جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مانیتور گیمینگ جدید برند سامسونگ

author منتشر کننده
بدون نظر 6 0
مانیتور گیمینگ جدید برند سامسونگ

مطابق روال همیشگی کمپانی های مشهوری مثل سامسونگ و ال جی و یا اپل مدام در حال تولید گجت ها و یا وسایل الکترونیکی جدید هستند تا بتوانند بهتر از دیروز به مردم خدمت کنند و امکانات و رفاه بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. این دفعه نوبت کمپانی مشهور سامسونگ است که محصولی جدید ارائه کرده و آن هم مانیتور گیمینگ می باشد. این مانیتور منحصر به فرد بوده و نرخ روشنایی 2000 نیت را به کاربران ارائه می ‌دهد. برند سامسونگ این مدل بسیار به روز از مانیتور های سری ادیسه به اسم ادیسه نئو جی 9 را ب تازگی ارائه کرده است که صفحه ‌نمایش آن 49 اینچ می باشد.  به جرئت می توان گفت که هم اکنون، سری مانیتور های گیمینگ ادیسه جی 9 سامسونگ در بین محصولاتی قرار گرفته است که از صفحه ‌نمایشی بسیار بزرگ بهره می ‌برند. در حقیقت، اگر به تجربه بازی ‌ها در مانیتوری با‌ کیفیت و برخوردار از صفحه‌ نمایشی بزرگ علاقه‌ مند باشید، سری ادیسه جی 9 انتخاب مناسبی برای شما است. مدل 49 اینچی این سری دارای رزولوشنی به نام دی کیو اچ دی می باشد؛ به‌ شکلی که انگار دو صفحه ‌نمایش با رزولوشن کیو اچ دی را در‌کنار یکدیگر قرار می ‌دهید و استفاده می ‌کنید.

مانیتور گیمینگ جدید برند سامسونگ

به ‌نظر می آید که با این اوصاف سامسونگ به ‌دنبال به عرضه در آوردن و معرفی مدل ‌های جدید با ویژگی ‌های بسیار خاص است. در واقع، نسخه 2021 مدل 49 اینچی سری ادیسه جی 9 با نام ادیسه نئو جی 9 (Odyssey Neo G9) از پنلی برخوردار خواهد بود که قدرت این را دارد که درجه روشنایی را تا حد ۲،۰۰۰ نیت برساند. به علاقه ‌مندان به نمایشگر جدید سامسونگ باید گفت مدل جدید این سری، یعنی ادیسه نئو جی ۹، کنتراست بیشتری را می تواند به آنان ارائه کند و این یعنی جزئیات دقیق تر و ظریف تری از سوژه‌ های موجود در محیط‌ ها و فضاهای تاریک را مشاهده خواهید کرد و بر همین اساس درک بهتری از محیط خود با ‌‌‌توجه ‌‌‌به میزان روشنایی محیط می ‌توانید داشته باشید.

همه چیز درباره مانیتور گیمینگ ادیسه نئو جی 9، 49 اینچی سامسونگ

معمولا میزان روشنایی مانیتور ها 420 نیت است؛ البته محصولاتی وجود دارند که روشنایی بالاتر از این مقدار را دارند. به طور مثال، روشنایی آیپد پرو مجهز به تراشه M1 چیزی حدودا بالاتر از ۱،۶۰۰ نیت است. با این اوصاف، داشتن مانیتوری با نرخ روشنایی ۲،۰۰۰ نیت می‌ تواند به گیمر ها تجربه بهتر و جذاب تری از بازی‌ های ویدئویی یا به طور کلی تصویر ها ارائه دهد.

بر اساس گزارش به دست آمده از تحقیقات، کمپانی سامسونگ برای ارائه این نرخ روشنایی از یک فناوری جدید به نام «کوانتوم متریکس» استفاده کرده است که البته در بعضی از تلویزیون ‌های محبوب‌ کیو ال ای دی از آن استفاده می ‌شود. در حقیقت، این تکنولوژی را می ‌توان در تلویزیون‌ های نئو کیو ال ای دی سامسونگ نیز پیدا کرد. فناوری مد نظر از نور پس ‌زمینه‌ای استفاده می ‌کند که رزولوشن بالاتری را در برابر فناوری‌ های دیگر پوشش می ‌دهند و نور را در طیف بیشتری ساطع می ‌کنند تا تضاد زیاد تری بین رنگ‌ های روشن و تیره وجود داشته باشد. مدیران شرکت کره ‌ای توضیحاتی در این رابطه داده ‌اند که به صورت این جمله است: «نمایشگر جدید سری ادیسه جی ۹ از پنلی با فناوری کوانتوم مینی ال ای دی استفاده می ‌کند. این فناوری اجازه می‌ دهد لایه ‌های نازک‌تر (در حد میکرومتر) و البته با تعداد بیشتری از ال ای دی در سطحی پنل قرار گیرد.»

نتیجه استفاده از فناوری این‌ مدلی نیز به زبان راحت ‌تر به ارائه رنگ‌ های روشن و تیره عمیق ‌تری در مقایسه ‌با نمایشگر هایی با پنل ‌های دیگر ختم شود. از زوایای دیگر سخت ‌افزاری می بایست گفت مدل جدید ادیسه نئو جی ۹ با مدل قبلی اش مشابه است. از میزان انحنا که به 1000R می ‌رسد تا نسبت ابعاد که برابر با ۳۲ به ۹ خواهد بود، همگی ویژگی ‌هایی اند که در سری فعلی ادیسه جی ۹ مشاهده کردیم.

ادیسه نئو جی ۹، ۴۹ اینچی مثل مدل قبلی از درگاه‌ های دیسپلی پورت ۱.۴ و اچ دی ام آی 2.1 استاندارد برخوردار اند که اجازه می‌ دهند انواع و اقسام کنسول‌ های خانگی و رایانه شخصی را به مانیتور جدید سامسونگ وصل کنید. میزان نرخ نوسازی و زمان پاسخ‌گویی نیز فرقی نکرده است و محصول جدید سامسونگ نیز شبیه ادیسه جی ۹ از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی ‌ثانیه برخوردار خواهد بود.

با در نظر گرفتن سایز بزرگ صفحه‌ نمایش این مانیتور، آپشن هایی برای انجام امور چند‌ وظیفه ‌ای اضافه شده تا مخاطبان آن ها از صفحه ‌نمایش ۴۹ اینچی بتوانند استفاده به صرفه تر و بهتری داشته باشند. اگر به خرید مدل جدید مانیتور سامسونگ علاقه‌ مند شده ‌اید، باید بگوییم برای زمان عرضه آن هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

همه چیز درباره مانیتور گیمینگ ادیسه نئو جی 9، 49 اینچی سامسونگ

در مورد قیمت نیز باید اشاره کنیم که مدل فعلی با قیمت ۱،۵۹۹ دلار وارد بازار شده است و انتظار داریم مدل 49 اینچی ادیسه نئو جی ۹ با ۹۰۰ دلار افزایش، با قیمت ۲،۴۹۹ دلار روانه بازار شود. البته افرادی که مانیتور جدید شرکت کره ‌ای را پیش‌خرید کنند، هدستی به قیمت ۲۹۹ دلار را به‌رایگان دریافت خواهند کرد. پیش ‌فروش ادیسه نئو جی ۹ ۴۹ اینچی از ۲۹ جولای (۷ مرداد) شروع خواهد شد؛ ولی همان گونه که گفتیم، زمان عرضه آن به بازار هنوز مشخص نشده است.

این سری از سری مانیتور ها، مدل ‌های متفاوتی دارند که از نقطه نظر صفحه ‌نمایشی دارای سایز کوچک‌ تری می باشند. با این وجود، سامسونگ تا به الان تعیین نکرده است که مدل جدیدی از سری ‌های دیگر به بازار عرضه خواهد شد یا خیر. مسلما موفقیت ادیسه نئو جی 9 می‌تواند تأثیر مهمی بر تصمیمات سران شرکت کره ‌ای بگذارد.

حالا در پایان با آگاه شدن از ویژگی های این مانیتور جدید نظر شما عزیزان چیست؟ آیا به خرید این مانیتور علاقه‌ دارید؟ نظرات و دلایل خود را در مورد این مانیتور جدید با ما و دیگر کاربران به ‌اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید