جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل نمایشگر بسیار باکیفیتی خواهد داشت

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل نمایشگر بسیار باکیفیتی خواهد داشت

اپل در حال آماده شدن برای معرفی نسل اول هدست واقعیت ترکیبی خود است که اخیرا آن را برای اعضای هیئت مدیره به نمایش گذاشته بود. اما اکنون اطلاعاتی درباره نسل دوم این محصول منتشر شده و گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند برای نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی خود، از نمایشگری با تراکم 4000 پیکسل در هر اینچ (PPI) استفاده کنند.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که انتظار می‌رود پنل‌های micro-OLED نسل دوم هدست‌های اپل توسط ال‌جی تولید شود. اکنون وب‌سایت Patently Apple در گزارش خود ادعا می‌کند که شرکت سازنده مستقر در کره جنوبی، از ماسک فلزی با وضوح فوق‌العاده بالا (FMM) AP Systems برای نسل دوم هدست اپل استفاده خواهد کرد.

 نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل نمایشگر بسیار باکیفیتی خواهد داشت

هدست واقعیت ترکیبی

طبق این گزارش، AP Systems برای توسعه پنل‌هایی با وضوح 4000 پیکسل در هر اینچ تا سال 2024 منصوب شده است. طبق شایعاتی که وجود دارد، اپل در همان سال، عینک‌های واقعیت افزوده و نسل دوم هدست AR خود را وارد بازار خواهد کرد. البته عرضه این دو محصول هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

بر اساس گزارش‌هایی که وجود دارد، اپل در سپتامبر سال 2021 نمونه‌های FMM شرکت AP Systems را برای استفاده در هدست واقعیت ترکیبی خود درخواست کرده بود.

گفته می‌شود که AP Systems اکنون قصد دارد کارخانه جدیدی در شهر چئونان کره جنوبی تاسیس کند.

 نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل نمایشگر بسیار باکیفیتی خواهد داشت

بیشتر بخوانید: ال‌جی برای ساخت نمایشگر نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی اپل آماده می‌شود

ویژگی‌های پنل هدست واقعیت ترکیبی اپل

لازم به ذکر است که این پنل توسط وزارت تجارت، صنعت و نیرو برای توسعه فناوری میکرو OLED نمایشگرهای با وضوح بالا تعیین شده است. این پنل‌ها همچنین روشنایی بسیار بالایی دارند و در برنامه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در نهایت باید اشاره کرد که دستیابی به چنین فناوری آسان نیست. AP Systems برای این منظور باید تجهیزات لیزری جدیدی داشته باشد و همچنین از برخی فرآیند‌های قدیمی خلاص شود.

انتظار می‌رود تا به‌زودی جزئیات بیشتری درباره هدست‌های اپل منتشر شود. اخیرا گفته شده بود که کارگردانان هالیوود برای این دستگاه محتوا می‌سازند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید