جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

گران ترین جراحی های زیبایی

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
گران ترین جراحی های زیبایی

شاید هیچ زمان دیگری به اندازه اکنون، بازار جراحی های زیبایی داغ نبوده اند. روزانه مراجعان زیادی برای جراحی های زیبایی مختلف به کلینیک ها و بیمارستان ها مراجعه می کنند اما سوالات زیادی مطرح می شوند که پاسخ به آن ها می تواند آگاهی فرد را بالا ببرد و از خطرات زیادی جلوگیری کند. اکثر مراجعین درباره هزینه جراحی های زیبایی سوال دارند و می خواهند بدانند این تفاوت قیمت بین کلینیک و بیمارستان های های مختلف به چه عواملی بستگی دارد. در این متن می خواهیم چند جراحی زیبایی پر طرفدار را بررسی کنیم و توضیحات کلی درباره آن ها ارائه دهیم. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات دقیق تر و بیشتر درباره هر یک از جراحی های زیبایی دارید به عنوان مربوطه در سایت مراجعه کنید.

جراحی بزرگ کردن سینه

این جراحی بیشتر به قصد زیبایی و برای افزایش سایز سینه و نمایان شدن خطوط سینه انجام می شود. گرچه گاها ممکن است برای درست کردن تقارن سینه ها از این جراحی هم استفاده کرد. برخی خانم ها به دلیل کمبود اعتماد به نفس ناشی از کوچک بودن سینه و برخی دیگر بعد از بارداری و شیردهی تمایل به بزرگ کردن سینه های خود دارند.

بزرگ کردن سینه از طریق ایمپلنت هایی انجام می شود که در زیر ماهیچه سینه یا بالای ماهیچه سینه و یا زیر بازو ها قرار می گیرد. این مکان برش بستگی به نوع ایمپلنت، اندازه آن و نوع بدن فرد دارد. دو نوع اصلی ایمپلنت سینه وجود دارد: سالین یا نمکی و ژل سیلیکون. خانم ها می توانند با نصب ایمپلنت های آزمایشی اندازه دلخواه خود را تعیین می کنند. در حال حاضر ، ایمپلنت های پر از نمک بسیار کاربردی هستند .ایمپلنت های پر از نمک ، پوسته های سیلیکونی هستند که با آب نمک استریل (سالین) پر شده اند. برخی از آنها از قبل پر شده و برخی دیگر در حین عمل کاشت پر می شوند.

جراحی کوچک کردن سینه

برخلاف بسیاری از خانم ها که تمایل به بزرگ کردن سینه های خود به دلایل مختلفی مثل تقارن سینه ها، زیبایی، ... دارند؛ افراد دیگری هستند که جراحی کوچک کردن سینه را انتخاب می کنند. جراحی کاهش سینه اغلب در زنانی با سینه های بزرگ و سنگین استفاده می شود که ناراحتی قابل توجهی از جمله گردن درد، کمر درد و بی حسی یا ضعف ناشی از وزن سینه ها را تجربه می کنند. در طی این روش، پوست اضافی، چربی و بافت سینه برداشته می شود.

پس از جراحی، کوچک شدن سینه می تواند باعث تغییر در احساس سینه و همچنین عدم توانایی در شیردهی شود. شما می توانید در هر سنی - حتی در سنین نوجوانی - عمل جراحی کاهش سینه انجام دهید. اما اگر سینه های شما هنوز به طور کامل رشد نکرده اند، ممکن است بعداً در زندگی به جراحی دوم نیاز داشته باشید .

 اگر قصد زایمان یا کاهش وزن یا تغییر رژیم غذایی خود را دارید بهتر است دست نگه دارید تا بعد از زایمان و تغییرات وزن، جراحی خود را انجام دهید. این جراحی برای مردانی که مبتلا به ژنیکوماستی (gynecomastia) هستند نیز کاربردی است. در ژنیکوکاستی، مردان سینه هایی برآمده مانند زنان دارند که آنها را مجبور به انجام جراحی کوچک کردن سینه می کند. جراحی کوچک کردن سینه حدود 2 تا 5 ساعت و دربرخی موارد بیشتر، طول می کشد.

جراحی ژنیکوماستی می تواند به راحتی و با کاهش سایز سینه و افزایش خطوط در ناحیه قفسه سینه، فرم سینه ها را بازسازی کند. در این جراحی که جنبه زیبایی هم دارد؛ گاها ممکن است جراح دست به برش های اضافه تری بزند و مقداری از پوست اضافه و نوک سینه را بردارد و جابجا کند. البته برای همه بیماران، این روش جراحی استفاده نمی شود و برش پوست و یا جابجایی نوک سینه، تنها در بیمارانی کاربرد دارد که به علت چاقی بیش از حد، دچار کشیدگی و افتادگی سینه شده اند.

مامی میک اور

مامی میک اور مجموعه ای از عمل های زیبایی است که خانم ها می توانند برای دوران بعد از زایمان روی آن حساب باز کنند. مامی میک اور مجموعه ای از جراحی های زیبایی از جمله بزرگ کردن سینه، لیفت باسن، لابیاپلاستی، ابدومینوپلاستی و ... است. همه جراحان ماهر در این زمینه معتقدند که بهتر است حداقل شش ماه بین زایمان تا مامی میک اور فاصله باشد. پیشنهاد این زمان به خاطر این است که شکم فرصت کافی برای ریکاوری داشته باشد و برای مامی میک اور آماده شود.

لیپوساکشن

لیپوساکشن نوعی جراحی است که که از روش ساکشن برای برداشتن چربی از نواحی خاصی از بدن مانند شکم، باسن، ران ها، باسن، بازوها یا گردن استفاده می کند. عمل لیپوساکشن علاوه بر برداشت چربی، می تواند به شکل دهی و زیبایی این نواحی کمک کند؛ نام های دیگر لیپوساکشن، لیپوپلاستی و کانتورینگ بدن است. هنگامی که وزن اضافه می کنید؛ سلول های چربی در اندازه و حجم افزایش می یابند. به نوبه خود، لیپوساکشن تعداد سلول های چربی را در یک ناحیه خاص کاهش می دهد. مقدار چربی برداشته شده به ظاهر ناحیه و حجم چربی بستگی دارد.

ابدومینوپلاستی

در حین انجام تامی تاک، پس از برداشتن پوست و چربی اضافه، بافت همبند شکم یا همان فاسیا ها با بخیه محکم می شود و سپس پوست باقیمانده به منظور ایجاد ظاهری زیبا و عاری از خطوط اضافه و افتادگی، کشیده می شود. هر چقدر هم که ورزش کردن موثر باشد و بتواند شما را در از بین بردن چربی های اضافه شکم یاری کند اما نمی تواند پوست اضافه ناشی از کاهش وزن را از بین ببرد. در واقع یکی از بزرگترین مزیت های این عمل جراحی زیبایی، برداشتن همزمان پوست و چربی اضافه است.

تامی تاک یا ابدومینوپلاستی را نباید با لیپوساکشن اشتباه گرفت. در لیپوساکشن که البته نوعی جراحی زیبایی به شمار می رود؛ رسوبات چربی از بدن خارج می شود. جراح زیبایی ممکن است تصمیم بگیرد که در حین انجام ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن نیز انجام دهد اما به هر حال این دو جراحی جایگزین یکدیگر نمی شوند.

تامی تاک در یک بیمارستان یا یک مرکز جراحی سرپایی انجام می شود. در حین انجام عمل جراحی شکم، شما تحت بیهوشی عمومی قرار خواهید گرفت – که باعث می شود کاملاً بیهوش شوید و نتوانید درد را احساس کنید. بسته به نتیجه ای که می خواهید، طول مدت عمل جراحی ابدومینوپلاستی از یک تا پنج ساعت متغیر است. جراحی مینی ابدومینوپلاستی یک تا دو ساعت و جراحی ابدومینوپلاستی کامل و ابدومینوپلاستی محیطی تا پنج ساعت نیز طول می کشد

اگر خانمی هستید که هنوز قصد بارداری دارید؛ بهتر است تا به دنیا آوردن آخرین فرزندتان صبر کنید و تامی تاک را تا آن زمان که مطمئن شدید فرزند دیگری نمی خواهید به تعویق بیندازید. در طول جراحی، عضلات عمودی شما سفت می شوند و بارداری های آینده می توانند این ماهیچه ها را یک بار دیگر از هم جدا کنند.

آلارپلاستی

آلارپلاستی که با نام کاهش پایه آلار نیز شناخته می شود؛ نوعی عمل جراحی است که با هدف تغییر شکل و عرض سوراخ های بینی انجام می شود. عمدتا از قومیت‌های خاص این روش را برای دستیابی به بینی زیبا تری انتخاب می‌کنند تا تعادل و هارمونی صورت خود را بالا ببرند. آلارپلاستی یا کوچک کردن سوراخ بینی را می توان به صورت مستقل یا همراه با جراحی بینی انجام داد. اگرچه نظرات گوناگونی در مورد زیبایی بینی ایده آل وجود دارد؛ اما بسیاری از مردم موافق هستند که یک بینی زیبا با نوک گرد کوچک و سوراخ های بینی متناسب با اندازه کلی بینی زیباترین فرم بینی است.

به طور کلی افراد برای ترمیم بینی خود پس از یک حادثه، اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص مادرزادی، یا به دلیل نارضایتی از ظاهر بینی اصلی خود، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند. اگر قصد دارید تنها برای زیبایی، دست به عمل جراحی بزنید؛ باید صبر کنید تا استخوان بینی به طور کامل رشد کند. برای دختران، سن رشد کامل استخوان بینی حدود 15 سالگی است. البته پسر ها باید تا زمانی که کمی بزرگتر شوند صبر کنند. با این حال، اگر به دلیل اختلال تنفسی تحت عمل جراحی قرار می گیرید؛ جراحی بینی را می توانید در سنین پایین تر انجام دهید.

تفاوت رینوپلاستی و آلارپلاستی در این است که رینوپلاستی می تواند شکل و برجستگی بینی شما را تغییر دهد؛ در حالی که آلارپلاستی پوست و بافت‌های اضافی سوراخ‌های بینی را از طریق برش‌های کوچک در شکافی که سوراخ بینی به گونه وصل می شود؛ خارج می‌کند. مشخصا و با این تفاسیر روش آلارپلاستی، نقشی در اصلاح قوز پشتی نخواهد داشت؛ بلکه تنها می تواند بینی را باریک تر جلوه دهد.

لابیاپلاستی

انواع گوناگونی از جراحی زیبایی اندام تناسلی وجود دارد؛ این روش ها شامل لابیاپلاستی، کاهش هود کلیتورال، لابیا ماژوراپلاستی، مونس پلاستی و واژینوپلاستی است. گاهی اوقات بیماران از این روش‌ها به‌عنوان جراحی زیبایی اندام تناسلی زنان، جوان‌سازی واژن، جراحی جوان‌سازی ناحیه تناسلی زنان، جراحی پلاستیک ولوواژینال و جراحی طراحی واژن و سایر اصطلاحات نام می‌برند. ناحیه مو بر روی استخوان شرمگاهی در قسمت بالایی اندام تناسلی زن، مونس نامیده می شود. لب های بیرونی مودار را لابیا بزرگ می نامند و لب های داخلی را لابیا مینور می نامند. در قسمت بالایی در مرکز، کلاه کلیتورال قرار دارد که گاهی اوقات به آن پرپوس نیز گفته می شود، که کلیتوریس را تا حدی یا به طور کامل می پوشاند. زیر کلیتوریس دهانه مجرای ادرار و در زیر آن دهانه واژن قرار دارد.

اصطلاح لابیاپلاستی به روشی اطلاق می شود که طول لابیا مینور را کاهش می دهد. به طور کلی خانم ها به دلیل پیچ خوردن و کشیده شدن لابیا ها در دوچرخه سواری یا رابطه جنسی،.... این جراحی را انتخاب می کنند. هدف از انجام لابیاپلاستی، آویزان نشدن لب های کوچک از زیر لب های بزرگ و برطرف کردن عدم قرینگی این لب هاست. رایج ترین نوع لابیاپلاستی، روش تریم است که در آن بافت اضافی برداشته شده و بافت باقی مانده دوخته می شود.

هزینه جراحی های زیبایی در ایران:

جراحی های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار ندارند. بیمه ها هزینه هایی را پوشش می دهند که نقش درمانی دارند اما از آن جایی که عمده جراحی های زیبایی نقش درمانی و یا ترمیمی ندارند؛ بیمه ها هزینه آن ها را تقبل نمی کنند. پس بهتر است قبل از اقدام به جراحی با بیمه خود صحبت کنید و از ریز هزینه ها آگاه شوید.

هزینه جراحی های زیبایی به عوامل گوناگونی مانند دستمزد جراح، هزینه کلینیک یا بیمارستان، هزینه دستیاران جراح و تیم اتاق عمل و هزینه لوازم به کار رفته مانند پروتز و .... بستگی دارد. بنابراین قیمت در کل کشور و از کلینیک به کلینیک دیگر می تواند متغیر باشد. توصیه می کنیم برای این هزینه صرفه جویی نکنید و به جای اینکه به دنبال ارزان ترین جراح باشید به دنبال ماهرترین جراح بگردید. مهارت جراح در این قبیل جراحی ها حرف اول را می زند و جراح بدون مهارت کافی، می تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند.

رینوپلاستی

هزینه رینوپلاستی در سال 402 از 14 الی 80 میلیون تومان تعیین شده است. هزینه عمل بینی استخوانی از 14 میلیون تومان و هزینه عمل بینی گوشتی از 15 میلیون تومان آغاز می شود.

ابدومینوپلاستی

به صورت کلی هزینه ابدومینوپلاستی را می توان چیزی حدود 40 میلیون تومان تخمین زد. در نظر داشته باشید که این هزینه تقریبی است و بسته به عوامل گفته شده، می تواند متغیر باشد.

مامی میک اور

از انجایی که مامی میک اور مجموعه ای از جراحی های زیبایی است و شما می توانید بنا به نیاز خود جراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ قیمت دقیقی نمی توان ارائه داد.

بزرگ کردن سینه

جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز، بسیار پرطرفدار است. بسته به برند پروتز و نوع پروتز و همچنین روش جراحی، این هزینه می تواند متغیر باشد اما طبق آخرین هزینه ها، هزینه جراحی بزرگ کردن سینه با پروتز از 28 میلیون تومان به بالاست.

کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی کاهشی، در سال 402 هزینه ای معادل 45 میلیون تومان دارد. معمولا این جراحی هزینه جانبی بالای چندانی ندارد اما باز هم بهتر است درباره تمامی ابعاد این جراحی اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید چه هزینه های جانبی دیگری را باید متقبل شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید