جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

موزیک پلیرAvee Music Player، پر طرفدارترین نرم افزار پخش موسیقی؟

author منتشر کننده
بدون نظر 9 0
موزیک پلیرAvee Music Player، پر طرفدارترین نرم افزار پخش موسیقی؟

موزیک پلیرهای بسیاری در گوگل پلی و نرم افزارهای مایکت و یا بازار وجود دارند که نه تنها هیچ سودی برای کاربران ندارند، بلکه حجم بالای آن‌ها باعث شده تا علاقه مندان به موسیقی نتوانند آن‌ها را بر روی گوشی‌های خود نصب کنند. همچنین بسیاری از کاربران علاقه مندند تا موزیک‌های مورد علاقه خود را به صورت کلیپ در شبکه‌های اجتماعی منتقل کنند. لذا موزیک پلیر Avee Music Player این اجازه را می‌دهد تا ضمن داشتن محیطی جذاب، بهترین امکانات را برای شما فراهم کند.

موزیک پلیرAvee Music Player

موزیک پلیرAvee Music Player، پر طرفدارترین نرم افزار پخش موسیقی؟

موزیک پلیرAvee Music Player اگر چه دارای محیطی سبک و نرم برای پخش موسیقی در گوشی های شماست، جزو پر طرفدارترین نرم افزار پخش موسیقی نیز می‌باشد. به یقین، شما در شبکه های اجتماعی مانند: اینستاگرام دیده اید که بسیاری از افراد موسیقی‌های خود را به صورت ویدیو می‌گذارند. یکی از دلایل شهرت این نرم افزار رندر آهنگ‌های شما به صورت فیلم می‌باشد. سازنده این نرم افزار Daaw Aww است که کار خود را در عرصه تکنولوژی با شعار «تکنولوژی یعنی توانمندسازی جهانیان» آغاز کرد و ساخت نرم افزار Avee Music Player بی شک معجزه ای در دنیای مدرنیته بود. لذا این موزیک پلیر، رفته رفته خود را در دل کاربران و علاقه مندان موسیقی جا کرد و به جذاب ترین و پرطرفدارترین موزیک پلیر تبدیل شد.

موزیک پلیر Avee Music Player را بهتر بشناسیم

موزیک پلیرAvee Music Player در گوگل پلی با دریافت نمره 4.2 از 5، نشان می دهد که با استقبال زیادی از طرف کاربران رو به رو شده است. حجم این نرم افزار فقط 4 مگابایت است و در نسخه های لایت و آنلاک شده در اینترنت جهت دانلود تهیه شده است. موزیک پلیر Avee Music Player Lite تا کنون توسط 45 هزار نفر در گوگل پلی دانلود شده و رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است. اندروید مورد نیاز این نرم افزار 4 و 4.1 به بالاست که به کاربران اجازه می‌دهد تا ضمن داشتن سیستم عامل‌هایی قدیمی نیز به این نرم افزار دسترسی داشته باشند. لذا Avee Music Player از جمله نرم‌افزار‌هایی است که موزیک‌های شما را به صورت کاملاً متفاوت و با جلوه‌های جذاب و خاصی به نمایش می‌گذارد.

موزیک پلیرAvee Music Player

قابلیت‌های موزیک پلیرAvee Music Player

موزیک پلیرAvee Music Player از محبوب ترین فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا با داشتن قسمت «مرور پوشه ای» و یا «Library» دسترسی آسان تر و سریعتری به موسیقی های خود داشته باشید. کم حجم بودن این موزیک پلیر نشانه محدود بودن آن نیست، چرا که شما با یک گشت و گذار ساده می‌توانید پی ببرید که این موزیک پلیر از چه امکاناتی برخوردار است. شما همچنان می‌توانید موزیک های خود را به گونه ای تنظیم کنید که بر روی قفل صفحه نمایش موبایلتان هم ظاهر شود. از دیگر قابلیت های مفید Avee Music Player داشتن تایمر خواب هوشمند و دقیق در موزیک پلیر است که می‌تواند موزیک شما را در زمانبندی مناسبی قطع کرده و برنامه را ببندد. همچنین این موزیک پلیر قادر است از کنترل موسیقی توسط هندزفری‌های بی سیم پشتیبانی کند.

موزیک پلیرAvee Music Player

نحوه ذخیره سازی آهنگ‌ها به صورت فیلم در موزیک پلیر Avee Music Player

اما چگونه از طریق موزیک پلیرAvee Music Player آهنگ‌ها را به صورت فیلم ذخیره کنیم؟ همانطور که گفته شد، شما قبلا در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و واتساپ دیده اید که بسیاری از کاربران آهنگ‌هایی به صورت تصویری با افکت‌هایی جذاب منتشر می‌کنند. اگر شما موزیک پلیر Avee Music Player را در موبایلتان داشته باشید، این کار چندان هم مشکل نیست. فقط کافی است این موزیک پلیر را نصب کرده و در موزیک پلیر، آهنگ خود را انتخاب کنید و سپس در بخش ویژوالایزر، با زدن پنجره‌ی مربعی شکل بالای موزیک پلیر، انواع افکت‌ها و ویژولایزرها را بر روی موسیقی مورد علاقه خود پیاده کنید. همچنین شما می‌توانید در بخش Compsition ها که به شکل یک مداد در قسمت ویژوالایزر طراحی و جایگذاری شده، به صورت دلخواه افکت‌ها و رنگ‌های زمینه آهنگ‌های خود را انتخاب کنید و نقش و نگاری هنری به موسیقی های خود اضافه کنید. برای ذخیره موسیقی خود به شکل فیلم، کافی است بر روی آیکون ذخیره سازی بزنید و پس از انتخاب محل ذخیره و مشخص کردن کدک و بیت ریت، کلیپ خود را اکسپورت کنید. برای ذخیره آهنگ‌ها به صورت ویدیو در موزیک پلیر Avee Music Player پیشنهاد می‌شود نسخه لایت آن تهیه کنید و در قسمت ذخیره سازی، Video Codec را بر روی H264 و سپس Video height را بر روی 720 تنظیم کنید تا موزیک پلیر توانایی ذخیره موسیقی های شما را با بهترین کیفیت و با سرعت بالا جهت ذخیره، داشته باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید