جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نمایش تبلیغات در اپ استور اپل بیشتر می شود

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
نمایش تبلیغات در اپ استور اپل بیشتر می شود

اپل طی روزهای آینده و از ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی اپل دو دسته تبلیغات آنلاین جدید به فروشگاه اپلیکیشن خود اضافه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، طبق ایمیلی که نشریه «مک رومرز» رصد کرده، این شرکت تصمیم دارد در تمام کشورها به غیر از چین در گزینه «تودی»(Today) و در بخش انتهای فهرست اپلیکیشن ها، فضای تبلیغاتی را بفروشد. این تبلیغات پس از ارائه شامل یک آیکون با پس زمینه آبی هستند که آنها را از بقیه توصیه ها جدا می کند.

هرچند اپل از سال ۲۰۱۶ میلادی تبلیغات آنلاین در اپ استور را می فروشد، اما گزینه «تودی» قبلا برای ارائه توصیه از سوی تیم ویراستاری شرکت اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی برترین اپلیکیشن‌های آیفون سال 2019

در صفحه پشتیبانی اپل آمده است: با افزوده شدن تب تبلیغاتی «تودی» اپلیکیشن مورد نظر به طور برجسته در صفحه اول اپ استور نمایش داده می شود و به این ترتیب برخی از کاربران محتوا به محض بازدید از اپ استور آن را مشاهده می کنند.

اپل نخست در جولای امسال اعلام کرد تبلیغات را در گزینه«تودی» ارائه می کند. این اقدام بخشی از تلاش اپل برای گسترده تر کردن کسب و کار تبلیغاتی اش است.

طبق گزارش جدیدی ازبلومبرک، این شرکت امیدواز است در چند سال آینده درآمدسالانه خود از تبلیغات را تقریبا ۳ برابر کند و به ۱۰ میلیارد دلار برساند. اپل علاوه بر تبلیغات بیشتر در اپ استور، تصمیم دارد قابلیت «جستجو برای تبلیغات در مپس » را در آینده نزدیک ارائه کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید