جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مانیتور خمیده 30 اینچی ردمی در چین به صورت رسمی عرضه شد

author منتشر کننده
نظرات (1) 2 0
مانیتور خمیده 30 اینچی ردمی در چین به صورت رسمی عرضه شد

ردمی شیائومی تا کنون چند مانیتور را به بازار عرضه کرده است و اکنون این شرکت یک مانیتور دیگر را در کشور چین به نام مانیتور خمیده 30 اینچی ردمی معرفی کرده است.

همانطور که از نام آن پیداست، این محصول یک مانیتور 30 ​​اینچی است و به جای صفحه نمایش تخت معمولی، این شرکت از طراحی منحنی برای صفحه نمایش استفاده کرده است. همچنین نشان‌دهنده اولین حضور این برند در بخش مانیتور منحنی است.

مانیتور منحنی 30 اینچی ردمی دارای صفحه نمایش 30 اینچی با رزولوشن WFHD 2560 در 1080 پیکسل، نرخ تازه سازی 200 هرتز، نسبت تصویر 21:9، وسعت رنگ 126٪ sRGB و پشتیبانی از DC Dimming و همچنین AMDSnc است.

مانیتور خمیده 30 اینچی ردمی

از نظر طراحی، این مانیتور دارای حاشیه‌های باریکی در سه طرف بالا، چپ و راست است اما حاشیه پایین کمی ضخیم‌تر است. همچنین دارای یک براکت است که می تواند برای مدیریت کابل مورد استفاده قرار گیرد. در مورد پورت‌ها، این محصول دارای دو پورت HDMI و یک رابط DP است.

اگرچه این نمایشگر اولین مانیتور منحنی از برند ردمی است، شرکت شیائومی قبلاً محصول مشابهی به بازار ارائه کرده بود. چند سال پیش، مانیتور گیمینگ خمیده Mi با طراحی مینیمالیستی عرضه شد.

مانیتور 30 ​​اینچی خمیده ردمی 1299 یوان قیمت دارد که تقریباً معادل 204 دلار می‌شود. این شرکت اعلام کرده است که این محصول از 8 آوریل برای خرید در بازار چین در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید