جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ردمی اسمارت تی‌ وی ایکس ۲۰۲۲ با صفحه ‌نمایش ۱۲۰ هرتز و قیمت ۴۲۰ دلار معرفی شد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
ردمی اسمارت تی‌ وی ایکس ۲۰۲۲ با صفحه ‌نمایش ۱۲۰ هرتز و قیمت ۴۲۰ دلار معرفی شد

همان طور که خودتان بهتر می دانید چند سالی است که برند شیائومی محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است و مخاطبان خودش را دارد. مشهورترین محصولی که دارد گوشی تلفن همراه می باشد اما تلویزیون نیز از محصولات خوب این برند به حساب می آید.  شیائومی در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) رسما از تلویزیون Redmi Smart TV X ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد که انتظار می‌ رود در سه مدل ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ روانه ‌ی بازار شود. شیائومی چندی پیش اعلام کرد که در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۰) از مدل‌ های جدید تلویزیون ‌های هوشمندش با نام تجاری ردمی در چین رونمایی خواهد کرد که با نام ردمی اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۲ شناخته خواهد شد.

جزئیات کامل تی ‌وی ایکس ۲۰۲۲

حال می خواهیم در این مقاله در رابطه با این تلویزیون جزییات بیشتری را بدانیم و با جزئیات آن به طور دقیق آشنا شویم. بر اساس گزارشات به دست رسیده می توان گفت که این شرکت تیزر تبلیغاتی این سری جدید تلویزیون هوشمند را منتشر کرده است که نشان می ‌دهد از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. به‌ گفته‌ ی شیائومی، هدف این شرکت «ایجاد نسل جدیدی از استانداردهای پرچم‌ دار برای جوانان» است. هنوز اطلاعات زیادی از سری آینده تلویزیون شیائومی در دسترس نیست؛ اما انتظار می ‌رود این شرکت مانند نسل قبل به هنگام عرضه، سه مدل ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ را روانه‌ ی بازار کند.

تا بوده همین بوده است که وقتی با نسل جدیدی از وسایل الکترونیکی رو به می شدیم توقعمان نیز از آن وسایل بالا تر می رود در رابطه با این محصول انتظاری که در مورد این این سری تلویزیون‌‌ هوشمند شیائومی وجود دارد این است که مجهز به صفحه ‌نمایش 4K با استاندارد +HDR10 باشد و مانند مدل‌ قبل، یعنی ردمی اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۰ از ویژگی ‌هایی مانند DTS Virtual X ،Dolby Audio ،Dolby Vision و MEMC بهره ببرد. طبق گزارش‌ منتشرشده، مدل سال گذشته با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی عرضه شد و انتظار می ‌رود مدل‌های جدید همین ویژگی را حفظ کنند.

مهم ترین ویژگی های اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۰

طبق معمول یکی از مهم ترین ویژگی ها قیمت محصول است که ردمی اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۰ در سال گذشته با قیمت پایه ‌ی حدود ۲۸۰ دلار برای مدل ۵۰ اینچی عرضه شد و انتظاری که برای این وجود دارد این است که قیمت پایه ‌ی مدل ۵۰ اینچی نسل جدید نیز زیر ۳۰۰ دلار باشد. برای کسب اطلاع دقیق از ویژگی‌ ها، انواع مدل‌ ها و قیمت تلویزیون هوشمند جدید شیائومی، باید چند روز دیگر منتظر رویداد رسمی معرفی این محصول باشیم. حال که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید و تا حدودی با ویزگی های این محصول آشنا شدید دیدگاه شما عزیزان درباره‌‌ی ردمی اسمارت تی‌ وی ایکس ۲۰۲۲ با مشخصات فوق و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز چیست؟

ردمی اسمارت تی‌ وی ایکس ۲۰۲۲ با صفحه ‌نمایش ۱۲۰ هرتز و قیمت ۴۲۰ دلار معرفی شد

بیشتر بخوانید: آیا لپ تاپ های شیائومی در رقابت برنده است؟

این محصول همانند دیگر محصولات موجود در بازار دارای مدل های گوناگونی است که هر کدام از این مدل ها با قیمت ها و ویژگی های متفاوتی عرضه خواهند شد. مدل ۵۵ اینچی ردمی اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۲ مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی با قیمت ۲۷۰۰ یوآن (۴۲۰ دلار) و مدل ۶۵ اینچی آن با قیمت ۳۵۰۰ یوآن (۵۵۰ دلار) فروخته خواهد شد. به ‌گزارش جی ‌اس ‌ام ‌آرنا، شیائومی امروز تلویزیون‌ ردمی اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۲ را با صفحه ‌نمایش ۱۲۰ هرتز در دو مدل ۵۵ اینچ و ۶۵ اینچ و ویژگی ‌های مخصوص مسابقات ورزشی و گیمینگ رونمایی کرد.

در ادامه به ویژگی های دیگر این محصول می پردازیم که به شرح زیر است، هر دو مدل به پورت HDMI 2.1 مجهز‌‌‌ند و به ‌لطف فناوری FreeSync Premium، از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و حالت خودکار با تأخیر کم پشتیبانی می ‌کنند؛ به ‌طوری‌ که هنگام اتصال کنسول بازی یا کامپیوتر به تلویزیون، به‌ صورت خودکار با تأخیر ۴ میلی‌ ثانیه به حالت گیمینگ تغییر پیدا می ‌کند. افزون ‌براین، با تماشای ویدئو یا برنامه‌ های تلویزیونی به نرخ ۱۲۰ فریم ‌بر ثانیه تبدیل می‌ شود.

همان طور که در بخش های بالاتر نیز به طور خلاصه گفته شد این تلویزیون از صفحه ‌نمایش 4K بهره می ‌برد و برای تعریف این تلویزیون می توان گفت که دارای 3،840 پیکسل افقی و 2.160 پیکسل عمودی است، در کل حدود 8.3 میلیون پیکسل. در مشخصات محصول تلویزیون، وضوح تصویر معمولاً به عنوان "3840 * 2160" برای تلویزیون ‌های 4K نشان داده می ‌شود. رزولوشن اصطلاحی است که به شما می ‌گوید چقدر این نقاط ریز یا پیکسل‌ ها با چه چگالی روی صفحه نمایش قرار گرفته ‌اند. پیکسل‌ های جداگانه برای تشکیل تصویری که در صفحه مشاهده می ‌کنید جمع می ‌شوند، بنابراین هرچه پیکسل بالاتر باشد وضوح تصویر را بالاتر می‌برد. "K" در 4K مخفف Kilo (1000) است، به معنای تلویزیونی که به وضوح افقی در حدود 4000 پیکسل دست یافته است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب یک تلویزیون دارا بودن یک سری استاندارد است که بر اساس گزارشات و اطلاعات به دست آمده خوشبختانه این تلویزیون استاندارد HDR و Dolby Vision پشتیبانی می ‌کند. صفحه‌ نمایش هر دو مدل محدوده رنگی DCI-P3 را تا ۹۴ درصد پوشش می ‌دهد و دقت رنگ بسیار زیادی دارد. این دو تلویزیون هوشمند MIUI TV 3.0 را روی تراشه ‌ای با چهار هسته Cortex-A73 به‌همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی اجرا می‌ کنند.

کلام آخر

در نهایت به ویژگی های معمول و ضروری این تلویزیون اشاره می کنیم. ردمی به دو بلندگوی ۱۲٫۵ واتی با پشتیبانی از Dolby Atmos نیز مجهز است. همچنین، میکروفون‌های آن می‌ توانند صدای شما را از راه دور برای فرمان ‌های صوتی تشخیص دهند. این دو مدل تلویزیون بدنه و پایه فلزی دارند. ردمی اسمارت تی ‌وی ایکس ۲۰۲۲ یعنی به میلادی و به شمسی از ۳۱ اکتبر ۹ آبان ۱۴۰۰در فروشگا‌ه‌ های خودِ شیائومی و JD.com در چین عرضه خواهد شد و درحال‌ حاضر، می ‌توان این تلویزیون‌ را با تخفیف ویژه ‌ای پیش‌ فروش کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید