جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چطور برای راه‌اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
چطور برای راه‌اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟

نویسنده کتاب «کسب و کارَت را قورت بده!» گفت: یکی از محورهای مورد اشاره در کتاب این است که چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟

حسن‌ایمانی نویسنده کتاب «کسب و کارت را قورت بده!» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این کتاب گفت: عامل اصلی رشد و ترقّی بازار کسب و کار در جهان، از دیرباز تاکنون، ایده‌ها و خلاقیت‌هایی بوده که افراد ترقّی خواه و صاحبان کسب و کارهای مستقل از خود بُروز داده‌اند.

ایمانی با اشاره به اهداف این کتاب افزود: بر کسی پوشیده نیست که ورود به بازار کار، جز لاینفکی از زندگی بسیاری از انسان هاست. حالا این وسط برخی افراد وارد مشاغل وابسته دولتی می‌شوند و برخی برای خود کسب و کار مستقلی راه می‌اندازند که هدف و روی سخن کتاب با افراد ترّقی خواهی است که کسب و کار مستقلی برای خود دارند. این کسب و کارها می‌توانند در بخش‌های توزیعی، خدماتی و تولیدی دسته بندی شوند.

ایمانی گفت: در این بین برخی افراد، کسب و کار خود را از یک کارگاه به یک کارخانه توسعه می‌دهند، برخی به همان کارگاه کوچک تولیدی بسنده می‌کنند، برخی بر اساس خدمات نوین خود به درآمدهای خوبی می رسند یا عده‌ای با ثبت اختراع دست به ایجاد یک کسب و کار نوپا می‌زنند و یا برخی نیز برای کسب و کار مستقل خود به مشارکت روی آورده یا با بهره گیری از تجربه نسل به نسل، کسب و کار مستقل خانوادگی را ادامه می‌دهند و تعدادی نیز ایده پردازند و با راه اندازی کسب و کار نو، ایده‌های خود را عملی می‌کنند.

این نویسنده و فعال حوزه کسب و کار افزود: همه این افرادِ ترقّی خواه برای نیل به اهداف بلندی که در سر دارند دست به ایجاد کسب و کار مستقل می‌زنند. آنها بر این باورند که مشاغل وابسته دولتی که رویاها و اهداف کارکنان آن فقط در محدوده فیش حقوقی خلاصه می‌شود، جای آنها نیست! و کتاب «کسب و کارَت را قورت بده!» برای این افراد نوشته شده است. برای افرادی که می‌خواهند روی پای خود بایستند. کتابی که بیش از صد نکته مهم برای افراد ترقّی خواه دارد.

نویسنده کتاب «کسب و کارت را قورت بده!» گفت: افراد ترقّی خواه در دنیای کسب و کارهای مستقل با مطالعه این کتاب در خواهند یافت که به جای گذران وقت، مدیریت زمان کنند. برای کسب و کار خود سبک خاصّی تعریف کنند. از طریق نورومارکتینگ فروش خود را افزایش دهند. افکار دیگران را نسبت به خود اصلاح کنند. خطرپذیری را در یکسری از مواقع، درک و اجرا کنند.

بیشتر بخوانید:‌ سلامت اقتصادی و عوامل تهدید کننده آن

ایمانی افزود: عامل اصلی رشد و ترقّی بازار کسب و کار در جهان، از دیرباز تاکنون، ایده‌ها و خلاقیت‌هایی بوده که افراد ترقّی خواه و صاحبان کسب و کارهای مستقل از خود بُروز داده‌اند. افرادی که برای پیشبرد ایده‌های خود و تصاحب بازار از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با جدّیت و ممارست، دنیای کسب و کار را دستخوش تغییر نمودند.

وی درباره محورهای مورد بحث این کتاب نیز گفت: یکی از محورهای مورد اشاره در کتاب «کسب و کارَت را قورت بده!» این است که چطور برای راه اندازی کسب و کار مستقل خود، زمینه سازی کنیم؟ یا وقتی صاحب کسب و کار مستقل خود هستیم با مشتری‌ها چطور در تماس باشیم و چطور در دسترس آنها قرار بگیریم؟ یا چرا باید اهل یادداشت برداری باشیم و ریز ریز نکات مهم را جایی ذخیره نمائیم و خود را حرف شنو بار بیاوریم؟

نویسنده کتاب «کسب و کارَت را قورت بده!» افزود: تردیدی نیست که آدم‌های موفق و خودساخته در دنیای کسب و کار آدم‌هایی هستند که مالک کسب و کار مستقل خود هستند و روی پای خود ایستاده‌اند. آنها با ناملایمات می‌سازند. پشتکار دارند و با عبور از موانع و چالش‌ها بر بحران‌ها غلبه می‌کنند. آنها به هر شکلی که هست در دنیای بی رحم کسب و کار دوام می‌آورند و بقا خود را تضمین می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید