جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چرا طلا برای آقایان بد است؟

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
چرا طلا برای آقایان بد است؟

همان طور که می دانید طلا فلزی است با طبیعت گرم و تر و با سازگاری بالا که حتی متخصصین از طلا به عنوان پایداری در مقابل خوردگی اعضای بدن استفاده می‌ کنند. اگر طلا در داخل بدن قرار بگیرد هیچ نوع واکنش شیمیایی نشان نمی‌ دهد و در واقع می توان گفت بدن انسان هیچ مشکلی با طلا ندارد. این فلز انعطاف ‌پذیری بالایی دارد و به همین خاطر از آن برای درست کردن انواع مختلف قطعات پزشکی که نیازمند دقت بالا هستند استفاده می‌ شود.

چرا طلا برای مردان مضر است؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا طلا برای آقایان ضرر دارد و یا اصلا این جمله صحت دارد یا نه!

اگر کنجکاو هستید که بدانید دقیقا قضیه از چه قرار است پس با ما همراه باشید. طبق تحقیقات انجام شده، در مردان نسبت به زنان گلبول‌ های سفید خون بیشتر است. و در صورتی که بدن مردان با طلا تماس برقرار کند تعداد گلبول ‌های سفید خون بالاتر می رود. شاید با خودتان بگویید چه عیبی دارد که تعداد گلبول های سفید بالاتر برود مشکل اینجاست که با بالا رفتن تعداد آن ها فضای کافی برای گلبول های قرمز کم می شود و در حقیقت تعداد گلبول های قرمز است که پایین می آید و ما را نگران می کند.

در نتیجه طلا در مردان موجب بهم ریختن اعتدال بین گلبول‌ های سفید و قرمز خون می گردد. این موضوع کم‌ خونی را در مردان ایجاد می کند و سبب سرطان خون شده که همه ی این ها در اثر اختلال در گلبول ‌های بدنشان ایجاد می ‌شود. همچنین استفاده از طلا برای مردان به علت داشتن تشعشعات مضر دارای تاثیر منفی بر روی هورمون های جنسی مردان است.

چرا طلا برای مردان مضر است؟

حالا سوال دیگری پیش می آید که پس چرا طلا برای بانوان خوب است؟

با تحقیقاتی که روی ساختار بدن زنان صورت گرفته است، شواهد گویای آن است که یک سری تفاوت های کوچک در ساختار بدن زن و مرد موجود است. طلا اشعه‌ هایی دارد که از پوست بدن عبور می کند و سپس روی گلبول ‌های بدن تاثیر خود را می‌ گذارد. بدن زنان حاوی لایه ای چربی بین پوست و گوشت است، اما در بدن مردان این لایه نیست. به خاطر وجود این لایه که مثل محافظ عمل می کند سدی محکم در برابر اشعه‌ های مضر طلا در بدن زنان ساخته می شود. از طرفی دیگر خانم ‌ها به دلیل زیبایی طلا به آن علاقه دارند، اما به طور ناخود آگاه طلا تاثیرات مثبت و خواص درمانی متعددی برای خانم ها دارد.

مکانیسم عملکرد طلا بر بدن

اگر بخواهیم در مورد رابطه طلا با سلامت انسان صحبت کنیم باید بگوییم که طلا از گذشته های دور در زندگی انسان ها بوده و اهمیت زیاده داشته است. در علم طب سنتی طلا در خانم ها موجب افزایش گرما در بدنشان می شود. در قدیم زمانی که زنی به خاطر ترس و یا وحشت غش می ‌کرده و یا فشار خون او افت داشته تکه هایی از طلا را در ظرف آب می ‌انداختند و با قاشق در آب هم می ‌زدند و به خورد او می ‌دادند تا او را درمان کنند. جالب اینجاست که این روش وتقعا تاثیر گذار بود و زنان به هوش می آمدند! بعد از مدتی محققان فهمیدند که این موضوع صحت دارد و روشی علمی است.

طلا و جنبه های سلامت آن

در زیر با چند مورد از خواص استفاده از طلا را ذکر می‌کنیم:

درمان زخم معده با طلا

شاید این جله کمی عجیب به نظر برسد اما دانشمندان ثابت کرده اند که طلا توانایی بهبود زخم معده را دارد و همچنین عفونت را کنترل می کند. در صورتی که حلقه ی طلا روی انگشت دستتان سیاه می شود میتواند نشان دهنده ی بیماری شما باشد.

تنظیم دمای بدن و طلا

طلا می تواند بدن شما را خنک نگه دارد. علی الخصوص در مورد خانم هایی که در دوران یائسگی هستند و دمای بدنشان به طور طبیعی بالاتر از سایر افراد می باشد، اما تحقیقات نشان داده که طلا باعث معتدل ساختن دمای بدن می شود.

کاستن فشارهای عصبی و تزریق آرامش بدن در اثر استفاده از طلا

طلا بر ناهنجاری غددی و عصبی موثر است و همچنین فشارعصبی در خانم ها را کم می کند. طلا انرژی مثبت دارد و موجب ارتعاش گرم و تولید آرام برای بدن می شود که این موضوع به بهبودی امراض بسیار کمک می کند. به این دلیل که وقتی بدن آرام است عروق خونی در سلول ها باز می شوند و خون به آسانی می تواند داخل بافت های بدن به حرکت در بیاید. وقتی که خون حرکت می کند سلول های جدید با سلول های مرده قدیمی جا به جا می شوند و بدن سلامتی خود را دوباره به دست می آورد. نکته ی جالب دیگر اینجاست که با دست کردن انگشتر طلا، برقراری ارتباط با مردم راحت تر می شود. به همین دلیل جواهرات و انگشتر طلا سلامت عاطفی شما را بالا می برند و به شما احساس آرامش دست می دهد.

کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس با طلا

زندگی پر است از موقعیت های پر اضطراب و گاها، امکان دارد که شما استرس زیادی داشته باشید. در زمان هایی که که چنین خلق و خویی دارید، جواهرات طلا بپوشید زیرا می توانید با این کار بر روحیه بد خود غلبه کنید. طلا علاوه بر کاستن استرس، اعتماد به نفس شما را هم تقویت می کند.

کاهش فشار خون و درمان آرتروز با طلا

طلا می تواند فشار خون را پایین آورده و درد مفاصل زانو را نیز کاهش دهد.

طلا به عنوان تقویت کننده قلب

طلا می تواند به شما در حل بیماری های قلبی کمک شایانی کند.

معالجه پیری پوست با طلا

پزشکان پوست اعتقاد دارند که طلا دارای قدرت حیرت انگیزی به جهت شفابخشی پوست می باشد. محصولات درمانی زیادی برای پوست وجود دارند که از طلا به عنوان محتویات تشکیل دهنده آن، بهره می گیرند.

چرا قیمت طلا بالاست؟

اگر بخواهیم دلیل بالا بودن قیمت طلا را بدانیم باید در مورد ویزگی های منحصر به فرد آن صحبت کنیم. اول از همه علت اصلی گران قیمت بودن طلا دانش زمین ‌شناسی آن است. با اینکه طلا در اغلب کشورها پیدا می‌شود اما با این اوصاف باز هم بسیار کمیاب و نادر است. استخراج کردن و یا کشف طلا از معادن نیاز به نیروی کاری قدرتمند و قوی دارد و به آسانی به دست نمی آید پس طبیعی است که قیمت بالایی داشته باشد. در حقیقت باید طلا را از خاک تصفیه کرد که این کار یک کار بسیار پرزحمت است.

اگر به لیست کمیاب ‌ترین فلزات دنیا نگاهی بیندازید، می بینید که طلا هفتمین فلز کمیاب جهان می باشد.  با تحقیق درمورد این موضوعات می توانید به آسانی پی ببرید که کمیاب بودن هر چیزی قیمت آن را بالا می برد زیرا علاوه بر سخت به دست آمدن عدم حضور آن موجب افزایش قیمت خواهد شد.

در گذشته مصریان باستان شدیدا به طلا علاقه داشتند و فراعنه جواهراتی از جنس طلا برای پوشش خود انتخاب می‌ کردند. علاوه بر این مردم از طلا به عنوان کالایی جهت داد و ستد استفاده می‌ کردند و هر قطعه طلا دارای ارزشی معادل دو قطعه نقره داشت. احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که پس به خاطر گران ‌قیمت بودن است که طلا برای مردم دارای ارزش و اهمیت است، اما نه لزوما هر چیزی که برای مردم ارزشمند می باشد، قیمت بالایی ندارد.

طلا سرمایه ای اقتصادی و یا پس اندازی امن

علاوه بر دلایلی که در بالا برای خرید طلا ذکر کردیم دراین قسمت می خواهیم در مورد سرمایه گذاری بر روی این فلز و عنصر کمیاب صحبت کنیم. طلا در حقیقت یک "پس انداز امن " است و سلطان فلزات شناخته می شود و دارای ارزش بالایی نسبت به فلزات دیگر است و به همین دلیل قدرت خرید خود را برای همیشه حفظ می کند.

این فلز کمیاب برای سرمایه گذاری گرینه ای به دلایل زیر بسیار مناسب است:

- طلا درطول تاریخ همیشه برای مردم جذاب بوده پس هیچوقت مخاطبانش را از دست نخواهد داد.

- از گذشته تا به امروز طلا نشانه ثروت و قدرت بوده و خواهد بود.

- طلا شکل ظاهری خودش را برای سالیان سال حفظ می ‌کند و در مقابل خوردگی و زنگ‌ زدگی مقاوم است پس به راحتی میتوانید سالیان سال طلا را در کنار خود نگه داری کنید.

- زیبا بودن و جذابیت طلا غیر قابل انکار است و هر کسی را به خود جذب می کند و شما هر زمان که قصد فروش داشتید به راحتی می توانید نسبت به فروش آن اقدام کنید.

- طلا هم به‌ عنوان ارز و هم پول استفاده می شود و به همین دلیل در اکثر کشور ها طلا یک پشتوانه پولی و مالی به حساب می آید.

- از بهترین ویژگی های این فلز کمیاب این است که ارزش طلا همیشه ثابت است و به همین خاطر بسیاری از مردم طلا را می خرند و نگهداری می ‌کنند. البته ناگفته نماند که اخیرا ارزش طلا نوسان بسیار بالایی داشته است. حتی در گذشته کاهش چشم گیری برای طلا رخ داده است آن هم در قرن شانزدهم میلادی بوده که به خاطر کشف طلای زیاد در آمریکای جنوبی به وسیله ی استعمارگران اروپایی، قیمت طلا دچار افت قیمتی شدیدی شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید