جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نرم افزار VivaVideo، نرم افزار قدرتمند ویرایش فیلم در اندروید

author منتشر کننده
بدون نظر 6 0
نرم افزار VivaVideo، نرم افزار قدرتمند ویرایش فیلم در اندروید

همیشه کاربران علاقه دارند تا فیلم‌هایی که از طریق گوشی خود فیلمبرداری می‌کنند به صورت جذابی قطعه قطعه کنند و پس از چینش متنوع آن بر روی آن‌ها آهنگ گذاری کنند. قبل از پیدایش گوشی‌های هوشمند، تدوین و تبدیل فیلم‌ها از طریق نرم افزارهای Corel ،‌premiere و ... که برنامه هایی مخصوص سیستم‌های رایانه ای بودند صورت می‌گرفت. اما این کار بسیار به طول می‌انجامید. لذا کاربران علاقه مند بودند فیلم های گرفته شده توسط دوربینشان را بلافاصله در موبایل خود تدوین کنند. پس از طراحی و عرضه گوشی‌های اندروید پیشرفته، نرم افزارهایی در دسته تدوین فیلم ساخته شد که از جمله‌ی آن‌ها نرم افزار  VivaVideo بود. کاربران از طریق این نرم افزار ویدیوهای گرفته شده با دوربین خود را در کسری از ثانیه ویرایش می‌کردند.

نرم افزار VivaVideo، بی نظیر در ویرایش ویدئو در اندروید

نرم افزار VivaVideo یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش و تدوین ویدئوهای شما در موبایلتان به شمار می‌رود. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا هر تغییر دلخواهی بر روی ویدئوهای خود انجام دهید. از برش فیلم‌ها گرفته تا گذاشتن موسیقی بر روی آن‌ها، اضافه کردن نوشته‌ها و حتی ایجاد تغییرات نور و افکت، نرم افزار VivaVideo از زبان‌های فارسی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و توسط استودیوی برنامه سازی QuVideo طراحی شده است. قیمت این نرم افزار در گوگل پلی 4 دلار است. شما حتی می‌توانید این نرم افزار را به صورت رایگان در فضای اینترنت دانلود کنید. بنابراین از طریق این نرم افزار می‌توانید ویدیوهای خود را به خوبی تقسیم کنید، سپس قسمت‌های برش داده را به هم بچسبانید و موزیک های دلخواه خود را روی آن بگذارید.

نرم افزار VivaVideo

کاربردهای منحصر به فرد نرم افزار VivaVideo

از خصیوصیات بارز نرم افزار VivaVideo پشتیبانی از Multi Capture Modes می‌باشد که هیچ یک از برنامه‌های دیگر اندروید دیده نمی‌شود. در این نرم افزار بیش از 60 تا 70 افکت فوق العاده زیبا قرار داده شده که شما می‌توانید آن‌ها را بر روی ویدئو های خود اعمال کنید. ایجاد ویدیو کلیپ‌های جذاب از تصاویر گالری شما، امکان ادغام کلیپ‌های شما به همراه موسیقی، ذخیره سازی فیلم های ویرایش شده با بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن، در اختیار داشتن انواع تم‌ها از خصوصیات بارز افزار VivaVideo است. شما هم چنان می‌توانید به طور مستقیم از داخل برنامه ویدئو ویرایش شده خود را به در واتساپ، اینستاگرام و ... به اشتراک بگذارید.

نرم افزار VivaVideo از نگاه کاربران و گوگل پلی

نرم افزار VivaVideo با نام دیگری هم در سایت‌ها به چشم می‌خورد. VivaVideo Pro: Video Editor که هیچ تفاوتی با نسخه اصلی آن در گوگل پلی ندارد. تمامی کاربران نسبت به این نرم افزار علاقه نشان داده اند و و با کسب نمره 4.7 از 5 نشانه رضایت بیش از حد کاربران نسبت به این نرم افزار می‌باشد. گوگل پلی با عرضه این نرم افزار، راه را برای ارائه دسترسی تمامی کاربران به ویرایش ویدئویی در گوشی‌های اندروید باز کرد. اندروید مورد نیاز این برنامه 5 به بالاست و  تا حدود 11.218.390 نفر تا امروز این نرم افزار را دانلود کرده و در گوشی های اندروید خود دارند.

نرم افزار VivaVideo

آشنایی با محیط نرم افزار VivaVideo

با اجرای نرم افزار VivaVideo ابتدا به شما اجازه داده می شود که واترمارک و آگهی این برنامه را بردارید یا خیر. لذا شما تیک  برداشتن واتر مارک را بزنید. علی رغم آن، تیک های انتقال HD، زمان انتقال نامحدود، بدون آگهی، پاره چین، فریم کلیدی، استخراج موسیقی، علامت و پس زمینه های سفارشی، تغییر دهنده صدا و متون متحرک را هم بزنید و سپس روی رد کردن لمس کنید. اکنون برای شما دو گزینه بالا می‌آید که یکی ثبت و دیگری ویرایش است. در بخش ثبت، شما می‌توانید به فیلمبرداری بپردازید و ضمن فیلمبرداری از طریق این نرم افزار، ویدئوی خود را ویرایش کنید. اما در قسمت ویرایش، شما ابتدا وارد گالری می‌شوید و پس از انتخاب ویدئوی مورد نظر وارد بخش کوتاه کردن ویدئو می‌شوید که در آن می‌توانید ویدئوهای دیگری را بیفزایید، قیچی کرده و حتی کراپ کنید.

نرم افزار VivaVideo

سپس روی افزودن لمس  کنید و با انتخاب بعدی، وارد محیط ویرایشی نرم افزار شوید. شما می‌توانید حداکثر تا 5 دقیقه ویدئوهای خود را ویرایش کنید.

با نرم افزار VivaVideo چگونه ویدئوهای خود را ویرایش کنیم؟

پس از ورود به بخش ویرایش ویدئو نرم افزار VivaVideo مطابق با تصویر، محیط ویرایش ویدئو شما به سه بخش تقسیم می‌شود. ویرایش کلیپ، موسیقی و مضمون. در قسمت ویرایش کلیپ شاهد فیلترها، پس زمینه کوتاه کردن، شکافتن و ... هستیم و در بخش موسیقی می‌توانیم موسیقی خود را از بخش (برای افزودن موسیقی ضربه بزنید) انتخاب کنیم. در بخش مضمون‌ها هم می‌توان به پس زمینه‌ها و جلوه‌ها نشتی نور جهت اعمال روی ویدئو استفاده کرد.

نرم افزار VivaVideo

در بخش ویرایش ویدئو، فیلترها در واقع همان مضمون‌ها و افکت‌های نشتی نور هستند که بر تمامی فیلم شما تاثیر می‌گذارند. در بخش پس زمینه می‌توانید ویدئو خود را در اندازه‌های 1:1، 4.5 (اینستاگرام)، 16.9 یوتیوب و ... اندازه گیری کنیم. در بخش کوتاه کردن، فیلم‌ها را به طور دلخواه در زمان بندی خاصی برش می‌دهیم. بخش شکافتن مربوط به شکافت و قیچی یک قطعه ی انتخاب شده و در واقع Trim به شمار می‌رود. افزونه تغییر دهنده صدا که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده به شما اجازه می دهند تا افکت‌های صوتی خاصی را روی ویدئوهای خود اعمال کنید. در بخش کپی گرفتن می‌توانید از همین ویدئو یک کپی داشته باشید و در قسمت های سرعت، تنظیم و قطع صدا به ترتیب سرعت ویدئو خود و همچنین صداها را کاهش و افزایش دهید. بخش معکوس سازی و یا Reverb از بخش های ممتاز این نرم افزار است که ویدیوی شما را طی یک دقیقه برعکس می‌کند. حتی می توانید در قسمت چرخاندن از سبک روتیشن استفاده کنید و ویدئوهای خود را در درجه های مختلف بچرخانید.

آموزش استفاده از بخش موسیقی و جلوه ها در نرم افزار VivaVideo

در بخش دیگر نرم نرم افزار VivaVideo به جلوه‌ها برخورد می‌کنیم که در سمت چپ و پایین این نرم افزار گنجانده شده است. در این قسمت شما به تمامی فونت‌ها و برچسب‌ها، علامت‌ها و کلاژ تصویر دسترسی خواهید داشت و قادر خواهید بود متون خود را در هر ثانیه و دقیقه ای بر روی ویدئو خود اعمال کنید. علی رغم این قابلیت ها در این بخش می‌توانید از موسیقی چندگانه استفاده کنید و چند موسیقی و حتی صداهای ضبط شده خود را بر روی فیلم‌های خود بگذارید. نه تنها در این بخش قادر خواهید بود چند آهنگ را اضافه کنید بلکه می‌توانید با رفتن به بخش اضافه کردن موسیقی، موسیقی های اضافه شده را کراپ و قیچی کرده و سپس در زمان بندی مناسبی بر روی ویدئوهای خود اعمال کنید.

نرم افزار VivaVideo

در نهایت ویدئوی ویرایش شده را در سمت چپ بالای گوشی خود (قسمت اشتراک گذاری) ذخیره کنید. در این نرم افزار، ذخیره در گالری با کیفیت های 720 پی به بالا پشتیبانی می‌شوند. (اگرچه کیفیت‌های 720 پی و 1080 پی نیازمند به خرید درون برنامه ای نرم افزار است).

نرم افزار VivaVideo

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید