جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

پودر تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات تولید شد

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
پودر تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات تولید شد

محققان کشور موفق به تولید پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات شدند که موثر در کاهش مرگ و میر کرونا است.

عارف خلخالی مجری طرح تولید پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات، با نام اختصاری (NBS) به عنوان یک مکمل طبیعی تاثیرگذار در درمان بیماری حاد کووید ۱۹ در دو بیمارستان سینای همدان و امام خمینی تهران، انجام شد.

وی عنوان کرد: نتایج کارآزمایی بالینی این ماده غذایی نشان داد که می تواند ۵۰ درصد مرگ و میر بیماران شدید کرونایی را کاهش دهد.

خلخالی افزود: همچنین در استفاده از این ماده می تواند در افزایش اکسیژن خون در حد نرمال، افزایش لنفسیت ها در بدن بیماران، کاهش التهاب بدن، آنزیم های کبدی و قلبی، دمای بدن و کاهش مدت بستری بیماران تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید: شناسایی یک بیمار مبتلا به زیرسویه جدید در تهران

وی گفت: در مورد این مکمل غذایی با عنوان سپر زیستی تغذیه ‌ای (NBS) حدود ۱۰ مقاله دیگر در مورد درمان سایر بیماری‌ها در ژورنال‌های معتبر اروپایی و امریکایی چاپ شده است.

این محقق ادامه داد: مقاله این طرح بعد از مجله ISI مرزهای ایمونولوژی (Frontiers in Immunology) کشور سوئیس، در مجله ISI میکروبیال پاتوژنز (Microbial Pathogenesis) آمریکا با رتبه Q۲ و ایمپکت ۴ که توسط انتشارات ELSEVIER به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید