جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

کره جنوبی پهپاد نظامی می سازد

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
کره جنوبی پهپاد نظامی می سازد

کره جنوبی تصمیم دارد پهپادهای بی سرنشینی بسازد که در ماموریت های جنگی هواپیماهای سرنشین دار را پشتیبانی می کند و خود به تنهایی قادر به انجام عملیات های نظارت و غیره است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، در ماه جولای جت جنگنده ساخت کره جنوبی برای نخستین بار پروازی ۳۳ دقیقه ای انجام داد تا قدرت نظامی این کشور را نمایش دهد.

اکنون گزارشی جدید حاکی از آن است که این کشور آسیایی تصمیم دارد پهپادهای نظامی مخفی بسازد تا سیستم دفاعی آنتی هواپیمای کره شمالی را خنثی کند.

پروژه جدید توسط «Korean Air» در ماه جاری اجرا می شود. این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: «آژانس توسعه دفاعی کره» (ADD) در نوامبر سال گذشته میلادی توسعه اسکادرانی از پهپادهای بی سرنشین را آغاز کرده و هم اکنون طراحی اولیه آن تکمیل شده است. این آژانس تصمیم دارد روی طراحی دقیق آن با Korean Airفعالیت کند.

شرکت مذکور مسئولیت مهندسی یک «سیستم گروهی سرنشین دار-بی سرنشین» را برعهده دارد. این سیستم پیشرفته در ماموریت هایی مانند حمله های هوا به زمین، نظارت و فعالیت های جنگی با ۳ تا ۴ پهپاد بی سرنشین پشتیبانی می شود. در بیانیه Korean Air آمده است: اسکادران پهپادهای بی سرنشین نه تنها از هواپیماهای سرنشین دار پشتیبانی می کنند بلکه می توانند به تنهایی ماموریت های نظارت، تاکتیک های ایجاد اختلال الکترونیک و حمله دقیق را انجام دهند.

اکنون بیش از ۱۰ سال است که کره جنوبی مشغول توسعه هواپیماهای بی سرنشین است، بنابراین خبر مذکور یک تحول تازه نیست.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید