جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

لیست بهترین بازی های آیفون

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
لیست بهترین بازی های آیفون

اینکه ما علاقه مند به بازی باشیم یا نباشیم به سبک و جذابیت بازی ارتباط زیادی دارد. اگر جذابیت بازی های موجود در گوشی های موبایلمان زیاد باشد بدون شک در گوشی هایمان نصب خواهیم کرد و از آن ها استفاده میکنیم. هر ساله بازی‌ های زیادی برای گوشی‌ های آیفون و پلتفرم iOS منتشر می ‌شوند که برخی از آن ‌های موفق و برخی دیگر نیز به موفقیت خاصی نمی ‌رسند. تنوع زیاد بازی ‌ها باعث شده است تا انتخاب از میان گزینه‌ های موجود سخت شود و به اصطلاح نتوانیم بهترین بازی آیفون یا iOS مورد نظر خودمان را پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم به‌ صورت کوتاه ۵۰ عدد از بهترین بازی های ایفون را معرفی کنیم که از شروع سال ۲۰۲۰ تاکنون منتشر شده ‌اند.

به دلیل تنوع بالایی که بازی های موجود در رسانه های اجتماعی دارند به طور کلی در این مقاله قصد داریم تا بازی ‌هایی از سبک‌ های معمایی، اکشن، استراتژی، داستان محور یا ماجراجویی برای سلیقه‌ های مختلف معرفی شود؛ بازی‌های که گاهی تنها به اکشن‌های گروهی خلاصه می‌شوند و گاهی نیز روایتی عجیب را برای مخاطب تعریف می‌ کنند. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین بازی های آیفون بیندازیم که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده ‌اند یا به‌ روزرسانی جدید برای آن ‌ها در دسترس قرار گرفته است.

لیست بهترین بازی های آیفون

Totally Reliable Delivery Service

آیا تا کنون نام این بازی را شنیده اید؟ اگر اهل بازی کردن هستید این فرصت را از دست ندهید و این بازی را نصب کنید. در صورتی که می خواهید با دوستان خود به ‌جای اینکه در یک بازی به نابودی دشمنان بپردازید، حسابی بخندید و تفریح کنید بازی Totally Reliable Delivery Service یکی از بهترین گزینه ‌ها می ‌تواند باشد. تضمین کالا، اولین و مهم‌ ترین شعار بازی تک نفره و چند نفره Totally Reliable Delivery Service است. اکنون شما باید یک سری جعبه یا محصول را گرفته و به صاحبان آن تحویل دهید البته هرگز به این آسانی نیست زیرا برای تحویل یک محصول در فاصله بسیار نزدیک هم دچار دردسرهای خیلی زیادی می‌ شوید.

در حقیقت شما می بایست کنترل تمام قسمت‌های دست را برعهده بگیرد و با یک اشتباه باری که به زحمت بالا آورده‌اید به زمین برخورد می ‌کند، البته خودروهایی در بازی برای حمل بار قرار دارد که می‌تواند کمی کمک کند. بازی زمانی جالب و اعتیاد آور می‌شود که آن را با دوستان خود تجربه کنید. Totally Reliable Delivery Service را می ‌توانیم یکی از بهترین بازی های آیفون رایگان معرفی کنیم.

Path to Mnemosyne

در این مقاله بازی های جذابی به شما معرفی می گردد که پیشنهاد می کنیم یکبار هم که شده آن ها را امتحان کنید. در ادامه نیز بازی های ماجراجویانه معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید. از دیگر بازی های آیفون که بسیار محبوب است می توان این بازی را نام برد که ساخته Crescent Moon است. در این بازی به داخل خواب‌ های عجیب یک دختر بچه می ‌رویم. شما در این بازی در نقش همین دختر در یک مسیر تونل مانند و بسیار طولانی قرار می‌ گیرید. شما در بازی Path to Mnemosyne وظیفه دارید که در طی این مسیر معماهایی را که به هیچ وجه آسان نیستند حل کنید و با راوی بی ‌نظیری که در طول مسیر گاهی صحبت می ‌کند، همراه شوید.

بازی کردن روند خاصی دارد و اگر حرفه ای باشید به راحتی می توانید مراحل را پیش ببرید. این بازی سخت نیست و به راحتی می توان آن را مدیریت کرد. این بازی کنترل ساده‌ای دارد که تنها به حرکت به طرفین یا پریدن از روی موانع خلاصه می‌شود. برای حل برخی از معماها تنها پریدن روی مجموعه‌ای از کلید‌ها کافی است، درحالی‌که برخی دیگر از معماها نیازمند تعامل با ترکیبی از چندین کلید است. سازندگان دنیای سیاه‌ وسفید را همراه‌با موسیقی گوش‌‌نواز انتخاب کرده‌اند که همین موضوع بازی معمایی Path to Mnemosyne را منحصربه ‌فرد می‌کند. Path to Mnemosyne بی‌شک یکی از عجیب‌ترین و بهترین بازی های آیفون افلاین است.

به دلیل اینکه لیست این بازی ها زیاد است و توضیح هر کدام از آن ها به تنهایی کمی گزافه گویی است به طور خلاصه و مختصر فقط نام آن ها را برای شما می گوییم که به شرح زیر است. بازی Game of Thrones Beyond the Wall، Dirt Bike Unchained، The White Door، Hidden Through Time، Wilderless، Disney Sorcerer’s Arena، Boris and the Dark Survival، Forza Street، Samsara Room، Sonic at the Olympic Games، Mirage of Winter، Motorsport Manager Online، Life Gallery، Door Kickers Action Squad، Legends of Runeterra، Farming PRO 3، Mr. Pumpkin 2 Walls of Kowloon، Food Gang، Isoland The Amusement Park، Bio Inc. Nemesis، Zelle - Occult Adventure، Hay Day Pop، Spirits of Anglerwood Forest، Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere و غیره جز بهترین بازی های موجود برای آیفون هستند.

لیست بهترین بازی های آیفون

بیشتر بخوانید: ردمی اسمارت تی‌ وی ایکس ۲۰۲۲ با صفحه ‌نمایش ۱۲۰ هرتز و قیمت ۴۲۰ دلار معرفی شد

ویژگی های بهترین بازی های آیفون

در حقیقت بازی هایی که برتر باشند دلایلی دارند مثل موضوعات خاص، اکشن بودن، نزدیک به واقعیت بودن، سرعت و هوشمندی بالا و غیره. دلیل اصلی محبوبیت بازی های رایانه ای و بازی های موجود در گوشی های تلفن همراه چیزی جز این موارد نمی تواند باشد اما بدون شک سلایق شخصی نیز در این موضوع دخیل است و بسیاری از افراد به دلایلی که شاید برای دیگران جذابیت نداشته باشد به سمت بازی های خاصی گرایش دارند.

به طور مثال بازی ماینکرافت یک سرگرمی به تمام معناست. در این بازی یک دنیای عظیم با قابلیت‌های فراوان در اختیار شما قرار گرفته تا هر آنچه را که دوست دارید بسازید و خلق کنید. البته، برای اینکه بازی حالت یکنواخت و تکراری پیدا نکرده و بازیکنان هدف داشته باشند، یک حالت داستانی هم برایش در نظر گرفته شده است. در ماینکرافت روزها معمولاً مشغول جمع‌آوری آیتم، ساخت و ساز و کشف رمز و رازهای بازی هستید و شب‌ها باید در برابر دشمنانی که قصد نابود کردن شما و ساخته‌هایتان را دارند، ایستاده و مبارزه کنید.

بازی های رایگان آیفون

همه ی ما دوسداریم که از بازی های رایگان بهره ببریم و لذت بخش ترین چیز این است که بازی ای وجود داشته باشد که هم رایگان باشد و هم جذاب. اگر از افراد علاقمند به انجام بازی های موبایلی هستید و قصد دارید که با جذاب‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون های اپل آشنا شوید، این مقاله منبع مناسبی برایتان محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به معرفی چنین بازی های رایگان و جذاب آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم پس با ما همراه باشید.

1- بازی 1010

در کودکی پازل داشته اید؟ آیا به آن علاقه داشتید؟ اگر به سبک های پازلی و فکری علاقه مند هستید این بازی مناسب شماست و می‌ تواند برای شما بسیار جذاب باشد. شما به راحتی و تنها با چند دقیقه انجام بازی رایگان 1010 با قوانین ساده آن آشنا خواهید شد. هدف شما در این بازی باید کنار هم قرار دادن مکعب‌های همرنگ باشد. با کنار هم قرار دادن مکعب‌های هم رنگ، شاهد از بین رفت سطرها و ستون‌های مرتبط خواهید بود و به این صورت امتیاز کسب می‌کنید. بازی و کسب امتیاز شما تا مرحله‌ای ادامه پیدا می‌کند که جدول پیش رویتان پر شود و جایی برای اضافه کردن مکعب‌ها وجود نداشته باشد.

2- بازیAGRAV

آیا تا به حال نام این بازی را شنیده اید؟ بدون شک این بازی یکی از هیجان انگیز ‌ترین بازی های رایگان محسوب می‌شود. در این بازی شما باید به کنترل یک شی موشک مانند بپردازید و جوایز موجود را کسب کنید. در این بین کنترل دقیق موشک و استفاده از نیروی گرانش اختصاصی موجود در محیط نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند. شما باید سعی داشته باشید که از برخورد با موانع موجود در محیط ممانعت به عمل آورید و نهایتا با بیشترین امتیاز ممکن هر مرحله از بازی را به پایان برسانید.

3- بازی Alphabear

در این بخش تمامی بازی ها هیجان انگیز هستند و باید به جرئت گفت که این بازی جذابیت بسیار بالایی از نظر کاربران دارد  و در عین حال ساده‌ترین بازی های رایگان موجود برای آیفون و آیپدهای اپل محسوب می‌شود که سبک پازلی و فکری را به همراه دارد. مکانیزم کی بازی بسیار ساده طراحی شده است. در جریان این بازی حروف خاص برای مدت زمان مشخصی بر روی صفحه نمایش به تصویر کشیده می‌شوند و شما باید سعی کنید که از حروف موجود به منظور ساخت یک کلمه معنی‌دار استفاده کنید. چنانچه از حروف خاصی بدین منظور استفاده نکنید، ین حروف قفل می‌شوند و به مانعی در سر راهتان تبدیل خواهند شد. این بازی شامل حالت‌های مختلفی می‌شود که بسیار جذاب هستند و می‌تواند به تقویت دایره لغات زبان انگلیسی شما هم کمک می کند.

4- بازی Asphalt 8 Airborne

بعضی از بازی ها از شهرت بسیار بالایی برخوردارند و یکی از آن ها این بازی می باشد. تصور نمی‌کنیم که بازی آسفالت نیاز به توضیح داده داشته باشد. این بازی بدون تردید یکی از بهترین بازی های موجود کنونی برای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود که از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است و علاقمندان به بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی را مجذوب خود کرده است. بازی Asphalt 8 Airbone به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای خاصی می‌شود. این بازی در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی های موبایلی سبک مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی موجود به شمار می‌رود. به دلیل تنوع بالا و خارج از حوصله بودن بحث باقی بازی ها را به صورت لیستی در زیر برای شما آورده ایم:

- بازی Battle Golf

- بازی Bejeweled Blitz

- بازی Beneath The Lighthouse

- بازی Blocky Highway

- بازی Breakneck

- بازی Cally’s Caves 3

لیست بهترین بازی های آیفون

بهترین بازی های ماجراجویی آیفون

خیلی از افراد به دنبال اکشن بودن نیستند و علاقه دارند که بازی های ماجراجویانه را تجربه کنند. بسیاری از طرفداران این سبک روحیه ی آرام و لطیفی دارند و از خشونت به دور هستند. با توجه به گستردگی انواع بازی‌های ماجراجویی و همچنین محبوبیت این بازی‌ها در این مطلب قصد داریم تا فهرستی از 6 بازی ماجراجویی برتر را برای گوشی‌های آیفون معرفی کنیم.

Brad’s Tale

بدون شک چنین بازی هایی سراسر معما هستند و جالب بودنشان نیز به همین خاطر است همچنین می تواند شما را به چالش بکشد. اگر به دنبال بازی از نوع ماجراجویی هستید، این بازی گزینه مناسبی برای شما است. می‌توانید ساعت‌های زیادی مشغول انجام این بازی باشید. نکته جالب در مورد این بازی این است که در میان 57 کشور، این بازی به عنوان اولین و برترین بازی ماجراجویی برای گوشی‌های آیفون شناخته شده است. قهرمان این بازی که کنترل آن در دست کاربر قرار دارد، Brad نام دارد. فردی سرکش و شجاع که به نبرد هیولا می‌رود. مکالمه‌های این بازی بسیار جالب و در بعضی از موارد کمدی و خنده‌دار است. شخصیت‌های زیادی وجود دارد که شما در مأموریت‌های پیشرو که تعداد آن‌ها کم نیست باید با آن‌ها مواجه شوید و بجنگید.

Broken Age

یکی دیگر از بازی هایی که بهتر است با آن آشنا شوید این بازی است. این بازی نیز مانند بازی قبلی لقب خاص‌ترین و برترین بازی برای گوشی‌های آیفون را در اپل استور به خود اختصاص داده است. سازنده این بازی شرکت Double Fine است. گرافیک بازی، جلوه‌های ویژه و افکت‌های صداگذاری آن به زیبایی انجام شده است و همین امر به محبوبیت این بازی افزوده است. قهرمان‌های بازی که vella Tartine و Shay Vota نام دارند، دو نوجوان با شخصیت بسیار ساده هستند. آن‌ها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند که برای عبور از آن‌ها باید بهترین استراتژی را انتخاب کنند. بازیکن برای کمک به هر دو می‌تواند بین‌ داستان آن‌ها حرکت کند و کنترل روند زندگی ‌آن‌ها را در دست گیرد. این بازی روی آیپد و گوشی‌های آیفون به خوبی اجرا می‌شود.

The Walking Dead

آیا تا به حال فیلم جذاب و هیجانی مردگان متحرک را دیده اید؟ این بازی جذاب بر اساس کتاب کمدی نوشته Robert Kirman ،Tony Moore و Charlie Adlard ساخته شده است. این بازی از نوع بازی‌های ماجراجویی چند بخشی است که توسط شرکت Telltale Games که یک استودیو آمریکایی است و قبلاً بازی‌هایی مثل Gmae of Thrones، Minecraft: Story Mode ،Batman: the Talltale Series و CSI games را در پرونده کاری خود دارد، ساخته شده است. این بازی به غیر از سیستم‌عامل iOS برای سیستم‌عامل اندروید، ویندوز، مک پلی استیشن‌ها و ایکس باکس نیز در دسترس است. اما با وجود اینکه داستان بازی یکشان است اما برخی از شخصیت‌های آن در برخی از این سیستم‌عامل‌ها متفاوت هستند. از دیگر بازی های ماجراجویانه جذاب می توان لیست زیر را نام برد:

- Her Story

- Republique

- Crime Fandango Remastered

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید