جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نیسان برندی موفق در میان خودرو ها

author منتشر کننده
نظرات (3) 18 0
نیسان برندی موفق در میان خودرو ها

با شنیدن برند نیسان در میان خودروها عموما تعدادی خودروی مطمئن و با کیفیت را به یاد می­‌آوریم. از نیسان­‌های غول پیکر تا محصولات جدید این کارخانه همگی جزو ماشین­‌های با کیفیت و اصیل دنیا محسوب می­‌شوند. امروزه با وجود نیسان اسپرت در طرح­‌ها و رنگ‌­های مختلف این برند رقیبی جدی برای گران­‌ترین برندهای خودرو تبدیل شده است. نیسان یک شرکت ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران خاص خودش را دارد و موفقیتش را مدیون طراحی‌­های زیبا و کیفیت بالای این کمپانی است. در کنار بهترین برندهای خودرو این برند بعنوان ششمین کارخانه خودروسازی دنیا به حساب می‌­آید.

نیسان

علل موفقیت نیسان

کارخانه‌­های مهم و محبوب دنیا موفقیت‌شان را مدیون گوش­‌های شنوایشان هستند. صاحبان و طراحان کارخانه‌­ها با ارائه محصولاتشان به دنیا و انعکاس گرفتن نظرات مردمی، ایده‌­ای را تغییر یا ثابت نگه می‌­دارند. در طول تاریخ کم نبوده کارخانه­‌هایی که با اجتماعی هرچند کوچک از نظرات منفی از هم پاشیده شده است. پس یکی از دلایل موفقیت نیسان نیز شنیدن نظرات مثبت و منفی مردم است. نیسان طیف وسیعی از سلایق و سنین را شامل می­‌شود. ماشین‌­های نیسان از بزرگ و کوچک، اسپرت و کلاسیک همگی جزو زیباترین و باکیفیت‌ترین برندهای دنیا به حساب می‌­آیند.

بهترین‌های نیسان

بهترین­‌ها معمولا از منظر هر شخص متفاوت است. برای مثال نیسان تیانا در زمان ورودش با استقبال زیادی روبرو شد. این ماشین با طراحی زیبا و کلاسیکی که داشت طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. اگر بخواهیم از ماشین­‌های باکیفیت نیسان نام ببریم نمی­‌توانیم نام مایکرو سوپر توربو را نبریم. این ماشین کوچک در سال‌های گذشته بعنوان محبوب­‌ترین و باکیفیت‌ترین ماشین در دسترس عده‌­ی زیادی از مردم بود. داتسون نیز با ظاهر زیبا و دل‌فریبش مناسب جوانان نسل‌­های گذشته و محبوب آن‌ها بود. امروزه نیسان مدل‌های متنوع و بسیار جذابی را وارد کرده است که یکی از آن‌ها جی تی آر است.

ویژگی‌های خاص نیسان

نیسان طراحی‌­های خاص و زیبایی را مد نظر دارد و همیشه علاوه بر کیفیت بالای خودروهایش، محصولاتش بسیار باکیفیت و مطمئن است. برای مثال نیسان جوک یک ماشین شاسی بلند با طراحی بی نظیر در و پنجره‌­ها و چراغ‌­ها از محبوب­‌ترین محصولات نیسان به حساب می‌­آید. در هر نوع ماشین نیسان بسته به هزینه‌­ای که برای ماشین پرداخت می­‌کنید، خودروی شما دارای آپشن­‌های خاصی است. برای مثال جوک با حداکثر سرعت ۲۰۰ دارای کیسه هوا، سیستم کنترل دینامیکی، تهویه اتوماتیک، آینه‌­های جمع شونده کناری، سانروف و سایر امکانات دیگر است.

بهترین ماشین نیسان

بهترین‌­های نیسان به شرایط استفاده کننده مثل سن، نهایت انتظاری که از خودرویش دارد، هزینه‌­ای که می­‌تواند پرداخت کند و ... بستگی دارد. از ماشین­‌های قدیمی نیسان همگی ماشین­‌هایی بودند که سالیان طولانی مورد استفاده قرار می­‌گرفت. امروزه نیسان وارد کننده خودروهای اسپرت و شاسی بلند، کلاسیک و انواع مختلف دیگر است. نیسان سیلویا در انواع مختلف از دیگر محصولات نیسان است که بسیار پرطرفدار است. نیسان پولسار نیز از انواع قدیمی نیسان و جزو ماشین‌­های بسیار باکیفیت محسوب می‌­شد. ایکس تریل جزو محصولات جدید و بسیار باکیفیت این کمپانی چندماهی است که وارد ایران شده است.

گستره قیمت نیسان

طیف قیمت نیسان بسیار متفاوت است اما بطور کلی جزو ماشین‌­های تقریبا گران به حساب می‌­آید. این محصول نسبت به برترین برندهای ماشین مثل بی ام و و بنز کمتر گران است اما نسبت به ماشین­‌های هم قیمتش گزینه بسیار مناسبی است. با خرید نیسان می‌­توانید تضمین کنید که خودرویی را برای چندسال پیاپی استفاده خریداری کرده‌­اید. معمولا نیسان ماشین بسیار پرقدرت و محکمی است و در طراحی­‌های گوناگون و زیبایی که ارائه می­‌شود مناسب برای هم بانوان و هم آقایان در سنین مختلف است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (3)

  1. نیسان ماکسیما واقعا شاهکاری از نیسان بود که دیگه نمونه ی از اون نیست

  1. نیسان GTR واقعا شتاب خوبی داره . با تشکر

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید