در یک طرح مربعی شکل پیچیده شده است که دارای سطح مقاوم در برابر آب است و دستگاه را در مقابل تماس با آب محافظت می کند، و مطمئناً نمی توان آن را در آب انداخت. ساعت هوشمند ویز واچ اکنون در ایالات متحده در دسترس است، اما هنوز جزئیاتی در مورد اینکه ویز واچ قصد دارد ساعت های خود را در سایر کشورها و مناطق به بازار عرضه کند در دسترس نیست.

ساعت های هوشمند ویز واچ

ساعت های هوشمند ZTE واچ لایو

ساعت های هوشمند ZTE واچ لایو شاهد بازگشت به ساعت های هوشمند شرکتی است که در طراحی Wear OS نقش دارد و اکنون به شرکت هایی مانند Xiaomi و Mobvoi's TicWatch GTX پیوسته است تا بتوانند یک ساعت هوشمند را بسازند که بسیار مقرون بصرفه باشد. قطعات ساعت های هوشمند ZTE واچ لایو با ظاهر مربعی شکل در یک صفحه نمایش 1.3 اینچی 240 240 240 TFT بسته بندی می شوند، که چندان چشمگیر به نظر نمی رسد. اما برای اندازه گیری ضربان قلب و سنسور SpO2 برای اندازه گیری اکسیژن خونبسیار مناسب عمل می کنند. در این طراحی 12 پروفایل ردیابی ورزشی وجود دارد و 21 روز عمر باتری راتضمین می کند. همچنین می توانید قابلیت های اصلی یک ساعت هوشمند، مانند پشتیبانی از اعلانها، هشدارهای تماس ورودی و پیش بینی های هواشناسی را انتظار داشته باشید. قیمت 249 یوان، این رقم حدود 38 دلار است و برای یک ساعت هوشمند بسیار ارزان است. ما علاقمندیم که ببینیم آیا این نسخه از ساعت های هوشمند در سال 2021 در چین به بازار می آید یا خیر.

ساعت های هوشمند در سال 2021

ساعت های هوشمند Zepp Z تیتانیوم

هوامی که ساعت های مارک Amazfit را نیز تولید می کند، ساعت های Zepp E Square و Zepp E Circle خود را به بازار عرضه کرده و از Zepp Z با ظاهری لوکس تر که در حال حاضر آنها را آزمایش می کنیم، رونمایی می کند. چین به تازگی از مدل Zepp Z رو نمایی می کند که شامل ویژگی مطلوبی از نظر حسگر ECG است. این بدان معناست که این مدل با ساعت های هوشمند فیت بیت، اپل، سامسونگ، و هواوی در ارائه ضربان قلب به سبک درجه پزشکی با توجه به تشخیص ناهنجاری در قلب و سایر موارد جدی تر در مورد سلامت قلب، مطابقت دارد. این مدل از ساعت های هوشمند مانند رقبای خود دارای بسته بندی ECG است، که هم اکنون فقط در چین موجود است، بنابراین باید دید آیا در جای دیگری راه اندازی می شود یا خیر، زیرا برای تنظیم مستقیم این ویژگی نیاز به تأیید نظارتی مناسب دارد. ECG   به کنار، تمام ویژگی های مشابه مدل Zepp Z موجود در خارج از چین را ارائه می دهد. این شامل ماژول Pami Huami’s BioTracker 2 برای ارائه نظارت بر ضربان قلب مبتنی بر نور، ردیابی SpO2 و تشخیص استرس است که در یک مدل ساعت کلاسیک تعبیه شده است و اکنون دارای آلیاژ تیتانیوم جذاب است.

ساعت های هوشمند Zepp Z تیتانیوم

ساعت های هوشمند گوگل پیکسل واچ

خبر ها حاکی از این است که ساعت های هوشمند گوگل پیکسل واچ هرگز خذاب نمی شوند و با خریداری فیت بیت توسط گوگل، این گمانه زنی ها بار دیگر ظاهر شد. آخرین اطلاعات درز شده حاکی از آن است که مدل جدید ساعت های هوشمند گوگل پیکسل واچ نامیده می شوند و رندر فوق براساس آنچه ادعا می کند این ساعت هوشمند دارای ظاهری جذاب است. بر اساس پروژه رمزگذاری شده "روهان" در گوگل اچ کیو، پیکسل واچ ظاهراً دارای ظاهری گرد و بدون حاشیه خواهد بود و دارای 20 گزینه بند است و پیش بینی می شود که در ماه اکتبر راه اندازی شود، که معمولاً یک ماه است که گوگل برای راه اندازی سخت افزار جدید شروع به کار کرده است. ما انتظار داریم که این مدل دارای بسته بندی Wear OS باشد، که واقعاً بسیار شگفت انگیز است. گوگل مطمئناً امیدوار است که تأثیر فیت بیت به تغییر در زمان مناسب برای عرضه ی پیکسل واچ کمک کند.

ساعت های هوشمند گوگل پیکسل واچ

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. هرچه هم سعی کنیم نمیتوانیم از پذیرش پیشرفت تکنولوژی امتناع کنیم،برای آشنایی و شناخت هرچه بیشتر نوشتن و خواندن مقاله هایی ازین قبیل بسیار کمک کننده خواهد بود

  1. با توجه به کاربرد های بسیار ساعت های هوشمند مقاله ایی مانند این در درک بیشتر این تکنولوژی و استفاده هر چه بهتر از این ساعت ها بسیار کمک کننده اس ممنون

  1. تکنولوژی و ساعت های هوشمندی ی هست که همه ی ما از پذیرشش ناگزیریم. این جنین مقالاتی که کانل و جامع هستند خیلی به ما در پذیرش تکنولوژی کمک می‌کنند ممنو

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید