جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نوشیدنی های معجزه آسا برای سلامتی بدن

author منتشر کننده
نظرات (1) 7 0
نوشیدنی های معجزه آسا برای سلامتی بدن

نوشیدنی‌­های معجزه آسا برای سلامتی بدن آن دسته از نوشیدنی­‌هایی هستند که نه تنها می‌توانند برای سلامتی بدن مفید واقع شوند و با بیماری‌ها مبارزه کنند، بلکه می‌توانند تاثیرات چشم‌گیری در ظاهر فیزیکی افراد از جمله پوست و وزن آن‌ها داشته باشند. نوشیدنی­‌هایی که خواص معجزه آسایی دارند و طعم بی­نظیرشان تا مدت‌ها در ذهن افراد باقی می‌ماند. نوشیدنی‌های طبیعی که به راحتی در منزل آماده می‌شوند و در دسترس افراد قرار می‌گیرند.

نوشیدنی های معجزه آسا

نوشیدنی­های معجزه آسایی که وزن بدن را کاهش می‌دهند

از نوشیدنی‌­های معجزه آسا که وزن بدن را کاهش می­‌دهند می­توان به آب چغندر و آب کرفس اشاره کرد. آب چغندر سرشار از فسفر، پتاسیم، ید، آهن، کلسیم، گوگرد و مس است. این نوشیدنی معجزه آسا علاوه بر آن که می‌تواند فشار خون و حملات قلبی را کاهش دهد، با رادیکال‌های آزاد بدن، سرطان و کم خونی مقابله کند و مغز را جوان نماید، می‌تواند باعث کاهش وزن و افزایش تناسب اندام شود، چرا که کالری کمی دارد و نوشیدن آن باعث افزایش دریافت فیبر و احساس سیری در افراد می‌شود. آب کرفس نیز شامل ویتامین‌های A، B، C و K می‌باشد که هم در جوانسازی و کاهش چین و چروک پوست موثر است و هم این که کالری بسیار کمی دارد و می‌تواند به عنوان یک چربی سوز بسیار قوی چربی‌های اضافی بدن را بسوزاند و وزن را کاهش دهد.

نوشیدنی های معجزه آسا

نوشیدنی­‌های معجزه آسا که بدن را تقویت می­‌نمایند

از نوشیدنی‌­های معجزه آسا که بدن را تقویت می­‌نمایند می‌­توان آب هویج و آب شلغم را نام برد. آب هویج سرشار از منگنز، ویتامین K، پتاسیم، فیبر غذایی، فسفر، ویتامین های B1، B2 و B6 است. این نوشیدنی معجزه آسا سیستم ایمنی بدن، پوست، مو، ناخن و بینایی را تقویت کرده و قلب را سالم نگه می دارد. از طرفی با بیماری‌­هایی نظیر سرطان و دیابت مبازره می‌کند. آب شلغم نیز نوشیدنی معجزه آسای دیگری است که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و مواد مغذی همچون ویتامین C می‌­باشد که می‌تواند در درمان سرماخوردگی، پوکی استخوان و گلو درد مفید باشد. علاوه بر آن آب شلغم به تقویت قوای جنسی مردان و زنان کمک می‌نماید.

نوشیدنی های معجزه آسا

نوشیدنی­‌های معجزه آسایی که با بیماری‌ها مبازره می‌کنند

از جمله نوشیدنی­‌های معجزه آسایی که با بیماری­‌ها مبارزه می­‌کنند، آب زرشک است. آب سرشار از آنتی اکسیدان، پروتئین‌ها و مواد مغذی است از طریق کاهش میزان قند خون و اوره، درمان سنگ کیسه صفرا و آفت دهان، تنظیم فشار خون، درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، کمک به عملکردهای صحیح کبد، درمان عفونت‌های بدن، درمان سیاتیک، درمان اسهال و تب و درمان مشکلات پوستی و روماتیسمی با بیماری‌ها مبازره کرده و به سلامتی بدن کمک می‌نماید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. کوتاه و مفید بود.خیلی ممنون از نویسنده گرامی

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید