جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی بهترین راه‌های کسب درآمد از بازی

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
معرفی بهترین راه‌های کسب درآمد از بازی

درآمد کسب کردن از بازی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که از بازی بتوانید به درآمد برسید؟ کسب درآمد از بازی شاید در ابتدا یک شوخی کودکانه‌ به نظر بیاید، اما در دنیای امروز هیچ چیزی بعید نیست! شاید در نگاه اول به این موضوع فکر کنید که با بازی کردن فقط و فقط وقت خود را به هدر داده اید و نه تنها پولی به دست نیاورده ‌اید، بلکه سرمایه گزافی صرف بازی های خود کرده‌اید. این اشتباه را نکنید! دنیای بازی ما را به خواسته همیشگی خود یعنی کسب درآمد زیاد نزدیک کرده است. با همه ی این اوصاف باید بگویم که این کار برخلاف تصورتان اصلا آسان نیست! اگر به کسب درآمد از طریق بازی اعتمادی ندارید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

وارد شدن به دنیای مهیج و پر ماجرای بازی بسیار سرگرم‌کننده و جالب توجه به نظر می آِید. اما زمانی که به خودتان می ‌آیید، میبینید که ساعت ‌ها وقت خود را پای بازی ‌هایی گذاشته ‌اید که هیچ سودی برای شما ندارند.

اگر هوش مالی بالایی داشته باشید، این موضوع را می‌دانید که امروزه به دست آوردن درآمد هیچ شباهتی به گذشته ندارد. این روزها شما این امکان را دارید که با فعالیت در حوزه هایی که به آن ها علاقه دارید قدم بگذارید، و درآمد کسب کنید.

بازی کن و پول ببر!

راهکارهای متعددی برای ایجاد درآمد از بازی ‌ها موجود است. البته انتخاب از میان این گزینه ‌ها بدون شک به علایق و توانایی‌ های شما وابسته می باشد. در حقیقت می توان گفت به اندازه انسان ‌های روی کره زمین راه کار برای کسب درآمد از بازی‌ ها وجود دارد!

بیشتر بخوانید: معرفی چند راه پولساز

تستر شدن برای بازی های ویدیویی

شما می توانید برای بازی ‌های ویدیویی تستر شوید و از این راه درآمد زایی کنید. گاهی اوقات سازندگان بازی ‌های ویدیویی در جستجوی افرادی اند که به عنوان یک گیمر برای آنها بازی کنند. احتمالا از خود می پرسید که چرا باید این افراد به دنبال چنین خواسته ‌ای باشند؟ پاسخ به این سوال این هست که کسانی که بازی می سازند به دنبال آن هستند که اشکالات و نواقص بازی خود را به وسیله ی یک گیمر متوجه شوند و در صورتی که شما آشنایی خوبی با حوزه بازی ‌های ویدیویی داشته باشید، آنها می توانند از نظرات و پیشنهادات شما برای ارتقا سطح کیفی بازی خود استفاده می‌کنند.

شاید باورش برای شما سخت باشد اماذ درآمدی که گیمرها از طریق تست بازی ‌های ویدیویی کسب می‌کنند بسیار بالا است. با همه ی این موارد راه همواری پیش‌ روی شما قرار ندارد زیرا تست بازی‌ های ویدیویی گاهی غالبا است و به این معنی نیست که روی تخت دراز بکشید و درآمد زایی کنید.

راه اندازی کانال یوتیوب برای خود

یکی از راه حل  های دیگر برای رسیدن به درآمد از طریق بازی کردن افتتاح یک کانال برای خود در یوتیوب یا پلتفرم ‌های مشابه آن مثلا آپارات است. اما  فعالیت در یوتیوب به خاطر حجم بالای بازدیدکنندگان به شما توصیه می شود.

استریم در Twitch

Twitch یک پلتفرم منحصر به ‌فرد است که برای استریم مورد استفاده قرار می گیرد؛ جایی که بازدیدکنندگان این امکان را دارند که چگونگی بازی کردن گیم مورد علاقه خود را توسط دیگر کاربران ببینند. اگر در رابطه با پتانسیل درآمد زایی این پلتفرم تردید دارید، پیشنهاد ما این است که به درآمد مشهورترین کاربران این پلتفرم نگاهی بیندازید.

تا کنون ده گیمر برتر در این پلتفرم موفق به کسب 20 میلیون دلار درآمد شده اند. کسب درآمد در این پلتفرم به گونه ‌ای است که افراد زیادی را ترغیب به فعالیت در خود کرده است.

مسابقه دادن

همانطور که در بالا گفته شد شرکت کردن در بازی ‌های متنوع راهکار درآمدی خوبی به نظر می ‌رسد،  اما با این وجود بازی کردن یک منبع درآمدی ثابت نیست و از طرفی این نکته را  باید مد نظر قرار دهید که افراد حرفه‌ ای در این مسابقات شرکت می ‌کنند که شکست دادن آنها اصلا کار آسانی نیست.

توسعه دهنده ی بازی!

یکی دیگر راه کار های خارق العاده برای کسب درآمد در بازی این است که به عنوان یک گیمر به توسعه ‌دهنده بازی‌ ها مبدل شوید. توسعه ‌دهندگان بازی ها درآمد های بالایی دارند.

در شرکت هایی مشغول به کار شوید که سازنده بازی هستند

گیمرها همانند دیگر مصرف‌کنندگان به نیازمند خدمات مشتری اند. در صورتی که میانه ی خوبی با بازی ‌ها داشته باشید، برای شما این امکان وجود دارد که در شرکت ‌های سازنده بازی ها مشغول به فعالیت شوید.

کالا یا محصولاتی از بازی‌ های ویدیویی تولید کنید

گیمرهایی وجود دارند که به برخی از بازی ‌های ویدیویی علاقه ی شدیدی داشته و همین موضوع آنها را به خرید اکسسوری یا محصولات برگرفته از این ویدیوها راغب می‌کند. پس اگر به دنبال راه درآمدی ایمن و بالا هستید می توانید از بازی های مختلف الهام گرفته و به کسب درآمد از محصولات و کالاهای مربوط به آنها بپردازید. محصولاتی که می توانید تولید کنسد محصولاتی هستند مثل تی‌شرت، مجسمه، ماگ، کیف و مواردی از این قبیل.

مربی شوید

مربی بودن برای بازی های ویدیویی راهکار جالب است برای کسب درآمد. ممکن است عجیب باشد اما بدانید که مربی های ویدیو گیم ‌ها با توجه به مهارت و خدماتی که ارائه می دهند، درآمد های متنوعی دارند.

انواع بازی های حیرت انگیز پول ساز خارجی

در این بخش می خواهیم بازی های رایگانی را معرفی کنیم که نیازی به پرداخت پول ندارند و از طریق هر سیستم عاملی کار می‌کنند و کمک می کنند تا شما به درآمد برسید.

Swagbucks

اسواگ باکس بازی ای مهیج برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد از طریق گوشی تلفن خود هستند. با عضویت در این برنامه بالغ بر از ده روش درآمد زایی جلوی شما قرار خواهد گرفت. از تماشای فیلم گرفته تا بازی و شرکت کردن در نظرسنجی، به عنوان درآمد شما خواهند بود.

MISTPLAY

میست پلی هم اکنون بهترین اپلیکیشنی است که در ازای بازی کردن به شما پول می دهد. و هدف میست پلی از این کار این است که در تلفن همراه شما به اولین برنامه وفادار تبدیل شود.

Rewardia

ریواردیا یک پلتفرم آنلاین است که بازی های زیادی را برای شما آماده کرده است. در این اپ شما می توانید که به تماشای فیلم، بازی، شرکت در نظرسنجی ها مشغول شده و کسب درآمد کنید.

InboxDollars

اگر دنبال درآمد نقدی در برابر کسب امتیاز های متنوع هستید، اینباکس دلار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. جالب است که بدانید این برنامه در ازای کارهای روتینی که روی تلفن همراه خود انجام می‌دهید، به شما پول می دهد.

HQ

در صورتی که از پاسخ دادن به سوالات بی ‌اهمیت لذت می‌برید، HQ بهترین بازی برای شماست. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که با افراد دیگر به رقابت بپردازید و از این راه درآمد کسبکنید. نکته هیجان‌انگیز در رابطه با این بازی این است که شما باید در عرض 10 ثانیه به پرسشی 4 گزینه ‌ای پاسخ دهید.

Swag IQ

Swag IQ بازی ای سرگرم‌کننده، ساده و در عین حال معتاد کننده است که بر روی گوشی همراه  نصب می شود. این بازی به شهرت HQ نمی‌رسد، با این حال Swag IQ نیز به همان اندازه جالب و دوست‌داشتنی است.

Bananatic

Bananatic بازی ای بی رقیب برای شما خواهد بود زیرا به کمک این برنامه نه تنها از راه بازی کردن، بلکه از طریق تست کردن بازی ها می توانید پول به دست آورید! شما با تست کردن بازی های رایگان آن نه تنها سرگرم می‌شوید، بلکه کسب درآمد نیز خواهید کرد.

کسب درآمد از بازی

بازی ایرانی زولا از بازی های پولساز

بازی زولا جز بازی های پولساز در دنیاست که از کاربران ایرانی پشتیبانی و حمایت می کند و شما می توانید درآمد دلاری از بازی زولا کسب کنید . زولا جایزه هیجان انگیز 100 هزار دلاری ای به کاربران خود هدیه می دهد و در میان بازی های آنلاین ایرانی جایگاه بسیار ویژه ای دارند و جز بازی هایی که پول جایزه میدهند محسوب می شود.

شما به روش های متفاوتی می توانید از زولا درآمد داشته باشید

فروختن آیتم: زولا یکسری ماموریت ها و آیتم های خاص به شما می دهد که می توانید آن ها را بفروشید.

فروش اکانت خود: اگر اکانت شما ضریب لول بالا، و اسلحه های لول بالا داشته باشد می توانید با قیمت های خوبی آن را به فروش برسانید.

به فروش رساندن ترفندها و تجربیاتتان: اگه تا به حال به سرور های زولا سر زده باشید حتما دیده اید که بیشتر آدم ها خیلی حرفه ای هستند. اگر شما هم جزوی از آن ها هستید میتوانید تجربیات خود را بفروشید. پیشنهاد ما این است که تمام ترفند ها را در یک فایل پی دی اف ذخیره کرده و بفروشید.

شما به روش های متفاوتی می توانید از زولا درآمد داشته باشید

شرکت کردن در مسابقات جام جهانی زولا

شما می بایست یه اکانت بالای لول ده داشته باشید و بالای 15 سال سنتان باشد و همچنین نباید جریمه سنگین در زولا مرتکب شده باشید. اگه بالای این لول باشید طی زمان های خاص برای شما مجوز ورود به سرور مسابقات داده می شود و جوایز ارزنده آن نیم میلیون دلار است!

شما چه بازی های پولساز دیگری را می شناسید؟

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید