جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ادعای منبعی معتبر: گلکسی واچ 5 احتمالا زشت‌ترین ساعت هوشمند 2022 خواهد بود

author منتشر کننده
بدون نظر 0 0
ادعای منبعی معتبر: گلکسی واچ 5 احتمالا زشت‌ترین ساعت هوشمند 2022 خواهد بود

بر اساس گزارش یکی از منابع معتبر صنعت فناوری، نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ 5 احتمالا از نظر زیبایی شناختی و طراحی چندان قابل قبول نخواهد بود و می‌تواند عنوان «زشت‌ترین» ساعت سال را کسب کند.

گلکسی واچ 5 حاشیه‌های ضخیمی دارد

Ice Universe در توییت جدید خود اعلام کرده که سری گلکسی واچ 5 «زشت‌تر» شده و به عقیده او، می‌تواند زشت‌ترین دستگاه پوشیدنی سال 2022 باشد. او در توییت خود یکبار دیگر توضیح می‌دهد که ساعت سامسونگ حاشیه‌های بسیار گسترده و بزرگی خواهد داشت و همچنین به نظر می‌رسد که طراحی آن یکپارچه نخواهد بود.

این ادعا در حالی مطرح شده که گلکسی واچ 4 سامسونگ قبلا با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده و از جمله بهترین ساعت‌های جهان محسوب می‌شود.

علاوه بر این، Ice Universe در توییت دیگری تصویری از طرح ساعت را منتشر کرده (تصویر بالا) که حاشیه ضخیم‌تر دستگاه را نشان می‌دهند. او در توییت خود همچنین ادعا می‌کند که ساعت‌های هوشمند سامسونگ و اپل از نظر طراحی تفاوت‌های بیشتری نسبت به هم پیدا خواهند کرد.

 ادعای منبعی معتبر: گلکسی واچ 5 احتمالا زشت‌ترین ساعت هوشمند 2022 خواهد بود

پشتیبانی گلکسی واچ 5 از شارژ بی‌سیم 10 وات

اخیرا مشخصات این سه دستگاه با شماره‌های مدل‌ SM-R900 و SM-R910 برای نسخه‌های معمولی و شماره مدل SM-R920 برای نسخه پرو در پایگاه داده FCC مشخص شده است. نکته قابل توجه اینکه طبق توضیحات ارائه شده، به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ از سرعت شارژ بی‌سیم 10 وات بهره خواهند برد.

گلکسی واچ 4 معمولی در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری وارد بازار شده و طبق شایعات، نسخه معمولی نسل جدید این سری در گزینه‌های 40 و 42 میلی‌متری عرضه می‌شود و همچنین نسخه پرو آن تنها یک گزینه خواهد داشت.

 ادعای منبعی معتبر: گلکسی واچ 5 احتمالا زشت‌ترین ساعت هوشمند 2022 خواهد بود

بیشتر بخوانید: شیائومی از یک پنکه ایستاده هوشمند رونمایی کرد

هرچند اندازه دقیق نسخه پرو آن فاش نشده، اما با توجه به اینکه انتظار می‌رود باتری آن از باتری بزرگترین نسخه واچ 4 کلاسیک، 60 درصد بزرگ‌تر باشد (572 میلی آمپر ساعت در مقابل 361 میلی آمپر ساعت)، می‌توان حدس زد که اندازه نسخه پرو گلکسی واچ 5 به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. بزرگترین نسخه واچ 4 کلاسیک در اندازه 46 میلی‌متری وارد بازار شده است.

در نهایت باید اشاره کرد که هرچند Ice Universe یکی از منابع شناخته شده محسوب می‌شود، اما به طور قطعی نمی‌توان تایید کرد که ساعت هوشمند آینده سامسونگ تا این اندازه ناامیدکننده باشد. انتظار می‌رود تا کره‌ای‌ها در تاریخ 19 مرداد با برگزاری رویداد بعدی آنپکد خود از سری گلکسی واچ 5 رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید