جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

لاجیتک از ماوس Lift با ساختار عمودی رونمایی کرد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
لاجیتک از ماوس Lift با ساختار عمودی رونمایی کرد

لاجیتک از ماوس جدیدی به نام Lift Vertical Ergonomic Mouse یا ماوس ارگونومیک عمودی لیفت رونمایی کرده که طراحی غیر معمول آن باعث می‌شود حتی بعد ساعت‌ها استفاده هم دچار خستگی نشوید. این مدل قرار است به سری Ergo افزوده شود.

در نگاه اول شاید ظاهر این ماوس کمی عجیب به نظر برسد زیرا برخلاف مدل‌های سنتی که دست شما روی ماوس قرار می‌گیرد، در این مدل باید از «در دست گرفتن» ماوس استفاده کنید. کمپانی سازنده هم اطمینان داده که استفاده از این طراحی مزایای بسیاری دارد و محصول مذکور به درد افرادی می‌خورد که پس از گذراندن ساعاتی پشت میز کامپیوتر دچار خستگی می‌شوند.

طبق اخبار موجود، این مدل در آزمایشگاه Ergo لاجیتک طراحی شده و تمرکز سازندگان روی ارگونومیک بودن محصول و جایگیری آن در دست‌های کوچک تا متوسط بوده است، امری که با وجود ماوس‌های عظیم‌الجثه موجود در بازار تنوع خوبی محسوب می‌شود.

 لاجیتک از ماوس Lift با ساختار عمودی رونمایی کرد

بیشتر بخوانید: عواملی که به آرامی اجزای سیستم کامپیوتری شما را ویران می کند

ویژگی‌های ماوس جدید لاجیتک

این ماوس دارای طراحی عمودی با زاویه 57 درجه است که گفته شده می‌تواند برخی از فشارهای وارد شده به مچ دست را از میان ببرد. به ادعای لاجیتک، طراحی مذکور همچنین موجب می‌شود تا حالت بدن در هنگام کار شکل طبیعی‌تر و راحت‌تری به خود بگیرد.

 - ماوس جدید لاجیتک

- ماوس جدید لاجیتک

دو کلید اصلی در سمت راست کار گذاشته شده‌اند و دو کلید دیگر نیز در سمت چپ و زیر انگشت شست قرار می‌گیرند. همچنین چرخ اسکرول به همراه کلیک میانی، همگی روی دو کلید اصلی سمت راست ماوس کار گذاشته شده‌اند. ماوس لیفت لاجیتک در سه رنگ مشکی، سفید متمایل به خاکستری و صورتی روشن عرضه می‌شود.

برخی از دیگر ویژگی‌های این محصول مذکور عبارتند از DPI برابر با 4000 قابل تنظیم، کلیک بی‌صدا مناسب برای شب و قابلیت Flow برای استفاده همزمان در چندین کامپیوتر با سیستم عامل‌های مختلف.

در پایان باید به این موارد هم اشاره شود که این ماوس بی‌سیم تا 10 متر برد دارد و با یک عدد باتری AA تا 24 ماه کار می‌کند که البته این مدت در طول زمان کمتر خواهد شد. همچنین این محصول برخلاف ظاهر شاخص خود، جیب شما را خالی نمی‌کند و قیمتی معادل 70 دلار دارد. این ماوس هم اکنون برای خرید در دسترس است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید