جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا از آسایشگاه کهریزک شروع شد

author منتشر کننده
نظرات (4) 8 0
واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا از آسایشگاه کهریزک شروع شد

واکسیناسیون سالمندان، جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها در روز پدر، سالروز ولادت مولای متقیان علی (ع)، ساعاتی پیش با حضور وزیر بهداشت در آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در ادامه فاز یک واکسیناسیون علیه بیماری کرونا و به دنبال آغاز واکسیناسیون کادر درمان، واکسیناسیون سالمندان، جانبازان و کارکنان آسایشگاه‌ها نیز در روز پدر، سالروز ولادت مولای متقیان علی (ع)، ساعاتی پیش با حضور وزیربهداشت در آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شد.

ظرف هفته پیش رو با ادامه واکسیناسیون خط مقدم کادر درمان و سالمندان و جانبازان مقیم آسایشگاه‌ها، تا قبل از نیمه اسفندماه 99، واکسیناسیون مرحله اول 110 هزار نفر از افراد گروه هدف فاز یک انجام خواهد شد که تنها 0.2 درصد کل جمعیت هدفی است که تا پایان برنامه واکسیناسیون باید واکسینه شوند، همچنین واکسیناسیون دوز دوم دریافت‌کنندگان واکسن نیز 12 اسفندماه 99 طبق برنامه زمان بندی و سه هفته بعد از دریافت دوز اول انجام خواهد شد؛ تلاش بر این است که با محموله‌های بعدی واکسن که ظرف روزهای آتی به تدریج وارد کشور خواهد شد، تا قبل از سال جدید، واکسیناسیون در گروه‌های هدف فاز یک انجام شود و با شروع سال جدید شاهد واکسیناسیون گروه‌های هدف فاز دو به ترتیب اولویت مندرج در سند ملی واکسن کرونا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (4)

  1. ان شاءالله زودتر این بیماری از دنیا بره و همه در کنار هم سلامت باشن. بتونن راحت در کنار هم باشن و به هم ابراز محبت کنن. از کنار هم بودن، لذت ببرن.

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید