جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مخالفت گوگل با جداسازی کسب وکار تبلیغاتی اش در اروپا

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
مخالفت گوگل با جداسازی کسب وکار تبلیغاتی اش در اروپا

گوگل دیروز  دستور احتمالی رگولاتور آنتی تراست اتحادیه اروپا برای فروش کسب وکار تبلیغات آنلاین اش را  نقد و اعلام کرد چنین دستوری نامتناسب است و به صلاح شرکای تبلیغاتی اش نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اظهارات اولیور بتل مدیر گوگل و دن تایلر نایب رییس تبلیغات جهانی شرکت در حقیقت پس از پاسخ به اتهاماتی بیان شد که اتحادیه اروپا در ماه ژوئن ۲۰۲۳ میلادی به این شرکت آمریکایی وارد کرد.

بتل در این باره به خبرنگاران گفت:ٖ ما مخالف واگذاری هستیم. ما تصور نمی کنیم که این نتیجه مناسبی برای پرونده باشد. ما معتقدیم این بخش فوق العاده کارآمدی از تجارت مان است. همچنین این نوع راه حل در شرایط موجود نامتناسب است. ما در پاسخ به بیانیه اعتراضات آنها به کمیسیون اتحادیه اروپا همین موضوع را توضیح داده ایم.

کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد گوگل از سال ۲۰۱۴ میلادی از سلطه خود در صنعت فناوری تبلیغات آنلاین سواستفاده کرده است.

به گفته کمیسیون اتحادیه اروپا گوگل با تضمین آنکه ابزارهای واسطه گری اش در سمت خرید و فروش در مزایده ها سیستم AdX را ترجیح می دهند، از قدرت خود در بازار سواستفاده کرده است.

تایلور اعلام کرد: فعالیت در این صنعت به عنوان آگهی دهنده و ناشر آگهی یک روند معمول است و در این حوزه نیز چند رقیب وجود دارد. شرکت های متعددی وجود دارد که درزمینه کسب وکار تبلیغاتی با ما رقابت می کنند ؛ آمازون، مایکروسافت، کریتئو، کامکست و دیگران.

او در ادامه افزود: آنها پلتفرم های تبلیغاتی و ابزارهایی مشابه ما در حوزه آگهی دهندگان و ناشران را ارائه می کنند. اکنون این روند در صنعت متداول است زیرا به سود هر دو طرف است. فناوری های یکپارچه فراهم کردن ارتباطات با کیفیتی را تسهیل می کنند که آگهی دهنده و پیج ناشر متناسب را به یکدیگر پیوند می دهد.

در کارزار جدید گوگل با قانونگذاران، خطرات برای این شرکت بیشتر است زیرا بخشی از تجارت تبلیغاتی این شرکت را شامل می شود که ۷۹ درصد از کل درآمد سال گذشته آن را تشکیل داده است.

در سال ۲۰۲۲ میلادی درآمد تبلیغاتی گوگل از بخش سرویس های جستجو، جی میل، گوگل پلی، گوگل مپس، آگهی های یوتیوب و غیره به ۲۲۴.۵ میلیارد دلار رسید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید